  • 41. Data: 2011-03-05 12:35:25
    Temat: Re: tak sobei o budowaniu u nas i gdzie indziej...
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    news:4d72109f$1@news.home.net.pl...

    > Problem w tym, że to nie ja piszę nieprecyzyjnie.
    > Napisałem już dlaczego.

    Tylko zauważ, że Ty jako jedyny masz problem ze zrozumieniem :)

  • 42. Data: 2011-03-06 06:34:17
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Tylko zauważ, że Ty jako jedyny masz problem ze zrozumieniem :)

    To nie przestrzeń Riemanna, tam nie ma nic do rozumienia :-)
    "każdy właściciel odpowiada za bezpieczeństwo innych osób na terenie swojej
    posesji" - to jest bzdura.
    Zaraz pewnie zasugerujesz aby wprowadzić obowiązkowe ubezpieczenia dla
    właścicieli od odpowiedzialności :-D

  • 43. Data: 2011-03-06 09:52:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

> [...]
    > swojej posesji" - to jest bzdura.
    > Zaraz pewnie zasugerujesz aby wprowadzić obowiązkowe ubezpieczenia dla

    pan Alex cos sobie wymyślił i będzie teraz tego bronił jak niepodległości aż
    do ostatniej klepki zdrowego rozsądku.

  • 44. Data: 2011-03-06 10:23:08
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > pan Alex cos sobie wymyślił i będzie teraz tego bronił jak niepodległości
    > aż do ostatniej klepki zdrowego rozsądku.

    Jak widać dla Was wszyscy, którzy mają większą świadomość prawa niż Wy, są
    idiotami.
    Może jednak łaskawie poczytalibyście co mówi na ten temat prawo, a dopiero
    później się wymądrzali.

  • 45. Data: 2011-03-06 12:35:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Alexy wrote:

    > Jak widać dla Was wszyscy, którzy mają większą świadomość prawa niż
    > Wy, są idiotami.
    > Może jednak łaskawie poczytalibyście co mówi na ten temat prawo, a
    > dopiero później się wymądrzali.

    na razie mamy tylko twoje gołosłowne ogólnikowe stwierdzenia. Żadnymi
    paragrafami nie sypnąłeś.

    Proszę o konkretną odpowiedź z powołaniem sie na konkretne paragrafy prawa.

  • 46. Data: 2011-03-06 21:30:56
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik quent napisał:

> [...]
    > swojej posesji" - to jest bzdura.
    > Zaraz pewnie zasugerujesz aby wprowadzić obowiązkowe ubezpieczenia dla

    Bo odpowiada. Za bezpieczeństwo osób które za jego zgodą, czy to wyraźna
    czy dorozumiana na tej posesji przebywają. Jak jego gość na oblodzonych
    schodach rękę zamie to odpowiedzialnością cywilną obciążony jest
    właściciel. Jak z dachu na publiczną drogę sople spadają i komuś na
    głowę zlecą - tak samo. Jak na ogrodzonej i zamkniętej na kłódkę posesji
    menel wlezie przez płot i na tak samo oblodzonych schodach się połamie -
    to po co tam lazł? Schody nie były widać właścicielowi do niczego
    potrzebne, zamknął bramę, furtkę i wiosny czekał. Jego prawo,
    zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych było wystarczające (płot,
    zamknięta brama...)

    --
    Darek