  • 1. Data: 2009-07-22 00:01:25
    Temat: tarnawa,tarnava,tarnavva
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Czy te trzy nazwy to synonimy tej samej firmy czy też trzy różne firmy.
    Która w takim razie jest tą profi które to podróbki

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-07-22 20:20:56
    Temat: Re: tarnawa,tarnava,tarnavva
    Od: KK <kakr77_skasuj_to_@_o2.pl>

    mirek pisze:
    > Czy te trzy nazwy to synonimy tej samej firmy czy też trzy różne firmy.
    > Która w takim razie jest tą profi które to podróbki

    Wszystko raczej tej samej klasy, kiedyś jedna firma (chyba tarnawa)
    podzieliła się na dwie (tarnava i tarnavva) albo jakoś tak, różnica taka
    że jedna sprzedaje na alledrogo a druga nie, tylko w sklepach trochę drożej.
    Pozdrawiam
    KK

  • 3. Data: 2009-07-22 21:03:35
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Dokładnie, kiedyś tarnaVa teraz tarnaVA + tarnaWa

    wkłady dokładnie te same (przynajmniej jak ja kupowałem)

    a różnica w cenie jest - 2 lata temu na korzyść tej przez W

    o tarnaVVa nie słyszałem:-)
    --
    -----
    uciu

  • 4. Data: 2009-07-23 08:42:13
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    uciu said the following on 22.07.2009 23:03:
    > Dokładnie, kiedyś tarnaVa teraz tarnaVA + tarnaWa
    >
    > wkłady dokładnie te same (przynajmniej jak ja kupowałem)

    Nie dokonca.
    Sa drobne roznice, np tarnaWa ma uzebrowanie pionowe, a wiec lepiej
    oddajace cieplo.
    S.