  • 11. Data: 2011-01-25 14:18:59
    Temat: Re: termomix vs kohersen
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Az mnie zaciekawiles co to za ustrojstwo.
    Tu masz dyskusje o zaletach i wadach.
    http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3251943&start=0

    Ciekawa wypowiedz z pierwszej strony dziewczyny o nicku cavacavaa:
    Podstawowa wada zabawki - tylko dla dwoch osob. 2,5 litra pojemnosci z
    mozliwoscia wykorzystania 2 litrow - za malo dla rodziny 2+1, 2+2.

    Jesli chodzi o zachwyty wlascicieli. Polecam ksiazke Roberta
    Cialdiniego "Teoria wplywania na ludzi" i rozdzial o racjonalizacji
    nierozsadnych zachowan ;)

    ;););)
    Z innej strony - takie zabawki sluza nie tylko do gotowania. Ich
    druga, rownie wazna funkcja to wyznacznik statusu. Maja wzbudzac
    zawisc i gadanie wsrod kolezanek Zony. Jak chesz nadepnac na odcisk
    mezom kolezanek - smialo, kupuj.
    ;););)

    pozdr
    Piotr

  • 12. Data: 2011-01-25 18:48:32
    Od: Qrczak <q...@o...pl>

    Dnia 2011-01-24 21:20, niebożę Jan Werbinski wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
    > wiadomości news:ca8c7e82-c99f-4959-acfe-
    > moim zdaniem warte swojej ceny, znajoma mojej mamy używa thermomixa
    > już od jakiś 17 lat o ile dobrze pamiętam, i to używa dość
    > intensywnie, nic do tej pory nie padło i jest zadowolona. Druga
    > użytkowniczka, moja przyszywana ciotka ma toto od 10 lat i też sobie
    > chwali, żadna z nich nie handluje tym więc nie mają powodu żeby
    > ===============
    >

    > Mam młotek. Używam go już 20 lat. Wcześniej używał go mój ojciec i dziadek.
    > Tylko że on nie kosztował 3000 zł i nie sprzedają go akwizytorzy.

    O różnych talentach tego Thermomixa słyszałam, ąle stosowanie go do
    wbijania gwoździ dotychczas przez nikogo nie było akcentowane, hm...

    Qra

  • 13. Data: 2011-01-25 19:42:21
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > Była moja żona na prezentacji Termomixa (przypomniała mi się prezentacja
    > Rainbow), w necie wyczytałem, że bezpośrednią konkurencją dla Termomixa
    > jest Kohersen. Może ktoś coś powiedzieć coś na temat jednego i drugiego?
    > Jakie są różnice?
    > Odnośnie porównania do Rainbow - sprzęt dobry, ale jest pełno produktów
    > równie trwałych i funkcjonalnych znacznie tańszych. Pewnie jest podobnie w
    > przypadku tych dwóch produktów. Możecie coś polecić?

    Moi tesciowie kupili sobie thermomixa. Czasem go z żoną używamy. Fajna rzecz
    ale mała pojemność. Fajną sprawą jest możliwość bardzo szybkiego
    przygotowania dość efektownych potraw. Klika przepisów nam się absilutnie
    nie udało. Sok pomidorowy robi się doskonały. Kohersena nie znam.
    Porównywalnych urządzeń spoza systemu MLM nie znam.
    --
    Jackare

  • 14. Data: 2011-01-25 20:45:12
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-01-25 15:18, Piotr Molski pisze:
> [...]
    > Podstawowa wada zabawki - tylko dla dwoch osob. 2,5 litra pojemnosci z
    > mozliwoscia wykorzystania 2 litrow - za malo dla rodziny 2+1, 2+2.

    Czytałem już to - dla mnie to nie stanowi problemu, zawsze można drugi
    raz włączyć urządzenie.
    Fajną sprawą jest fakt połączenia kilku sprzętów w jedno - waga razem z
    mikserem (mieszadłem) i podgrzewanym naczyniem o regulowanej
    temperaturze + możliwość gotowania na parze. Ma mało części, większość z
    nich myje się samo w urządzeniu po ustawieniu odpowiedniej funkcji,
    resztę się opłukuje, nie wymaga dużej ilości miejsca na części.
    Wszystkiego ten sprzęt nie zrobi, ale może dosyć dużo łącząc większość
    funkcji. Np. bułki upieczone w piekarniku z wyrobionego w tym sprzęcie
    ciasta, posmarowane masłem zrobionym z gęstej śmietany - to po prostu
    jest bardzo smaczne. Cappuccino zrobione z tego również smaczne, jedynie
    niektóre przeciery pokazane na prezentacji mi nie smakowały. Reszta
    bardzo dobra.

    > Jesli chodzi o zachwyty wlascicieli. Polecam ksiazke Roberta
    > Cialdiniego "Teoria wplywania na ludzi" i rozdzial o racjonalizacji
    > nierozsadnych zachowan ;)

    Nie jestem właścicielem, puki co nie kupię - planuję później.

> [...]
    > druga, rownie wazna funkcja to wyznacznik statusu. Maja wzbudzac
    > zawisc i gadanie wsrod kolezanek Zony. Jak chesz nadepnac na odcisk

    Ta funkcjonalność mnie nie interesuje :P

  • 15. Data: 2011-01-26 14:02:32
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 25 Sty, 15:18, Piotr Molski <p...@a...pl> wrote:
> [...]
    > druga, rownie wazna funkcja to wyznacznik statusu. Maja wzbudzac
    > zawisc i gadanie wsrod kolezanek Zony. Jak chesz nadepnac na odcisk

    Rozumiem, że dla Ciebie posiadanie kuchennego klamota za 3 tysiące zł
    to luksus i nobilitacja? Dobrze wystawić sobie takie coś w przedpokoju
    żeby każdy na pewno zauważył, nie od czapy też byłoby wykupić usługi
    agencji ochrony żeby jakiś zazdrośnik nie ukradł nam skarbu.

    L.

  • 16. Data: 2011-01-26 14:47:10
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Wszystkiego ten sprzęt nie zrobi, ale może dosyć dużo łącząc większość
    > funkcji. Np. bułki upieczone w piekarniku z wyrobionego w tym sprzęcie
    > ciasta, posmarowane masłem zrobionym z gęstej śmietany - to po prostu

    To samo zrobisz mikserem za 200-500 zł.

    > jest bardzo smaczne. Cappuccino zrobione z tego również smaczne, jedynie
    > niektóre przeciery pokazane na prezentacji mi nie smakowały. Reszta

    Capuccino zrobisz bez tego. Zalewasz z czajnika za 50 zł. Piankę na mleku
    ubijasz mikserem za 50 zł.

    > Nie jestem właścicielem, puki co nie kupię - planuję później.

    Tymczasem wymień chociaż jedno danie, które będziesz przyrządzał regularnie
    i nie da się go zrobić bez termomixa.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 17. Data: 2011-01-26 14:48:35
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Puste baby i ich tępi mężowie kupują takie coś, żeby się pokazać przed
    odwiedzającymi ich pustymi babami - koleżankami żony. Jak ktoś ma jeszcze
    więcej kasy, to sobie stawia solary na dachu.

  • 18. Data: 2011-01-26 17:12:29
    Od: rybak <b...@b...net>

    On Wed, 26 Jan 2011 15:47:10 +0100, "Jan Werbinski"
    <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote:

    >To samo zrobisz mikserem za 200-500 zł.
    [...]
    >Capuccino zrobisz bez tego. Zalewasz z czajnika za 50 zł. Piankę na mleku
    >ubijasz mikserem za 50 zł.
    [...]
    >Tymczasem wymień chociaż jedno danie, które będziesz przyrządzał regularnie
    >i nie da się go zrobić bez termomixa.

    Tu nie chodzi o to, że w Thermomiksie zrobisz dania, których inaczej
    nie ma możliwości zrobienia. Po prostu w tym urządzeniu zrobisz pewne
    rzeczy o wiele szybciej, prościej i bez ubabrania połowy kuchni. Ja
    mam Thermomix od chyba 2-ch lat (akurat nie kupiłem, dostaliśmy od
    teściowej) i o ile jestem kompletną nogą kulinarną to w tej maszynce w
    5 minut zrobię np. ciasto na placki ziemniaczane, krem cebulowy czy
    kilka innych dań "na szybko" - inaczej by mi się nie chciało bawić.
    Moja żonka robi natomiast różne cuda niewidy praktycznie na
    poczekaniu. Np. zrobienie drożdżowych bułeczek z dżemem na poczekaniu
    nie stanowi wielkego problemu. Ja wiem, że to cholernie drogie
    urządzenie i pewnie sam bym go sobie nie kupił. Ale jak juz mam to
    potrafię docenić.

    rybak roberrto

  • 19. Data: 2011-01-26 17:57:09
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-01-26 15:48, Jan Werbinski pisze:
    > Puste baby i ich tępi mężowie kupują takie coś, żeby się pokazać przed
    > odwiedzającymi ich pustymi babami - koleżankami żony. Jak ktoś ma
    > jeszcze więcej kasy, to sobie stawia solary na dachu.

    Masz jakieś doświadczenia w tym temacie? Bo na to wygląda. Ostatnio
    odwiedzała mnie kuzynka, która mieszka w odległości 50 m, więcej nikt
    nas nie odwiedza.

    BTW, a jak ktoś ma jeszcze więcej kasy, to buduje sobie elektrownię
    wiatrową? A może palmy stawia? Co Ci to przeszkadza, jego kasa, nie
    Tobie decydować, na co on ma kasę marnować.

  • 20. Data: 2011-01-26 17:58:24
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Po prostu racjonalizujesz.
    Bułki w 5 minut nie zrobisz, bo musi wyrosnąć. Jeśli masz na myśli tylko
    czas czynności, to zwykłym mikserem też urobisz ciasto w 5 minut.