  • 41. Data: 2011-02-02 11:41:07
    Temat: Re: termomix vs kohersen
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...com> napisał w wiadomości
    news:iibder$421$1@node1.news.atman.pl...
    > sprawdzi. Inni niech sobie kupuja na własną odpowiedzialność ale np
    > uwiedzenia kogoś serwowanymi przez ten robot potrawami raczej nie
    > wróżyłbym

    Kobiety które do serca mężczyzny chcą trafić przez żołądek, mierzą o
    kilkadziesiąt cm za wysoko.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 42. Data: 2011-02-02 11:43:24
    Od: sofamebels <x...@x...xx>

    Wed, 2 Feb 2011 12:03:04 +0100, na pl.rec.dom, Jackare napisał(a):

> [...]
    > sprawdzi. Inni niech sobie kupuja na własną odpowiedzialność ale np
    > uwiedzenia kogoś serwowanymi przez ten robot potrawami raczej nie wróżyłbym

    No ale Twoi tesciowie dali sie nabrac (namówić) na termo-siksa

  • 43. Data: 2011-02-02 12:34:29
    Od: sofamebles <x...@x...xx>

    Wed, 2 Feb 2011 12:41:07 +0100, na pl.rec.dom, Jan Werbinski napisał(a):

    > Użytkownik "Jackare" <1...@1...com> napisał w wiadomości
    >
    > Kobiety które do serca mężczyzny chcą trafić przez żołądek, mierzą o
    > kilkadziesiąt cm za wysoko.

    To przyslowie o zoladku do serca mezczyzny dzis juz nie obowiazuje...
    dzisiejsze wspolczesne panie (oczywiscie nie wszystkie ale zdecydowana
    wiekszosc) nie gotuja, nie sprzataja, nie zmywaja i cala reszta innych
    domowych rzeczy, bo najwazniejsza jest kariera, praca i wygoda, oraz
    odpowiednie do tej wygody urzadzenia zapewniajace "komfort", wiekszosc idei
    kobiety propaguja kanaly takie jak TVN Style oraz Polsat Cafe, promujac
    wyprana z uczuc ideologie feminizmu i pseudokobiecosci, za ktora kryje sie
    czysty marketing i reklama roznorakich produktów... Dzis kobiety chca,
    natychmiast, w zamian dajac niewiele albo nic, oczywiscie odbywa sie to
    wszytsko w imie slabszej plci albo rownosci i rownouprawnienia

    A kto kupuje termomixa ten tromba i bomba

  • 44. Data: 2011-02-02 12:41:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 13:34:29 +0100, sofamebles napisał(a):

> [...]
    > natychmiast, w zamian dajac niewiele albo nic, oczywiscie odbywa sie to
    > wszytsko w imie slabszej plci albo rownosci i rownouprawnienia

    Dokładnie!

    XL//trafiająca dwukanałowo ;-PPP

  • 45. Data: 2011-02-02 16:14:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Rozdrabniam ziemniaki w sokowirówce i wlewam sok z powrotem, a smażę
    > na patelni. Pyszne są.
    > Za często ich nie robię, więc na nic mi wszelkie inne machiny. A
    > gdzieżbym ja to wszystko trzymała? - nie cierpię trzymania urządzeń
    > kuchennych na wierzchu, moja kuchnia tego nie znosi, jest w stylu
    > retro-rustykalnie-sentymentalnie-nostalgicznie-zacof
    anym :-P

    ziemniaki do placków muszą być tarte na drobnej tarce, tak aby miały długie
    włókna, wtedy sie łądnie trzymają :)

  • 46. Data: 2011-02-02 16:48:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 17:14:53 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    anym :-P

    > ziemniaki do placków muszą być tarte na drobnej tarce, tak aby miały długie
    > włókna, wtedy sie łądnie trzymają :)

    No własnie moja sokowirówka takie robi. I nie odwirowuje zbyt idealnie.
    A długość włókien wg mnie nie ma znaczenia, moze tylko dla wyglądu. Dla
    "trzymania się" ma znaczenie jajko i mąka.

  • 47. Data: 2011-02-02 16:56:36
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "sofamebles" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiekszosc) nie gotuja, nie sprzataja, nie zmywaja i cala reszta innych
    > domowych rzeczy, bo najwazniejsza jest kariera, praca i wygoda, oraz

    I robią karierę w Biedronce, albo jakimś urzędzie. :)

  • 48. Data: 2011-02-02 22:25:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > No własnie moja sokowirówka takie robi. I nie odwirowuje zbyt
    > idealnie. A długość włókien wg mnie nie ma znaczenia, moze tylko dla
    > wyglądu. Dla "trzymania się" ma znaczenie jajko i mąka.

    możan dać mniej mąki a placek jest delikatniejszy i sie trzyma

  • 49. Data: 2011-02-02 22:40:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 23:25:49 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > możan dać mniej mąki a placek jest delikatniejszy i sie trzyma

    Mało daję - jakieś 2 łyżki na kg ziemniaków.

  • 50. Data: 2011-02-03 08:46:16
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "sofamebels" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > No ale Twoi tesciowie dali sie nabrac (namówić) na termo-siksa

    Ich decyzja, ich pieniądze. Kupili sobie gadżet a ja dzieki temu mogłem
    ocenić jego przydatność i wyrobić sobie opinię bezpośrednio. Nie oceniam ich
    decyzji jako nabrania się - nie kupowali tego aby to dla nich gotowało
    wszystkie potrawy i zastąpiło dotychczasową kuchnię. Robią w tym słodkości i
    desery dla wnuków. Ja z żoną robimy w tym sok pomidorowy.
    --
    Jackare