  • 41. Data: 2012-03-09 13:51:26
    Temat: Re: termowizja
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 14:26:24 +0100, Amir napisał(a):

    > Nie, ale po co mialby dotykaae muru a tym bardziej opieraae sie o mur?
    > Jak to u Ciebie wygl?da? nie masz ?at na krokwiach?

    Sciana szczytowa jest wyciagnieta wysoko, ponad poziom krokwi. Laty na
    krokwiach stykaja sie z gorna krawedzia sciany szczytowej. Inaczej mowiac:
    łaty dociskaja membrane do gornej krawedzi sciany szczytowej.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 42. Data: 2012-03-09 14:38:26
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Sciana szczytowa jest wyciagnieta wysoko, ponad poziom krokwi. Laty na
    > krokwiach stykaja sie z gorna krawedzia sciany szczytowej. Inaczej mowiac:
    > łaty dociskaja membrane do gornej krawedzi sciany szczytowej.

    Ale zobacz co za bydło.

    1. Murarz postawił za wysoko
    2. Cieśla nic sobie z tego nie robił
    3. Dekarze zlali
    4. Ocieplacze zlali
    5. kierownik budowy miał w dupie

    Było ich pięciu plus ty. Wszyscy to widzieli. Teraz niech naprawiają. Weź
    prawnika i zapytaj kogo obciążyć za całość. Sądy są może powolne ale w końcu
    wyrok będzie. Później wpiszesz ich do BIK-u jak nie będą chcieli płacić ani
    naprawić na własny koszt. Będą mieli przesrane.

  • 43. Data: 2012-03-09 14:50:47
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 15:38:26 +0100, kiki napisał(a):

    > 1. Murarz postawił za wysoko
    > 2. Cieśla nic sobie z tego nie robił
    > 3. Dekarze zlali

    Banda debili, owszem, i to nie tylko przez to. Ale zauwaz, ze 10-20 lat
    temu *nikt* ne ocieplal scian szczytowych.

    Tak naprawde wininen jestem tylko ja, tylko ze jakos nie mialem czasu
    skonczyc dodatkowo technikum budowlanego ani studiow na politechnice.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 44. Data: 2012-03-09 15:00:29
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > Napisz jesli mozesz, jak powinny byc laczone krokwie z murlata i co mozna
    > nawiercic...?

    nic nie można nawiercić. Tego nie da się naprawić bezinwazyjnie. To cię
    czeka. Plus rozbieranie od środka

    http://img193.imageshack.us/img193/4880/img4006n.jpg
    http://img684.imageshack.us/img684/613/img4008x.jpg
    http://img59.imageshack.us/img59/4294/img4045wg.jpg
    http://img545.imageshack.us/img545/9530/img4054m.jpg
    http://img576.imageshack.us/img576/3547/img4061ke.jp
    http://img526.imageshack.us/img526/6889/img4062u.jpg
    http://img526.imageshack.us/img526/5671/img4105v.jpg
    http://img822.imageshack.us/img822/1695/img4106z.jpg
    http://img21.imageshack.us/img21/4610/img4115d.jpg
    http://img855.imageshack.us/img855/846/img4116n.jpg
    http://img703.imageshack.us/img703/2205/img4121vm.jp
    http://img10.imageshack.us/img10/7182/img4347wc.jpg
    http://img856.imageshack.us/img856/2894/img4348y.jpg
    http://img542.imageshack.us/img542/5954/img4350.jpg
    http://img716.imageshack.us/img716/1579/img4352f.jpg
    http://img13.imageshack.us/img13/9840/img4374rn.jpg
    http://img43.imageshack.us/img43/5285/img4376el.jpg
    http://img189.imageshack.us/img189/2736/img4377ye.jp
    http://img259.imageshack.us/img259/2448/img4378s.jpg
    http://img339.imageshack.us/img339/6877/img4380ms.jp
    http://img703.imageshack.us/img703/8564/img4381q.jpg

  • 45. Data: 2012-03-09 15:05:51
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    Aha tylko ja miałem tynk na porothermie - przynajmniej mi z gniazdek nie
    wieje :-)
    Ale placki jak widać.

  • 46. Data: 2012-03-09 15:17:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 marca 2012, 15:38:26 UTC+1 użytkownik kiki napisał:
    > Później wpiszesz ich do BIK-u jak nie będą chcieli płacić ani
    > naprawić na własny koszt. Będą mieli przesrane.

    Jako prezes banku nie powinienes takich bzdur pisać.
    Osoba prywatna nie ma szans na wpisanie nikogo do BIK- u.

  • 47. Data: 2012-03-09 15:23:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 marca 2012, 15:50:47 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Banda debili, owszem, i to nie tylko przez to. Ale zauwaz, ze 10-20 lat
    > temu *nikt* ne ocieplal scian szczytowych.
    Nikt ścian nie ocieplał wcale.
    W latach 90-tych zaczeto 5cm styro kleic. A treraz jak ktoś ma 15cm to fani OZC
    uważają ze to mało;).
    Są tacy co już teraz po 30cm kleją.
    A u Ciebie te szczyty dobrze nie sa to fakt ale bym jużolał sprawe i nie poprawiał.
    Az takie straszne straty przez to nie sa raczej a koszty poprawek nie zwróca się
    Tobie do końca życia pewnie.
    Niepotrzebnmie te 350 zł na termowizje wydałes i tylko sie stresujesz teraz;)
    Ale za to Pan Prezes Korporacji ma o czym pisac;)

  • 48. Data: 2012-03-09 15:32:16
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ion-forums@ynee13...

    > Ale za to Pan Prezes Korporacji ma o czym pisac;)

    hehe ale wiesz, jak w pokoju czuć wiatr, bo popękały łączenia płyt przy
    ścianach, jak w innych pokojach ja mam 23-24 stopnie, a w tym narożnym 20.5
    to nie chce mi się tam w ogóle wchodzić.
    Jemu też pewnie coś nie grało, że wziął termowizję.
    pewnie w czasie wiatrów, które niedawno były żona mu powiedziała, że czuć
    wiatr i zimno w tym narożnym.
    Gdyby to było takie proste i dało się tylko zwiększyć kaloryfer czy
    podkręcić podłogówkę. A właśnie sie nie da. Możesz dać drugi kaloryfer, a i
    tak nie nastarczysz z doprowadzaniem ciepła. Kaloryfery będą gorące, a w
    pomieszczeniu taki chłodek dziwny.
    Sypialni tam nie zrobisz ani pokoju dla dziecka.
    A przypominam, że narożniki są 4.

  • 49. Data: 2012-03-09 16:08:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 16:00:29 +0100, kiki napisał(a):

    (...)

    Ja piernicze, ale masakra...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 50. Data: 2012-03-09 16:19:49
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > Dnia Fri, 9 Mar 2012 16:00:29 +0100, kiki napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Ja piernicze, ale masakra...

    No to cię czeka i już się zastanów jak to zrobić żeby możliwie mało
    zniszczyć.

    Musisz zdjąc podbitkę i 5cm powyżej zrobić nacięcie styropianu i dalej
    wgryzać się w mur.. U mnie nie było tynku więc u ciebie będzie o tyle
    kłopot, że trzeba będzie uważać.
    No i strych musisz ocieplić od środka - znaczy ściany szczytowe w
    nieogrzewanym trójkącie aż do linii płyt kartonowo gipsowych.
    Do tego wystające za wysoko ściany działowe okleić styropianem.

    Ale to te przygłupy powinny były wiedzieć :-)