  • 51. Data: 2012-03-09 16:32:59
    Temat: Re: termowizja
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > jak w innych pokojach ja mam 23-24 stopnie, a w tym narożnym 20.5 Sypialni
    > tam nie zrobisz ani pokoju dla dziecka.

    no jak nie, jak tak... toż to idealna różnica temperatur dla sypialni...

    pozdrawiam
    s_13

  • 52. Data: 2012-03-09 20:28:01
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > 1. Murarz postawił za wysoko
    > 2. Cieśla nic sobie z tego nie robił
    > 3. Dekarze zlali
    > 4. Ocieplacze zlali
    > 5. kierownik budowy miał w dupie

    Najgorsze w tym jest to, ze wszyscy tak budują, odkad zacząlem się
    interesowac
    budownictwem :)

    to zwracam czesto uwagę na budujące się domy, a jak przejezdzam to az ma
    ochote zatrzymac sie i zwrocić uwagę investorowi.

    Znajomym zwracam uwagę, niektorzy to olewają w zasadzie większosc stuka mi w
    głowe i nie poprawiają, choc mieli jeszcze szanse w stanie surowym.

    W zasadzie narazie jedna osoba mnie posłuchała i będzie zadowolona z
    pewnością

    Na ok 20-30 domow na przestrzeni 3 lat jakie sie budowaly w mojej okolicy
    tylko 1 deweloper ocieplal szczyty, ale juz nie murłaty, to jest wyjątek a
    nie standard, czesto wykanczaja natomiast cegłą zamiast zalewac dziury
    betonem, zawsze to jakis plus.

    Reszta buduje po staremu, znajomy budowlaniec (sun z ojcem), ktory obcinał
    mi szczytowe sciany smiał się ze mnie, mowiąć ze ten beton fajnie mi
    wzmacniał
    i sobie by go zostawił. Probowalem wytlumaczyc, niestety nie ma sensu, to
    walka z wiatrakami, bo jak inzynier technik moze byc mądrzejszy w sprawach
    budowlanych od budowlanca z doswiadczeniem.

    pozdrawiam

  • 53. Data: 2012-03-09 20:33:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 21:28:01 +0100, Amir napisał(a):

    > tylko 1 deweloper ocieplal szczyty, ale juz nie murłaty

    Mowisz o przejsciu murlaty przez sciane, czy o ocieplaniu jej na calej
    dlugosci?

    Ja mam odsadzona sciane kolankowa i miedzy nia a murlata 15 cm welny. Sama
    murlata jest oblozona welna ze skosu. Jakies inne sposoby ocieplania sie
    stosuje?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 54. Data: 2012-03-09 21:00:41
    Od: "Krawczyński Eugeniusz" <k...@t...net.pl>

    --
    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > No to cię czeka i już się zastanów jak to zrobić żeby możliwie mało
    > zniszczyć.
    >
    > Musisz zdjąc podbitkę i 5cm powyżej zrobić nacięcie styropianu i dalej
    > wgryzać się w mur.. U mnie nie było tynku więc u ciebie będzie o tyle
    > kłopot, że trzeba będzie uważać.
    > No i strych musisz ocieplić od środka - znaczy ściany szczytowe w
    > nieogrzewanym trójkącie aż do linii płyt kartonowo gipsowych.
    > Do tego wystające za wysoko ściany działowe okleić styropianem.
    >
    > Ale to te przygłupy powinny były wiedzieć :-)
    A ja się zgadzam z z Andrzejem S . To pojedyncze miejsce(Sp2) na połączeniu
    krokwi z murłatą to gwóźdź krokwiowy który nie poszedł prosto tylko wyszedł
    do wewnątrz murłaty . Kiki cały czas pisze o docieplaniu skosów i nad
    murłatą. Ty masz skosy ciepłe i nad murłata również,wię po co Ci ta robota..
    Ty masz zimny narożnik w pionie .Bardzo możliwe że ociepleniowcy nie
    uszczelnili narożnika w trakcie klejenia styropianu,a potem dali siatkę i
    klej i wszystko zakryli . Albo od środka przez cegłę zrobić w pionie w
    narożniku parę otworów i wstrzynąć piankę nie rozprężną albo od zewnątrz
    przez styropian . Codzi o to aby doszczelnić przestrzeń między ścianą a
    styropianem właśnie w tym narożniku . Długi wywód ale ostatnio sam to
    przerabiałem u klienta
    Pozdrawiam Krawczyński Eugeniusz
    www.krawbud.toya.net.pl

  • 55. Data: 2012-03-10 00:29:09
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > Mowisz o przejsciu murlaty przez sciane, czy o ocieplaniu jej na calej
    > dlugosci?
    >
    > Ja mam odsadzona sciane kolankowa i miedzy nia a murlata 15 cm welny. Sama

    Jeżeli dobrze rozumiem to masz murłatę położoną na wełnie ????????????
    Dach odleci przy pierwszej okazji :-)

  • 56. Data: 2012-03-10 00:36:15
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Znajomym zwracam uwagę, niektorzy to olewają w zasadzie większosc stuka mi
    > w głowe i nie poprawiają, choc mieli jeszcze szanse w stanie surowym.

    I potrafią się obrazić :-) W okolicy zatrzymałem się rok temu przy domy
    gdzie facetowi zrobili wręcz wieniec i widziałem jak ocieplają.
    Nie był niegrzeczny ale można to ująć, że mnie pogonił :-)
    Muszę kiedyś go zapytać jak tam :-)

    > W zasadzie narazie jedna osoba mnie posłuchała i będzie zadowolona z

    A ja byłem u kilku ludków na ich prośbę żeby wyprostować budowę.
    Właściwie w większości pogonili ekipy bez zapłaty, bo nie chcieli naprawiać.
    Były takie kwiatki, że sie nie dało po prostu wyjść z opresji. Schody były
    na przykład tak wyliczone, że trzeba be było odciąć i po wszystkim zrobić z
    drewna. Izolacja by nie weszła w posadzki.

    > i sobie by go zostawił. Probowalem wytlumaczyc, niestety nie ma sensu, to
    > walka z wiatrakami, bo jak inzynier technik

    Do budowlanki to sie idzie nawet na inżyniera jak już nie ma alternatywy.
    Dzisiaj każdy chce siedzieć w gabinecie, a nie babrać się w błocie.
    Negatywna selekcja.

  • 57. Data: 2012-03-10 00:38:14
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    Tutaj był gość o ksywie "wasyl" o ile pamiętam i myśmy mu prostowali budowę
    w ostatniej chwili ale nagle przestał pisać.

  • 58. Data: 2012-03-10 07:59:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 01:29:09 +0100, kiki napisał(a):

    > Jeżeli dobrze rozumiem to masz murłatę położoną na wełnie ????????????
    > Dach odleci przy pierwszej okazji :-)

    Nie, murlate mam ulozona na murze. Tu Cie nieco ponioslo :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 59. Data: 2012-03-10 08:06:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    A, juz rozumiem, ucieklo mi - mam odsadzona OBUDOWE sciany kolankowej :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 60. Data: 2012-03-10 09:29:53
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Tutaj był gość o ksywie "wasyl" o ile pamiętam i myśmy mu prostowali budowę
    w ostatniej chwili ale nagle przestał pisać.

    A dziwisz mu sie :) doła można dostać jak ci tak spieprzą wszystko zreszta
    sam wiesz zarowno ty i ja :)

    czasami lepiej zyc w niewiedzy