  • 71. Data: 2012-03-11 21:10:05
    Temat: Re: termowizja
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    news:jjiulu$mvm$1@inews.gazeta.pl...
    > Hej,
    > jestem, jestem ale jestem dość zajęty
    > zająłem się remontem mieszkania bo spodziewam się potomka w maju:)

    Gratulacje :-)

    > budynek na wynajem o którym pisałem nie jest dla mnie aż tak pilny,
    > poprostu musiałem tam zwolnić tempo prac i poszukać innych ludzi
    > do roboty

    Oooo ale jak daleko sprawy zaszły ? Masz jakieś foty ? Na czym skończyłeś ?

  • 72. Data: 2012-03-13 10:59:35
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    > nic nie można nawiercić. Tego nie da się naprawić bezinwazyjnie. To cię
> [...]

    To zdjęcia Twojego domu kiki?

  • 73. Data: 2012-03-13 11:18:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 11:59:35 +0100, brunet.wp napisał(a):

    > To zdjęcia Twojego domu kiki?

    To nie dom, to poligon :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 74. Data: 2012-03-14 09:07:58
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > To zdjęcia Twojego domu kiki?

    Tak to Kikiego,a le z tego co kojarzę to szczyty były wylane z betonu,
    to katycznie musiała być niezła masakra jeśli chodzi o same prace,
    O tyle dobrze, ze przed nałożeniem tynku strykturalnego się udało to
    naprawić.

  • 75. Data: 2012-03-14 17:06:49
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > to katycznie musiała być niezła masakra jeśli chodzi o same prace,
    > O tyle dobrze, ze przed nałożeniem tynku strykturalnego się udało to

    One nie były wylane ale zalane zęby powstałe po pustakach. Schodki wypłnili
    zaprawą i cegłami i cegłami betonowymi, co mieli pod ręką.
    Samego betonu nie było.
    Ale widziałem w czasie budowy taki dom 1km ode mnie co mu nawet założyli
    szalunki i wylali tak z 35 cm. :-)

  • 76. Data: 2012-03-14 18:11:50
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    Tam tylko 1 miejsce ciekawe - obcinanie nadproża okna. Tam była za długa
    belka.

  • 77. Data: 2012-03-15 08:21:55
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Tam tylko 1 miejsce ciekawe - obcinanie nadproża okna. Tam była za długa
    > belka.

    Właśnie zastanawiałem się jak rozwiązałeś ocieplenie nadproży od gory min
    przy wykuszu, czyli ciąłeś to wszystko?
    Jesli tak to musiała byc okropna mordęga.

  • 78. Data: 2012-03-15 08:25:12
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co do szczytow, to oczywiscie zgoda, ale do skosow mam pelny dostep, i do
    > murlaty w sumie tez, tylko nie wiem, jak inaczej mialbym ja ocieplic. Jest
    > oblozona welna z kazdej strony z wyjatkiem tej, na ktorej lezy i tylu,
    > ktory jest doklejony do zewnetrznego styro (bo murlata u mnie jest o wiele
    > grubsza niz normalnie i ma szerokosc niemal taka jak mur).

    nieszkodzi, styro ewewacyjny przychodzi od zewnątrz ciągniesz go do murłaty
    od gory zatykasz styropianem.
    Właśnie niedaleko mnie deweloper buduje domki szerogowe i jestem pod
    wrażeniem bo dokładnie tak robi :)
    Pierwszy raz widzę budowe, gdzie wykonują ocieplenie jak należy.

  • 79. Data: 2012-03-15 10:31:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 09:25:12 +0100, Amir napisał(a):

    > nieszkodzi, styro ewewacyjny przychodzi od zewn?trz ci?gniesz go do mur?aty
    > od gory zatykasz styropianem.
    > W?a?nie niedaleko mnie deweloper buduje domki szerogowe i jestem pod
    > wra?eniem bo dok?adnie tak robi :)
    > Pierwszy raz widze budowe, gdzie wykonuj? ocieplenie jak nale?y.

    Mialbym opory przed oklejeniem drewna styropianem - impregnacja wieczna nie
    jest i w koncu moze sie pojawic grzyb.

    Obrazowo mowiac, u mnie murlata tkwi w samym srodku welnianej izolacji i z
    kazdej strony ma na sobie co najmniej 20 cm welny. Moim zdaniem wystarczy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 80. Data: 2012-03-15 15:14:02
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Właśnie niedaleko mnie deweloper buduje domki szerogowe i jestem pod
    > wrażeniem bo dokładnie tak robi :)

    Może czyta usenet :-) Czasem trafi sie perełka :-)