  • 1. Data: 2011-06-30 07:26:17
    Temat: trawa - kiedy zacznie kiełkowac ?
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    j/w - zasialem w sobote .
    Przeorane , zasiane z wsydatna pomoca siewnika w te i z powrotem (nie
    żałowałem), zagrabilem, zwałowałem i cisza
    wody tez poszlo co niemiara na podlewanie.
    Pisza, ze ta mieszanka powinna wzejsc po 5 - 7 dniach - a ja nawet
    małych korzonkow w ziemi nie widze.
    Wiec pytanie kiedy zacznie kiełkowac ?

  • 2. Data: 2011-06-30 09:42:09
    Temat: Re: trawa - kiedy zacznie kiełkowac ?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik slonko napisał:

    > Wiec pytanie kiedy zacznie kiełkowac ?

    Jak zacznie porządnie padać deszcz :-).
    U mnie trawy 'ruszyły' właśnie po deszczu - podlewanie z węża działało
    na nie tak sobie.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-06-30 11:01:17
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "slonko" <s...@s...las.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wody tez poszlo co niemiara na podlewanie.
    > Pisza, ze ta mieszanka powinna wzejsc po 5 - 7 dniach - a ja nawet małych

    Poczekaj. Nasiona się napiją, napęcznieją i dopiero wykiełkują.

    Pozdrawiam cierpliwie
    skryba

  • 4. Data: 2011-06-30 11:37:31
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 30.06.2011 13:01, skryba ogrodowy pisze:

    > Poczekaj. Nasiona się napiją, napęcznieją i dopiero wykiełkują.
    >
    > Pozdrawiam cierpliwie
    > skryba

    no nic poczekam jeszcze z tydzien - jak nie wzejdzie zaczne kombinowac
    dzieki

  • 5. Data: 2011-06-30 11:52:38
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > no nic poczekam jeszcze z tydzien - jak nie wzejdzie zaczne kombinowac

    Może się okazać, że ptaki trochę uszczupliły zasiew
    :-).
    lub przy podlewaniu nasiona spłynęły w zagłębienia.
    Gdy pojawią się miejsca "łyse" w planowanym trawniku,
    to dosiej.

    Pozdrawiam uzupełniająco
    skryba