  • 1. Data: 2011-02-06 23:27:14
    Temat: trzecia pozycja włącznika podwójnego
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    załączony przycisk 1 - świeci żarówka 1
    załączony przycisk 2 - świeci żarówka 2
    załączone przycisk 1 i 2 - świeci żarówka 3

    czy jest jakieś gotowe i w miarę małe (elektroniczne) rozwiązanie które
    wmontuję do lampy?

  • 2. Data: 2011-02-06 23:47:50
    Temat: Re: trzecia pozycja włącznika podwójnego
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > załączone przycisk 1 i 2 - świeci żarówka 3
    >
    > czy jest jakieś gotowe i w miarę małe (elektroniczne) rozwiązanie które

    przekaźnik sterowany napięciem z odpływów wyłącznika, czyli jeżeli na
    wyjściu wyłącznika 1 jest napięcie i na wyjściu yłącznika 2 jest napięcie,
    przekaźnik musi przełączyć swój styk roboczy i zapalić żarówkę 3 oraz
    wyłączyć żarówki 1 i 2

  • 3. Data: 2011-02-07 00:43:35
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > załączone przycisk 1 i 2 - świeci żarówka 3
    >
    > czy jest jakieś gotowe i w miarę małe (elektroniczne) rozwiązanie które

    Regulator góra - dół.

  • 4. Data: 2011-02-07 00:53:05
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-02-07 00:27, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > załączone przycisk 1 i 2 - świeci żarówka 3
    >
    > czy jest jakieś gotowe i w miarę małe (elektroniczne) rozwiązanie które

    Może coś takiego
    http://www.oswietlenia.com/wlacznik-do-diod-led-bezp
    rzewodowy-na-3-przyciskivl-c303r-11.html

  • 5. Data: 2011-02-07 09:00:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    do lampy dochodzą 3 przewody
    nie ma być żadnych modyfikacji instalacji

    chodzi o rozwiązanie ktore przy włączonych dwóch obwodach
    wyłączy je i przesteruje na 3 przewód w lampie

    najlepiej jakiś przekaźnik elektroniczny, mały
    miałem nadzieję na jakieś gotowe rozwiązanie

  • 6. Data: 2011-02-07 09:25:24
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 07-02-2011 00:27, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > załączone przycisk 1 i 2 - świeci żarówka 3
    >
    > czy jest jakieś gotowe i w miarę małe (elektroniczne) rozwiązanie które

    Zmieścisz w tej lampie 2 przekaźniki?
    np. takie
    http://sklep.avt.pl/p/pl/4824234/przekaznik+az743+23
    0v.html

  • 7. Data: 2011-02-07 09:25:35
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > wyłączy je i przesteruje na 3 przewód w lampie
    >
    > najlepiej jakiś przekaźnik elektroniczny, mały
    > miałem nadzieję na jakieś gotowe rozwiązanie

    Wystarczą dwa przewody i płynnie regulowany sterownik dostępny w handlu i
    zainstalowany w puszce wyłącznika na ścianie.

  • 8. Data: 2011-02-07 09:34:08
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > Wystarczą dwa przewody i płynnie regulowany sterownik dostępny w handlu i
    > zainstalowany w puszce wyłącznika na ścianie.

    Jeżeli lampa jest na suficie można pozostawić wyłącznik dwuklawiszowy i
    zamontować sterownik na klaskanie, gwizd lub pilota przy kostce do której
    lampę podłącza się. Jeżeli jest to np. lampa na biurko - tutaj już zupełnie
    nie ma kłopotu. Od sterownika typu "gniazdo we wtyczce: po przełącznik
    zamontowany na kablu jak przy kocach grzejnych.

  • 9. Data: 2011-02-07 10:13:29
    Od: adamm <a...@g...tam>

    W dniu 2011-02-07 10:00, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > wyłączy je i przesteruje na 3 przewód w lampie
    >
    > najlepiej jakiś przekaźnik elektroniczny, mały
    > miałem nadzieję na jakieś gotowe rozwiązanie

    Witaj!
    Jeśli do lampy dochodzą 3 przewody, to możesz mieć maks. 2 obwody (1
    przewód neutralny!)

    adamm

  • 10. Data: 2011-02-07 10:57:13
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "adamm" <a...@g...tam> wrote in message

    > Witaj!
    > Jeśli do lampy dochodzą 3 przewody, to możesz mieć maks. 2 obwody (1
    > przewód neutralny!)
    >
    > adamm

    I wystarczy, dwa klawisze bistabilne i zrealizują jego zapotrzebowanie..