  • 11. Data: 2011-02-07 13:39:58
    Temat: Re: trzecia pozycja włącznika podwójnego
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-07 10:00, zlotowinfo pisze:
    > do lampy dochodzą 3 przewody
    > nie ma być żadnych modyfikacji instalacji
    >
    > chodzi o rozwiązanie ktore przy włączonych dwóch obwodach
    > wyłączy je i przesteruje na 3 przewód w lampie

    ten zwany czasami zerem ? znowu widać żeś elektryk jak się patrzy

  • 12. Data: 2011-02-07 14:09:10
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ten zwany czasami zerem ? znowu widać żeś elektryk jak się patrzy

    czytanie ze zrozumieniem
    do lampy dochodzą 3 przewody
    2 obwody napięciowe i neutralny

    lampa ma 3 żarówki, nie chcę ciągnąć czwartego kabla
    tylko wykorzystać moment zasilenia 2 obwodów
    co przełączy napięcie na trzecią żarówkę

  • 13. Data: 2011-02-07 14:20:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "______" <...@...cd> napisał w wiadomości

    > Zmieścisz w tej lampie 2 przekaźniki?
    > np. takie
    > http://sklep.avt.pl/p/pl/4824234/przekaznik+az743+23
    0v.html

    to duży plafon, więc powinno
    chyba dobrze rozumiem że wymiary tego to 2,9cm x 1.3cm

    tylko jak to dalej zrealizować?

  • 14. Data: 2011-02-07 14:22:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "______" <...@...cd> napisał w wiadomości

    > Zmieścisz w tej lampie 2 przekaźniki?
    > np. takie
    > http://sklep.avt.pl/p/pl/4824234/przekaznik+az743+23
    0v.html

    znalazłem na allegro takie:
    http://allegro.pl/miniaturowy-przekaznik-2a-220vdc-n
    ec-ee2-4-5ns1-i1409860731.html

  • 15. Data: 2011-02-07 14:24:44
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > lampa ma 3 żarówki, nie chcę ciągnąć czwartego kabla
    > tylko wykorzystać moment zasilenia 2 obwodów
    > co przełączy napięcie na trzecią żarówkę

    I właśnie tak są połączone żyrandole - jednym zapalasz jedną żarówkę, drugim
    dwie pozostałe. Trzecia pozycja to załączone wszystkie trzy żarówki.

  • 16. Data: 2011-02-07 14:25:47
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Użytkownik "______" <...@...cd> napisał w wiadomości

    0v.html

    > to duży plafon, więc powinno
    > chyba dobrze rozumiem że wymiary tego to 2,9cm x 1.3cm
    >
    > tylko jak to dalej zrealizować?

    Ale po co?

  • 17. Data: 2011-02-07 14:26:24
    Od: ______ <...@...cd>

    http://maszyny.8p.pl/XXV/lampki.png

  • 18. Data: 2011-02-07 14:27:33
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 07-02-2011 15:20, zlotowinfo pisze:

    > to duży plafon, więc powinno
    > chyba dobrze rozumiem że wymiary tego to 2,9cm x 1.3cm
    >
    > tylko jak to dalej zrealizować?
    Tak
    http://maszyny.8p.pl/XXV/lampki.png

  • 19. Data: 2011-02-07 14:42:02
    Od: "TomT" <tom@wywal_to.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "______" <...@...cd> napisał w wiadomości
    > znalazłem na allegro takie:
    > http://allegro.pl/miniaturowy-przekaznik-2a-220vdc-n
    ec-ee2-4-5ns1-i1409860731.html
    Ten się nie nada. Potrzebujesz przekaźnik z napięciem cewki 230V.
    Ten z postu poprzedniego będzie dobry.

    TomT

  • 20. Data: 2011-02-07 14:59:54
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "TomT" <tom@wywal_to.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    ec-ee2-4-5ns1-i1409860731.html
    > Ten się nie nada. Potrzebujesz przekaźnik z napięciem cewki 230V.
    > Ten z postu poprzedniego będzie dobry.

    czemu, ten też jest na napięcie przemienne

    STYKI 2A, 220 Vdc, 250 Vac