  • 11. Data: 2009-09-18 14:03:46
    Temat: Re: tv w łazience?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Cz eeee muu, mninie tłoooo nie dziwiiwiwiwiwi???

  • 12. Data: 2009-09-18 14:40:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    pselek.net
    *Kapsel* napisał(-a):

    > No nie wiem... telewizja to mnie bardziej wkurza niż relaksuje,
    > wiadomości, pseudorozrywkowe mózgojeby, reklamy reklamy reklamy...

    Oferta programów jest tak szeroka, że przy odrobinie dobrej woli można
    coś znaleźć

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2009-09-18 15:39:06
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Oferta programów jest tak szeroka, że przy odrobinie dobrej woli można coś
    > znaleźć

    Nie przy odrobinie dobrej woli tylko przy obniżeniu standardów oczekiwań.
    Jak dla mnie to istnieją praktycznie tylko kanały typu Discovery Channel i
    podobne, reszta jest mało strawna.
    A już żebym miał biegać z telewizorem do łazienki to jak dla mnie zboczenie.
    Ale to jak dla mnie. Nawet technologie typu multiroom mi się nie podobają, a
    jak zobaczyłem telewizor ukryty za lustrem w łazience to już wymiękłem. No
    ale jak ktoś się naoglądał amerykańskich programów o domach sławnych ludzi
    to także chce mieć jakąć namiastkę u siebie.

  • 14. Data: 2009-09-18 18:09:26
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 17:39:06 +0200, Boombastic napisał(a):

> [...]
    > ale jak ktoś się naoglądał amerykańskich programów o domach sławnych ludzi
    > to także chce mieć jakąć namiastkę u siebie.

    Dobrze powiedziane. Zamiast gapić się w telewizor wolę coś poczytać. Prawdę
    mówiąc, TV zeszła na dno - nawet programy popularnonaukowe z trudem dają
    się oglądać - są żałośnie powierzchowne, źle tłumaczone i wkurzająco
    przerywane reklamami i zajawkami. Reszta to straszny crap - prócz sportu i
    kanałów filmowych (o ile dają dobry film ofkoz). Ciężko to wytrzymać.

    T.

  • 15. Data: 2009-09-18 18:10:57
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 10:14:09 +0200, Boombastic napisał(a):

    > Moja klientka zamontowała sobie tv zintegrowane z lustrem.

    ... i jak widzi Dodę, to dostaje orgazmu "ach jakam piękna", a jak Olejnik,
    to zawału "Aaaargh!!!...."

    T.

  • 16. Data: 2009-09-18 18:29:52
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > ... i jak widzi Dodę, to dostaje orgazmu "ach jakam piękna", a jak
    > Olejnik,
    > to zawału "Aaaargh!!!...."

    Jakbyś ją zobaczył to byś sie nie dziwił. Babka na oko wyglądała jak bardzo
    dobrze zrobiona czterdziestka, a okazało się, że nie ma trzydziestki. Za to
    ma specyficzny gust i twarz jakby po ataku szalonego hirurga z botoksem. Ale
    takie wynalazki jarają takich ludzi, łącznie z okapem w kształcie discokuli
    z kryształkami koniecznie od Svarovskiego.

  • 17. Data: 2009-09-18 18:37:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 20:17:11 +0200, yapann napisał(a):

    > czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie
    > marnować czasu w kąpieli :p

    Da się.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 18. Data: 2009-09-18 23:36:41
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

> [...]
    > przerywane reklamami i zajawkami. Reszta to straszny crap - prócz sportu i
    > kanałów filmowych (o ile dają dobry film ofkoz). Ciężko to wytrzymać.

    to prawda
    post rozpoczeła osoba w ogóle nie oglądająca TV
    jednak mając to narzedzie diabła w łazience pooglądąłabym programy kulinarne
    i coś potem upichciła na nową modłę :p

    przyszedł taki moment, ze w kąpieli pracuję (myślę o pracy / rozwiązuję
    zadania..) - więc ogłupiacz może spełnić funkcję

  • 19. Data: 2009-09-18 23:37:55
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > Kilka razy w zyciu szedłem do łazienki z przenośnym telewizorkiem,
    nie chcę popełnić samobójstwa :p

  • 20. Data: 2009-09-19 21:40:11
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Że jakiś mecz można oglądać w wannie?