  • 21. Data: 2009-09-20 04:45:04
    Temat: Re: tv w łazience?
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h8tu6m$eki$...@n...news.atman.pl...
    > czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie
    > marnować czasu w kąpieli :p

    lepiej daj lustro na suficie w sypialni
    SJS

  • 22. Data: 2009-09-21 17:09:37
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Tomasz Nowicki pisze:

    > Dobrze powiedziane. Zamiast gapić się w telewizor wolę coś poczytać. Prawdę
    > mówiąc, TV zeszła na dno - nawet programy popularnonaukowe z trudem dają
    > się oglądać - są żałośnie powierzchowne, źle tłumaczone i wkurzająco
    > przerywane reklamami i zajawkami. Reszta to straszny crap - prócz sportu i
    > kanałów filmowych (o ile dają dobry film ofkoz). Ciężko to wytrzymać.

    Już widać promyk nadziei - pojawiły się telewizory z klientem YouTube.
    Wystarczy wpisać odpowiednie słowo kluczowe i taki tv sam ściąga
    i wyświetla po kolei np. stare koncerty AC/DC ;-))

    T.

  • 23. Data: 2009-09-21 22:13:07
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > lepiej daj lustro na suficie w sypialni

    poczekam z tym na męża

  • 24. Data: 2009-09-25 08:43:00
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    yapann pisze:
    > czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie
    > marnować czasu w kąpieli :p

    Oczywiście da radę, ale musi to być TV odporny na wilgoć - w szczelnej
    obudowie. Wszystkie normalne telewizory wymacają cyrkulacji powietrza,
    więc jak się zamknie taki w szczelnej obudowie, to się przegrzeje i
    spali, jak będzie nieosłonięty, to wilgoć spowoduje zwarcie i też się
    coś spali. Musiałby być w np ścianie, uszczelniony od przodu z nawiewem
    z innego pomieszczenia na tylną część TV, w tym boki i spód. Kwestia
    głośników, również odporne na wilgoć, może takie które montuje się na
    łodziach?

  • 25. Data: 2009-09-26 11:53:52
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > Musiałby być w np ścianie, uszczelniony od przodu z nawiewem z innego
    > pomieszczenia na tylną część TV, w tym boki i spód. Kwestia

    dzięki

  • 26. Data: 2009-11-15 18:11:44
    Od: Aga <h...@g...com>

    .

    > dzięki

    mój mąż kupił dla dzieciaków telewizor do łazienki w tym sklepie:
    www.plusktv.pl
    faktycznie jest woodoporny i wszelkie zalania dzieciaków znosi póki co
    cierpliwie...