  • 11. Data: 2009-09-23 21:35:12
    Temat: Re: tynki wewnętrzne
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    Witam

    Mnie skasowali 13 zł za m kw.
    Tynki gipsowe z agregatu, mój materiał.
    Ekipa zaufana i godna poelcenia.
    Tynkowali u moich znajmych , podobało mi sie wiec ich zatrudniłem, jestem
    zadowolony, wyszło super :-)
    Ekipa mobilna, docierają w kazdy region kraju.
    jesli chcesz namiary przesle na prv.

    Pozfrawiam
    Jarek M.

  • 12. Data: 2009-09-25 07:58:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Proszę o informację czy otwory drzwiowe wlicza się do ceny tynków
    > jeśli wewnątrz ościeża nie są tynkowane.Jakie są obecnie ceny
    > tynków wewnętrznych.

    aby zamknąć dyskusję, ustal przed robotą jak sie rozliczacie i po ile
    następnie poproś faceta o wykonanie obmiaru i wyliczenie ceny, sam sobie też
    zrób wg tego schematu wycenę i negocjuj

  • 13. Data: 2009-09-25 07:59:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    P.H. wrote:
    > I spięcie gotowe.
    >>
    > no chyba właśnie nie oczywiste - stąd spięcia ;)
    > w/g mojej pokazuję gdzie mają być konkretne kafelki, grunt, fuga,
    > pytam czy ma jakieś wątpliwości i jeśli nie to oczekuję ceny do
    > zapłaty (żeby nie było że on myślał netto a ja brutto)

    klient daje projekt łazienki (rozrysowane sciany z układem płytek) u
    wszystko jasne.

  • 14. Data: 2009-09-26 07:31:01
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik <f...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o informację czy otwory drzwiowe wlicza się do ceny tynków
    > jeśli wewnątrz ościeża nie są tynkowane.Jakie są obecnie ceny
    > tynków wewnętrznych.
    > Jerzy

    Otwory się wlicza jeśli są obrabiane glify.
    Jest to upierdliwa robota więc niby metrów niewiele
    ale czasu to troche zajmuje.
    Jeśli tynkarz nie robi glifów, czyli nie masz zamontowanych okien
    albo futryn w drzwiach to powierzchni tego otworu nie wlicza się.
    Natomiast jeśli weźmiesz kogos tylko do obrabiania glifów to napewno
    wyjdzie drożej niż powierzchnia otworu.