  • 1. Data: 2012-04-19 11:21:10
    Temat: ubezpieczenie lokalu
    Od: "actuar" <a...@y...com>

    Witam,

    Bardzo prosze o porade - wprawionych w temacie.

    Mam lokal (wlasciwie loka uzytkowy) kupiony na moja firme. W zwiazku z tym
    ze zmienily mi sie plany postanowilem go wynajac. Bedzie wynajmowac go ode
    mnie inny przedsiebiorca. W zwiazku z tym, ze przeprowadzilem tam pewne
    adaptacje m.in powstala dadatkowa lazienka etc,

    Chcialbym ubezpieczenie na wypadek:
    1. zalania np z instalacji CO, wody, wody z zewnatrz np silnych opadow
    2. zalania lub uszkodzenia innych lokali sasiadow (w przypadku awarii jw)
    3. wybicia szyby w oknie lub proby wlamania z uszkodzeniem drzwi wejsciowych

    Teraz jeszcze pytanie - co w sytuacji - kiedy ktos z Klientow np zlamie noge
    przed lokalem lub wewnatrz. Czy odpowiada wynajmujacy czy najemca? Bardzo
    dziekuje za pomoc.

    Pozdr. A

  • 2. Data: 2012-04-22 12:52:13
    Temat: Re: ubezpieczenie lokalu
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 19 Kwi, 11:21, "actuar" <a...@y...com> wrote:
> [...]
    > przed lokalem lub wewnatrz. Czy odpowiada wynajmujacy czy najemca? Bardzo

    W zwiazku z doświadczeniami własnymi i znajomych jestem przeciwniczką
    wszelkich ubezpieczeń.

  • 3. Data: 2012-04-29 12:02:06
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Zapewne szkoda Ci 170 zł rocznie i wolisz płacić 1700 zł miesięcznie do końca
    czyjegoś życia?
    A co do ubezpieczeń, to najlepiej zwrócić się do jakiegoś brokera
    ubezpieczeniowego z prośbą o przedstawienie oferty.

    -----

  • 4. Data: 2012-04-29 12:06:57
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    To nie jest proste pytanie, ale dla Twojego bezpieczeństwa załóż, ze
    odpowiada właściciel [budynku], czyli jeżeli wspólnota lub spółdzielnia to
    pośrednio Ty jako wynajmujący (najemca lokalu nie ma niczego wspólnego z
    właścicielem budynku).
    Zadbaj, aby wspólnota lub spółdzielnia zawarły dobre ubezpieczenie całej
    nieruchomości od wszelkich ryzyk.
    Znów pomocny będzie broker.

    -----