  • 21. Data: 2014-05-05 08:27:35
    Temat: Re: ukorzenianie jalowca pospolitego
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 maja 2014 17:37:11 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > Chodziło mi o odmianę - czy odmianowy :-D

    No to właśnie za szlachetnie mi wygląda na dziki. Odmiana - nie mam pojęcia,
    poprzedni właściciele domu nie uwzględnili go w opisie :-)

    Ania

  • 22. Data: 2014-05-05 19:43:56
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    Zresztą - może wiek dodał mu szlachetności... Ma ze 4 metry co najmniej, i zacny
    obwód w pasie...

    Ania

  • 23. Data: 2014-05-05 20:42:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 5 May 2014 10:43:56 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

    > Zresztą - może wiek dodał mu szlachetności... Ma ze 4 metry co najmniej, i zacny
    obwód w pasie...

    A jaki by tam nie był, odmianowy czy nie, masz skarb przy domu :-)