  • 21. Data: 2009-02-17 16:53:44
    Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku!!!
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    Jerzy Wierzchnicki wrote:

    > Ogłaszam wszem i wobec głosowanie na maskotkę roku ogrodniczego
    > 2009/2010 !! > - głosowanie kończy się18 marca o godz. 24.00
    > -głosować można tylko w tym wątku!
    >
    > Przyjemnej zabawy
    >
    > Komisja Skrutacyjna

    To ja zgłaszam bociana

    - bo bocian jest mile (zazwyczaj) widziany w ogrodzie
    - bo jest (zazwyczaj) pożyteczny
    - bo (zazwyczaj) przynosi radość, jak coś przynosi (kogoś)
    - bo jest ładny
    - bo 1/4 ich populacji to "Polacy"
    - bo ja tak chcę :-D itd, itd

    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

  • 22. Data: 2009-02-17 18:18:49
    Temat: Re: ustalono już czego to bedzie rok?
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 16 Lut, 23:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Już tu kandydaturę kreta ktoś wczesniej poddał.
    > Tak, czy inaczej - kretowisko na kretowisku u mnie. Pod śniegiem nie widać
    > - nogi można połamać. Na wiosnę natomiast chyba padnę z grabiami...
    > Naliczyłam ze sto krecich kopców wokół domu :-O

    Traktor i dużą stara oponę na łańcuchach, zanim porośnie trawą.
    A ja myślę, że to będzie rok SuperŚlimaka...

  • 23. Data: 2009-02-17 18:28:42
    Od: "W." <h...@g...pl>

    Jak był rok biedronki, to proponuję na patrona 2009r - motyla.

  • 24. Data: 2009-02-17 19:45:36
    Od: "Moon" <A...@y...com>

    skrybaogrodowy wrote:
    > Ten rok ze względu na obfitość śniegu i sporą wilgotność na wiosnę ma
    > szansę być rokiem szarej pleśni i zarazy ziemniaczanej.
    > Zatem będzie to rok pleśni i zgnilizny.

    a jak oceniasz rokowania śłimaków?
    czy ślimaki zagryzą wiosnę?
    w zeszłym roku było pandemonium

    moon

  • 25. Data: 2009-02-17 19:49:14
    Od: "Moon" <A...@y...com>

    W. wrote:
    > Jak był rok biedronki, to proponuję na patrona 2009r - motyla.

    to jednak ślimaka, zbrzydziły mnie strasznie...
    tfu!

    moon

  • 26. Data: 2009-02-17 20:16:57
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    >  a to nie wiesz, że to z filmu?
    > SJS

    Tyle to wiem. Seksmisja.
    :-))
    Tylko coś mi ta cenzura nie umie zaskoczyć.

    Pozdrawiam pogodnie

  • 27. Data: 2009-02-17 20:38:56
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > to jednak ślimaka, zbrzydziły mnie strasznie...
    > tfu!
    >
    > moon

    Mon Ty stary lisie nie prowokuj!
    Spostrzegłeś, że <Wysoka A W Sprawach Patrona Grupy Nigdy Nieomylna Komisja>
    nie podała pełnej treści regulaminu i już mieszasz spryciarzu?
    Uzupełniając W/W Wysoką Komisję dodam że:
    Roczny patron grupy nie musi być piękny, ale powinien być pożyteczny.
    Zatem ślimaczory odpadają. A taki Bocian to w czym on jest pożyteczny? Pożera
    przyjaciółki ogrodników - żabki i ropuszki. Dzieciarnie przynosi a o pampersach
    nie pamięta. Motyl, to on może i piękny , ale jaki nieprzyzwoity, gdy sobie tak
    z kwiatka na kwiatek - poligamista jeden, a już jako poczwara, ile zielonego
    zeżre.
    Szpetnych kandydatów już wiele nam nie zostało dlatego optuję za sikorką.
    Brzydka nie jest, a jej pożyteczności żaden ogrodnik ani ogrodniczka (nawet ta
    w kusych ogrodniczkach), nie zaprzeczy.

    Pozdrawiam proponująco

  • 28. Data: 2009-02-17 20:57:37
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:1dfa.00000027.499acea5@newsgate.onet.pl skryba
    <s...@o...eu> napisał(a):

    > to nic nie stoi na przeszkodzie byś temat rozwinął.

    Hejka. No to ćwicz SWITCH 62,5 WG. :-)
    Pozdrawiam gimnastycznie Ja...cki

  • 29. Data: 2009-02-17 21:02:47
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    > Roczny patron grupy nie musi być piękny, ale powinien być pożyteczny.

    No to może zaproponuję pszczołę.
    Pożyteczna, niebrzydka, pracowita jak wszyscy ogrodnicy
    i trudno sobie wyobrazić ogród bez pszczoły.
    A z miodku zebranego jesienią mozna zrobić miód pitny
    na zimę (dla relaksu i zdrowia)

  • 30. Data: 2009-02-17 21:05:41
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    >    Hejka. No to ćwicz SWITCH 62,5 WG. :-)