  • 1. Data: 2010-05-16 19:59:03
    Temat: usunąć silikon
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    czym najsprawniej nie niszcząc wanny i ściany usunąć silikon:
    - z wanny plastikowej
    - z płytek podłogowych i ściennych

    dz
    pzdr
    ia

  • 2. Data: 2010-05-16 23:18:01
    Temat: Re: usunąć silikon
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "ia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czym najsprawniej nie niszcząc wanny i ściany usunąć silikon:
> [...]

    wukulac
    wydlubac
    uzyc rozpuszczalnika do silikonu, dziala tak sobie... opakowanie przypomina
    zmywacz do paznokci, ja kupilem kiedys w nomi

  • 3. Data: 2010-05-17 08:33:03
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > uzyc rozpuszczalnika do silikonu, dziala tak sobie... opakowanie przypomina
    > zmywacz do paznokci, ja kupilem kiedys w nomi

    jesteś pewien, że nie uszkodzi akrylu?

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2010-05-17 11:33:25
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    uzyc rozpuszczalnika do silikonu, dziala tak sobie... opakowanie przypomina
    > zmywacz do paznokci, ja kupilem kiedys w nomi

    Te niby rozpuszczalniki do silikonu to sobie można w buty wsadzić. Nic nie
    działa. Trochę z wierzchnu rozpuści, ale najważniejsza część pozostanie na
    płytkach. Próbowałem chyba ze 3 rodzaje.

  • 5. Data: 2010-05-17 16:03:11
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    W dniu 2010-05-17 13:33, Boombastic pisze:

> [...]
    > nie działa. Trochę z wierzchnu rozpuści, ale najważniejsza część
    > pozostanie na płytkach. Próbowałem chyba ze 3 rodzaje.

    Ostatnio wpadłem na pomysł, żeby resztki silikonu z płytek usuwać
    pumeksem na mokro. Idzie całkiem sprawnie i płytki wyglądają na
    nieuszkodzone.

    Marek

  • 6. Data: 2010-05-17 16:46:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > nie działa. Trochę z wierzchnu rozpuści, ale najważniejsza część
    > pozostanie na płytkach. Próbowałem chyba ze 3 rodzaje.

    Dokładnie .... kasa wywalona w błoto ...

    U mnie super sprawdziło się nitro + dłubanina ręczna :)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 7. Data: 2010-05-17 16:59:28
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja kupiłem skrobak do kuchni ceramicznych. Wygodny, ma wymienne ostrze (coś
    jak większa żyletka), działa dość dobrze na gładkich powierzchniach.

    PC

  • 8. Data: 2010-05-18 07:14:18
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "ia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czym najsprawniej nie niszcząc wanny i ściany usunąć silikon:
    > - z wanny plastikowej
    > - z płytek podłogowych i ściennych

    szpachelką

  • 9. Data: 2010-05-19 09:05:27
    Temat: Usunac silikon.
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Np. żyletką.
    Ale z wanny akrylowej nie próbowałem, z blaszanej i owszem.

    -----

  • 10. Data: 2010-05-21 15:16:03
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "ia" <i...@g...pl> wrote in message news:hspiu7$dn8$1@inews.gazeta.pl...
    > czym najsprawniej nie niszcząc wanny i ściany usunąć silikon:
    > - z wanny plastikowej

    pumeksem plastikowym

    > - z płytek podłogowych i ściennych

    szpachelka, ostrzem z noza do tapet itp.