  • 1. Data: 2009-08-19 10:25:35
    Temat: używana dachówka eska
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mazurska dachówka używana eska /holenderka/ ma długość 37 cm. Ile sztuk
    należy liczyć na 1 m2 dachu????

    Bogdan

  • 2. Data: 2009-08-19 10:55:35
    Temat: Re: używana dachówka eska
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Mazurska dachówka używana eska /holenderka/ ma długość 37 cm. Ile sztuk
    > należy liczyć na 1 m2 dachu????
    >
    > Bogdan

    dodaj 1/3 do pow. jaka wychodzi z wymiarow dachowki

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-08-19 12:22:05
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > dodaj 1/3 do pow. jaka wychodzi z wymiarow dachowki
    >
    > Andrzej

    Tzn liczę ile sztuk wchodzi na 1m2 z wymiarów dachówki plus 33%??

    Bogdan

  • 4. Data: 2009-08-19 12:22:11
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Bogdan wrote:
    > Mazurska dachówka u?ywana eska /holenderka/ ma d?ugo?ae 37 cm. Ile sztuk
    > nale?y liczyae na 1 m2 dachu????

    ok. 15 w zaleznosci od szerokosci.
    moze to zdjecie Ci pomoze: dach ma 7*5 metrow, dachowka OIDP 38 cm
    dluga. na te 70m2 bylo jakies 10m2 odpadu, dachowka z 1945 roku.
    http://www.bokomaru.com.pl/wp-content/uploads/2008/0
    8/bruk_5.jpg

    --
    bartek

  • 5. Data: 2009-08-19 14:20:54
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Tzn liczę ile sztuk wchodzi na 1m2 z wymiarów dachówki plus 33%??
    >
    > Bogdan

    tak

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-08-19 15:18:10
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > moze to zdjecie Ci pomoze: dach ma 7*5 metrow, dachowka OIDP 38 cm dluga.
    > na te 70m2 bylo jakies 10m2 odpadu, dachowka z 1945 roku.

    Dzięki za foto. Jeśli dobrze policzyłem to wyszło 18 sztuk na 1m2 - sporo :(

    Bogdan