  • 1. Data: 2010-08-17 16:03:58
    Temat: vaillant czy wiessnann
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    hej
    bede wymienial piec gazowy na kondensacyjny
    obecnie mam 2funkcyjny vailant z otwartą komora spalania

    proszę o pomoc w podjęciu dezyzji
    ceny miej wiecej podobne ok 5500zł za dwufunkcyjny ok 26-27KW
    do tego sterownik pokojowy za ok 300zł

    ale za boga nie potrafie podjąć decyzji który wybrac

    Michał

  • 2. Data: 2010-08-17 16:07:50
    Temat: Re: vaillant czy wiessnann
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Usrobo pisze:
> [...]
    > do tego sterownik pokojowy za ok 300zł
    >
    > ale za boga nie potrafie podjąć decyzji który wybrac
    literówki w temacie mogą utrudnić
    wiec podaje pelne dane:
    Kocioł Vaillant ecoTEC VCW PLUS 296/3-5
    lub
    Kocioł Viessmann Vitodens 100-W 26 kW

    Michał

  • 3. Data: 2010-08-17 16:51:30
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    nie potrafie podjąć decyzji który

    Ja Ci powiem tak.
    Kiedy wezwałem serwisanta do swojego pieca co prawda podgrzewacza tylko. To
    ten powiedzial mi ze gdyby piec mial 15-20 lat to chodzil by do dzisiaj a
    tak trzeba wymienic wymiennik ktorego sie nie oplaca wymieniac bo kosztuje
    tyle co polowa nowego pieca. Jak zapytalem jaki nowy wybrac, czy viessmanna
    czy vailanta to powiedzial ze wszystko teraz na oszczednosc idzie i czy
    niemiec czy koreanczyk to jedno i to samo. Kupilem sunier duval.

  • 4. Data: 2010-08-17 18:41:38
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "montemax" <m...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > viessmanna czy vailanta to powiedzial ze wszystko teraz na oszczednosc
    > idzie i czy niemiec czy koreanczyk to jedno i to samo. Kupilem sunier

    Jest w tym prawda. Mój kocioł vaillant 24kW który mam od 4 lat ma w środku
    wszystko metalowe lub miedziane. Kosztował mnie 3400zł ze sterownkiem
    VRT390.
    Nowy jego odpowiednik który obecnie kosztuje mniej ma plastikowe rurki i
    myślę że nie tylko w rurkach oszczędność ale też w innych elementach.

    Marek

  • 5. Data: 2010-08-17 20:25:59
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do tego sterownik pokojowy za ok 300zł
    >
    > ale za boga nie potrafie podjąć decyzji który wybrac

    Ten, który ma dłuższą gwarancję i lepszy oraz szybszy serwis.

  • 6. Data: 2010-08-17 23:09:57
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Usrobo" <u...@o...pl> wrote in message news:i4ebti$v8n$1@news.onet.pl...
    > hej
    > bede wymienial piec gazowy na kondensacyjny
    > obecnie mam 2funkcyjny vailant z otwartą komora spalania

    Viessmann -a nie kupuj. Serwis jest jak butik dla gwiazd z Beverly hills.

  • 7. Data: 2010-08-18 05:17:24
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > hej
    > bede wymienial piec gazowy na kondensacyjny
    > obecnie mam 2funkcyjny vailant z otwartą komora spalania

    To 2-funkcyjny chcesz wymienić na znowu 2-funkcyjny?
    Ile masz powierzchni grzewczej? Ile osób korzysta z ciepłej wody?

  • 8. Data: 2010-08-18 06:06:12
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    nom pisze:

    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > To 2-funkcyjny chcesz wymienić na znowu 2-funkcyjny?
    > Ile masz powierzchni grzewczej? Ile osób korzysta z ciepłej wody?
    chce kondensacyjny
    rodzina 2+2
    1 łazienka + wc+ kuchnia

    Michał

  • 9. Data: 2010-08-20 16:42:39
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 17 Sie, 18:07, Usrobo <u...@o...pl> wrote:
    > Usrobo pisze:> hej
    > podaje pelne dane:
    > Kocioł Vaillant ecoTEC VCW PLUS 296/3-5
    > lub
    > Kocioł Viessmann Vitodens 100-W 26 kW

    a średnica komina? jak dwufunkcyjny to dla komfortu polecam jednak z
    jakims - nawet malym i wbudowanym np 40L - zasobnikiem
    jakich korzysci spodziewasz sie z kondensacji bez zmian grzejnikow?
    wymieniasz okna na szczelniejsze?

    z.

  • 10. Data: 2010-08-21 09:56:03
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    zbooY pisze:

> [...]
    > jakims - nawet malym i wbudowanym np 40L - zasobnikiem
    > jakich korzysci spodziewasz sie z kondensacji bez zmian grzejnikow?

    80% domu to podłogówka

    Michał