  • 11. Data: 2013-12-14 13:19:22
    Temat: Re: w przyszłym roku cena prądu w dół
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:l8hc7m$8j2$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > krótkie pismo ze pozycja w cenniku (o ile taka jest) jest niezgodna (o ile
    > taka jest) z prawem energetycznym wobec czego prosisz o odstapienie ble
    > ble :-)))
    >
    > Za rozliczenia 1miesieczne abonament jest wyższy juz w taryfie- nie wiem
    > czy dokładnie o to chodzi.

    tam jest, ze placisz co miesiac, a tu chodzi o mierzenie co miesiac

  • 12. Data: 2013-12-18 08:59:04
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 11:48:41 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Hej!
    >

    > No konkurencja robi swoje:

    Nie wiem czy konkurencja czy jakieś ichnie machlojki ale mi już ze trzy lata temu
    dziwne sie wydawało że wspaniałomyślnie vattenfall chciał mi dać gwarancje niskiej
    ceny.
    Smierdziało na kilometr. Ciekawe ilu ludzi dało sie tak podejść...

    > Pozdrawiam tez tego co tu ostatnio pisal ze cena energii w ciagu 2-3 lat
    > drastycznie pojdzie w gore o 100%.

    Co prawda nie wiem kto tak pisał ale energia będzie drożeć. I bez budowy atomu czy
    popularyzacji fotowoltaiki nie będzie taniej.
    A na jedno ani drugie sie nie zanosi.
    Jak będzie na horyzoncie proste rozwiązanie w postaci:
    -kupienie panelu (niech bedzie miał siakis certyfikat czy papier ile ma sprawności) w
    jakimś casto/prakt/ob
    -Kupienie przetwornicy (z papierem że można podpiąć pod sieć) z licznikiem
    oplombowanym
    -złączenie całości z siecią w domu (ot tak, pac w gniazdko - no, może nie dosłownie
    ale równie prosto)

    To jak tyle będzie to wieszczę obnizki cen. Dla człowieka szarego.

    A do tego czasu ceny będą rosły, szczególnie jak jeszcze podatek od co2 nam dowalą...