  • 71. Data: 2014-07-21 21:26:38
    Temat: Re: walka z wełnowcami
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 20:26:11 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Aż zajęczy.

    Wiem! - szczawik!
    ;-P

  • 72. Data: 2014-07-22 08:52:09
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Aż zajęczy.

    O to chodzi, żeby go wreszcie wykurzyć.

    Ewa

  • 73. Data: 2014-07-22 12:06:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > O to chodzi, żeby go wreszcie wykurzyć.

    Jak się zacietrzewi, to nigdzie nie pójdzie.

    --
    Jarek

  • 74. Data: 2014-07-22 13:17:11
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Jak się zacietrzewi, to nigdzie nie pójdzie.

    Alibo jeszcze zacznie śledzić.

    Ewa

  • 75. Data: 2014-07-22 14:28:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Alibo jeszcze zacznie śledzić.

    Takie praktyki, to sianie zdorszenia.

    --
    Jarek

  • 76. Data: 2014-07-22 14:38:20
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Takie praktyki, to sianie zdorszenia.

    I wymaga przywalenia.

    Ewa

  • 77. Data: 2014-07-22 14:55:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > I wymaga przywalenia.

    Od czego może mu sie pokiełbasić we łbie.

    --
    Jarek

  • 78. Data: 2014-07-22 15:36:16
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Od czego może mu sie pokiełbasić we łbie.

    I utknie gdzieś na płocie.

    Ewa

  • 79. Data: 2014-07-22 15:41:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>