  • 1. Data: 2010-05-18 13:05:22
    Temat: wanna - obudowa
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    chciałbym obudować sobie wannę, tak jak na zamieszczonym tutaj:
    http://tnij.org/wanna_obudowa rysunku z jakiejś gazetki. Na wannę mam tyle
    miejsca, że z boków musi przylegać do ściany i byc na równi z drugiej
    strony. Natomiast z przodu i tyłu mam trochę miejsca. Z tyłu wanna będzie
    oddalona od ściany około 30-40cm, z przodu też 30-40cm byłoby miejsca, ale
    nie będzie przylegało do ściany i miałaby znaleźć się tam bateria.

    Mógłby ktoś podać jakieś informacje jak wykonać przód i tył takiej
    zabudowy? Bok jest standardowy natomiast nie wiem, jak technicznie wykonać
    przód i tył.

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2010-05-18 15:44:22
    Temat: Re: wanna - obudowa
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mógłby ktoś podać jakieś informacje jak wykonać przód i tył takiej
    > zabudowy? Bok jest standardowy natomiast nie wiem, jak technicznie wykonać

    Mi to wygląda po prostu na wannę obudowaną na przykład bloczkami Ytong
    Ja tak mnie/więcej mam zrobione jak na focie. Bloczki 5cm ułożone w ściankę.
    Wstawiona w to wanna a potem płytkami okleiłem.
    http://termodom.blogspot.com/2008/10/obudowa-wanny-i
    -nie-tylko.html

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-05-18 15:50:32
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 18-05-2010 o 17:44:22 Irokez <n...@e...pl> napisał(a):

    > Mi to wygląda po prostu na wannę obudowaną na przykład bloczkami Ytong

    to z pewnością, tylko pytanie jak jest przód i tył wykonany. Np. jak
    zrobione jest to w okolicy baterii?

  • 4. Data: 2010-05-18 17:30:57
    Od: awow <a...@w...pl>

    Ja mam z płyty g-k.