  • 1. Data: 2010-01-19 19:37:36
    Temat: wasze ogrody,ogródki lub działki
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    Może macie jakieś zdjęcia waszych ogrodów, pokarzcie bardzo lubię je
    oglądać,może coś mnie natchnie w nowym sezonie,z czyjegoś pomysłu
    zaczerpnę.Plisssssss.

  • 2. Data: 2010-01-19 21:44:09
    Temat: Re: wasze ogrody,ogródki lub działki
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Wanda Ch. pisze:
    > Może macie jakieś zdjęcia waszych ogrodów, pokarzcie [...]

    Jesteś pewna, że tego chcesz?
    ;-)

    --
    pozdr. Jerzy

  • 3. Data: 2010-01-20 21:49:07
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    On 19 Sty, 22:44, JerzyN <0...@m...pl> wrote:

    > Jesteś pewna, że tego chcesz?
    > ;-)
    >
    > --
    > pozdr. Jerzy

    TAK TAK TAK !

  • 4. Data: 2010-01-21 07:47:28
    Od: "ted." <o...@w...pl>

    Użytkownik "Wanda Ch." <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    Może macie jakieś zdjęcia waszych ogrodów, pokarzcie bardzo lubię je
    oglądać,może coś mnie natchnie w nowym sezonie,z czyjegoś pomysłu
    zaczerpnę.Plisssssss.

    Czemu mamy karac ogródki?

  • 5. Data: 2010-01-21 08:14:58
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Thu, 21 Jan 2010, ted. wrote:

> [...]
    > Może macie jakieś zdjęcia waszych ogrodów, pokarzcie bardzo lubię je
    > oglądać,może coś mnie natchnie w nowym sezonie,z czyjegoś pomysłu

    A skąd wiesz, że wątkotwórca nie ma pozwolenia na taką pisownię?
    Zresztą taka pisownia jest teraz jazzy.

    Pozdr.

    D.P.