  • 11. Data: 2009-11-10 09:23:21
    Temat: Re: wc na metrze?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > plecami
    > do siebie, jeden dostepny z zewnatrz jeden z wejsciem z lazienki.
    >
    > Ale po przejrzeniu tego co maja w swojej ofercie ceramikarze i wyrysowaniu
    > sobie
    > szkicu wychodzi mi ze nawet jakies patenty z mocowaniem zbiornikow jeden
    > nad
    > drugim, czy lekko skośne zamocowanie muszli (pomieszczenie ma 77cm
    > szerokosci)
    > nie umozliwi zmontowania dwu toalet na tych 2 metrach.
    >
    > Zna ktoś patent na taki ultra kompaktowy WC?

    jeśli dobrze zrozumiałem, chcesz do małej łazienki dorobic "anks" kibelkowy
    oraz zrobić drugi, zewnętrzny kibelek?

    czy w tym drugim bedzie miejsce na umywalkę?
    mnie zawsze telepie jak widze u ludzi w blokach takie kibelki bez
    umywalki...

    mierzyłeś jak by to było z najcieńszymi wieszakami do misek wiszących?

    jak nie upchniesz tego, to może zastsnów się nad jednym kibelkiem ale z
    dwoma wejsciami od korytarza i od łazienki?

  • 12. Data: 2009-11-10 09:36:53
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > mnie zawsze telepie jak widze u ludzi w blokach takie kibelki bez umywalki...

    Czasem jakiś "blokowy" będac u mnie skorzysta z kibelka i zauważam że po
    załatwieniu się z nawyku nie korzysta z umywalki po czym wraca, siada do
    stołu, dotyka sztućców, czasem złapie za pilota.
    Fuj.

    Marek

  • 13. Data: 2009-11-10 10:33:05
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > jeśli dobrze zrozumiałem, chcesz do małej łazienki dorobic "anks" kibelkowy
    > oraz zrobić drugi, zewnętrzny kibelek?

    Tak, cos w ten desen, napoczatku myslalem zeby wszystko zrobic liniowo:
    ___________________________________
    |wejscie | |
    |<- kibel1|kibel2 |
    |______________|__________wejscie_|
    lazienka

    Ale wyszlo by strasznie ciasno.

    Wczoraj bolal mnie zab i mialem duzo czasu na myslenie i wymyslilem tak (troche
    natchnal mnie Michal Jankowski:

    __________________________________
    |wejscie | kibel2 |
    |<- kibel1| |
    |_______________________| |
    lazienka |_wejscie_|

    Dziekuje wszystkim za sugestie, problem rozwiazany, teraz tylko to wszystko
    omurować :)

    PS. W jednym kiblu bedzie wyjscie do lazienki gdze umywalka bedzie. W drugim
    albo umywalki nie bedzie i trzeba bedzie korzystac z lazienkowej albo jej nie
    bedzie albo bedzie jakas extra minimalna....

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 14. Data: 2009-11-10 10:36:02
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kolega architekt mówił mi. Kibel aby był wygodny musi mieć minimum 90x130
    > pod warunkiem że spłuczka zabudowana będzie w ścianie.
    Eeee nie przesadzajmy, teraz mam 77 szeroko i jakos nigdy sie o sciane nie
    ocieralem.

    > Taki zrobiłem i miał racje.  Tu można zobaczyć
    > http://www.garnek.pl/tarnus/7756180/moje-miejsce-pow
    stawania
    Od przybytku glowa nie boli. Wyszlo ladnie, ale niestety nie zawsze jest tyle
    miejsca.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 15. Data: 2009-11-10 10:38:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > W drugim albo umywalki nie bedzie i trzeba bedzie korzystac z
    > lazienkowej albo jej nie bedzie albo bedzie jakas extra

    W tym moim szerokim na 0.85 malutka umywaleczka (tzw. pikolo) jest. W
    kąciku przy drzwiach. Z tym, że drzwi mam wąskie, właśnie z tego
    powodu, żeby kawałeczek ściany został.

    Ale radzę, żeby jednak umywalkę dać, przydaje się.

    MJ

  • 16. Data: 2009-11-10 10:59:51
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Eeee nie przesadzajmy, teraz

    >mam 77 szeroko i jakos nigdy sie o sciane nie
    > ocieralem.

    Nie tylko samo korzystanie ale też wygodne sprzątanie się liczy tak abyś podczas
    mycia podłogi pod klopek nie musiał do niego wkładać nosa.

    > Od przybytku glowa nie boli. Wyszlo ladnie, ale niestety nie zawsze jest tyle
    > miejsca.

    U mnie w projekcie było ciut mniej, ale o te ciut zmniejszyłem kotłownie.

    Marek