  • 11. Data: 2015-02-19 21:49:47
    Temat: Re: wełna mineralna
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2015-02-19 15:47, Maniek4 wrote:
    > W dniu 2015-02-19 o 14:29, KIKI pisze:

    > Kiki, a skad bierzesz welne siekana? Jaka jest wielkosc poszczegolnych
    > kawalkow?

    Z Allegro zamawiałem ale to już lata temu.
    Jakby zalało to łatwo sie dokopać. Bez siekanej na suficie czy kulek
    styropianwych sufitu nie wykonasz.

    Dzisiaj to bym robił pianę z pistoletu na skosach, a siekane na sufit.
    Piany na sufit nie, bo w razie zalania, dodatkowych kabli itp łatwiej
    odgarnąć.

  • 12. Data: 2015-02-24 07:55:52
    Od: "Edek" <e...@w...pl>

    widzę,że na tej grupie jest paru .......... typu BUDYŃ, KOGUTEK

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 13. Data: 2015-02-24 09:34:59
    Temat: Re: we�na mineralna
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 07:55:50 UTC+1 użytkownik Edek napisał:
    > widzę,że na tej grupie jest paru .......... typu BUDYŃ, KOGUTEK
    ? Rozwiniesz myśl?

  • 14. Data: 2015-02-24 09:38:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 09:35:01 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > ? Rozwiniesz myśl?

    Kris, nie wymagasz zbyt wiele? :-)

    b.

  • 15. Data: 2015-02-24 21:24:26
    Od: z...@g...com

    witam

    wlasnie zastanawiam sie nad podobny rozwiązaniem - welna 15cm z rolki na strychu domu
    parterowego z nieocieplonym w zaden sporob poddaszem, jest tylko folia para... i to
    zle polozona, folie akurat chcialem klasc. czy gra jest warto swieczki? strychu jest
    100m2 wiec pare złotych ta impreza bedzie kosztować, niestety alternatywny jest
    styropian ale to wyjscie jeszcze drozej

    poprosze o pomoc

    http://decore-meble.pl

  • 16. Data: 2015-02-24 22:15:40
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 21:24:27 UTC+1 użytkownik z...@g...com napisał:
> [...]
    jest 100m2 wiec pare złotych ta impreza bedzie kosztować, niestety alternatywny jest

    odpad styropianowy po ociepleniu i samemu rozdrabniać. Daje się zrobić bo ktoś
    zrobił. Wady, sporo pracy i potencjalna palność. Zalety, wejdzie w każdą szczelinę,
    niska cena.