  • 11. Data: 2012-06-05 15:53:30
    Temat: Re: welna miedzy belkę a ścianę?
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "gzk" <g...@g...pl> wrote in message
    news:4fce08c7$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...

    > Kolego nie obrazaj innych, biorąc po uwagę to co na tej grupie wypisujesz
    > to tez inteligencją nie grzeszysz....

    Ci co nacinali te autostrady za miliardy złotych to byli wybitni :-) I ci co
    ich pilnowali, ci co nad nimi stali też nie widzieli w tym nic złego :-) Ale
    przecież "na wszystkich autostradach pęka" :-) Ta głupota budowlana jest
    wszechobecna. Jedynie ci mają olej w głowie co odbierają zapłaty i nie płacą
    podwykonawcom, bo ja też bym im nic nie zapłacił :-)

  • 12. Data: 2012-06-05 16:24:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2012-06-05 14:47, Ergie pisze:
    > Tak się wtrącę. Czy ktoś mi może wytłumaczyć dlaczego ktoś kto buduje z
    > porothermu lub podobnych nie robi ostatniej warstwy z ytonga?

    > Ja zapytałbym wręcz - dlaczego ktoś buduje z porothermu zamiast z ytonga
    > ;-))

    Słyszałem różne tłumaczenia, ale wszystkie sprowadzały się do mitycznych
    właściwości ceramiki. Lepszy mikroklimat, zdrowie itd. aż prawie do kur
    znoszących większe jajka. Sprzedawcy ceramiki snują wizje rozsypujących się
    ścian ze słabego betonu komórkowego i ceramiki trwającej tysiące lat.
    "Panie, cegła to cegła!"

    P.s. Jest jeszcze jeden mostek który znika przy betonie komórkowym -
    pierwsza warstwa, a nie słyszałem, żeby ktoś dawał styropian _pod_ pierwszą
    warstwę porothermu :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2012-06-05 16:33:07
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message

    > Słyszałem różne tłumaczenia, ale wszystkie sprowadzały się do mitycznych
    > właściwości ceramiki. Lepszy mikroklimat, zdrowie itd. aż prawie do kur
    > znoszących większe jajka.

    Dokładnie pamiętam te gadki w okolicy roku 2005 :-)
    Gazobeton beee, ytong to gazobeton, a beton to wielka płyta :-)
    Tak gadali, że niezdrowe itp.
    Ja chciałem ytong ale wytrzymałość nie pozwalała.

    > Sprzedawcy ceramiki snują wizje rozsypujących się ścian ze słabego betonu
    > komórkowego i ceramiki trwającej tysiące lat. "Panie, cegła to cegła!"

    Dokładnie tak było.

    > P.s. Jest jeszcze jeden mostek który znika przy betonie komórkowym -
    > pierwsza warstwa, a nie słyszałem, żeby ktoś dawał styropian _pod_
    > pierwszą warstwę porothermu :-)

    Właśnie :-)

    U mnie było tak, że mógłbm uzyć ytonga ale tego gęstego, który jest
    wytrzymały ale za to ma słabe właściwości izolacyjne. Zero oszczędności.
    Musiałem dac porotherm 30.

    Teraz już wiem jak należy budować, niestety :-)

  • 14. Data: 2012-06-05 21:12:14
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > budowlana jest wszechobecna. Jedynie ci mają olej w głowie co odbierają
    > zapłaty i nie płacą podwykonawcom, bo ja też bym im nic nie zapłacił :-)

    jw.

  • 15. Data: 2012-06-06 09:50:03
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-05 16:24, Ergie pisze: