  • 1. Data: 2015-02-18 15:45:56
    Temat: wełna mineralna
    Od: k...@g...com

    Czy na strychu na którym nie ma przeciągów, jest sucho i praktycznie nikt nie chodzi
    przykrywanie wełny wełny mineralnej tekturą czy dedykowaną folią ma jakiś sens?

  • 2. Data: 2015-02-18 17:57:34
    Temat: Re: wełna mineralna
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2015-02-18 15:45, k...@g...com wrote:
    > Czy na strychu na którym nie ma przeciągów, jest sucho i praktycznie nikt nie
    chodzi przykrywanie wełny wełny mineralnej tekturą czy dedykowaną folią ma jakiś
    sens?

    Jak jest wsypana w siekanej postaci i ma 50cm to nie ale jak z rolki to
    nawet przykrycie niewiele da.

  • 3. Data: 2015-02-18 21:53:26
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Witam
    Już pytaleś.Chodzi o przykrycie tego drobnego styropianu?
    To przykrywanie folią w ogóle a dedykowaną w szczególności
    - nie ma sensu.
    Chyba,że administracja wie lepiej.
    Pozdro dolniak

  • 4. Data: 2015-02-18 22:05:30
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 18 lutego 2015 21:53:27 UTC+1 użytkownik dolniak napisał:
> [...]
    > Już pytaleś.Chodzi o przykrycie tego drobnego styropianu?
    > To przykrywanie folią w ogóle a dedykowaną w szczególności

    Chodzi o przykrycie wełny. Styropianem są zasypane skosy i tam nawet jak by ktoś
    chciał przykryć to nie ma jak. Na płaskim rozwinął wełnę na folii. Ma jej 20
    centymetrów. Twierdzi że różnica na korzyść jest kolosalna. Węgiel który kupił na tą
    zimę prawdopodobnie wystarczy mu na następną. Nie chce mu się przykrywać jeśli miało
    to by nic nie dać.

  • 5. Data: 2015-02-18 22:23:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 18 lutego 2015 22:05:31 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Nie chce mu się przykrywać jeśli miało to by nic nie dać.

    To chyba logiczne, że coś da. Ograniczy ruch powietrza nad wełną.

    L.

  • 6. Data: 2015-02-19 10:05:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    napisał:
    > Nie chce mu się przykrywać jeśli miało to by nic nie dać.

    >To chyba logiczne, że coś da. Ograniczy ruch powietrza nad wełną.

    tyle ze tam ruchu powietrza nie ma - po mojemu mozna nie nakrywać.

    b.

  • 7. Data: 2015-02-19 12:19:23
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 10:05:59 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > tyle ze tam ruchu powietrza nie ma - po mojemu mozna nie nakrywać.
    >

    > b.

    Jakiś niewielki będzie, to ruch konwekcyjny nad wełną i w samej wełnie. W wełnie
    niewielki bo to izolator. Pytanie ile te ruchy konwekcyjne wyniosą ciepła z wełny.
    jak 2% to nie warto dzisiaj sobie gitary zawracać. Jak 20% to warto.

  • 8. Data: 2015-02-19 14:29:48
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2015-02-19 12:19, k...@g...com wrote:
> [...]

    jak 2% to nie warto dzisiaj sobie gitary zawracać. Jak 20% to warto.

    ,a, własny sufit z kamery termowizyjnej z roku 2007/2008. Wywiewa ciepło
    jak cholera. Sypałem na to wszystko dodatkową warstwę siekanej aż się
    uspokoiło. Moim zdaniem 50cm sypanej wełny nie wymaga niczego natomiast
    wełna z rolki to nie tylko problem grubości ale i problem podwiewania i
    wiania bokami.
    Ja wyjmowałem wełnę i sypałem siekaną, a starą wełnę z sufitu użyłem do
    naprawy skosów.

  • 9. Data: 2015-02-19 15:47:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-02-19 o 14:29, KIKI pisze:

> [...]
    > wiania bokami.
    > Ja wyjmowałem wełnę i sypałem siekaną, a starą wełnę z sufitu użyłem do

    Kiki, a skad bierzesz welne siekana? Jaka jest wielkosc poszczegolnych
    kawalkow?

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2015-02-19 15:58:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 15:47:53 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Kiki, a skad bierzesz welne siekana?
    Skośnoocy kontrahenci mu tną;)