  • 31. Data: 2011-04-08 07:46:10
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Oj znowu jedzie utopia JKM

    To co mamy dziś u nas to jest dopiero utopijna ideologia, kompromitująca się
    na każdym kroku, demoralizująca ludzi z gruntu uczciwych, powodująca ogromne
    zadłużenie. Głupota, korupcja i złodziejstwo pleni się na potęgę. Ot
    wzorcowy socjalizm.

    Dla mnie to co mówi JKM ale też R.Gwiazdowski Margaret Thatcher, M.
    Friedmann, R. Reagan, zacni przedstawiciele austriackiej szkoły ekonomii to
    wizja innego, lepszego, bardziej sprawiedliwego świata.

  • 32. Data: 2011-04-08 07:53:14
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > A po wizycie w szpitalu bys sie nie wypłacił, komornik by u ciebie
    > zamieszkał :-)

    Sorry ale nie rozumiem.
    Czy to co piszesz jest wynikiem jakiejś szczególnej troski o mnie?

    Teraz jest tak, że ludzie skrajnie ubodzy płacą na leczenie tego imbecyla co
    wyprzedzał na 3go i skończył gdzieś w rowie.
    Płacą na to aby tańszy był bilet do Opery, do której nigdy nie pójdą.
    itd

  • 33. Data: 2011-04-08 08:01:22
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Sorry ale nie rozumiem.
    > Czy to co piszesz jest wynikiem jakiejś szczególnej troski o mnie?

    skądże - pisze co by było gdybys sie nie ubezpieczył a mial wypadek. Ratownicy by cie
    do szpitala zabrali bo taki ich obowiazek, a szpital wystawil rachunek.

    > Teraz jest tak, że ludzie skrajnie ubodzy płacą na leczenie tego imbecyla co
    > wyprzedzał na 3go i skończył gdzieś w rowie.
    > Płacą na to aby tańszy był bilet do Opery, do której nigdy nie pójdą.

    Fakt. Ale dzieki przymusowi zapinania pasów płaca mniej na tego imbecyla.

    b.

  • 34. Data: 2011-04-08 08:01:45
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Myśle że zdecydowanie więcej osób wymaga leczenia po wypadku
    > komunikacyjnym niz po pływaniu w morzu. Kwestia skali.

    Wiesz jak wygląda jazda po naszych drogach.
    Horror.
    Procent ludzi, którzy nie myślą jest zatrważający.
    Stąd taka ilość wypadków.
    Ale przyczyną jest właśnie to, że każdy jest ubezpieczony, mandaty za
    łamanie prawa są śmiesznie niskie, drogi do dupy bo nie ma na to kasy itp.
    Dla lepszego zrozumienia warto przywołać skrajny przypadek.
    Wyobraź sobie jak jeździliby wszyscy gdyby nikt nie byłby ubezpieczony, na
    kierownicy obowiązkowo umieszczony byłby kolec a za wyprzedzanie w miejscach
    niedozwolonych mandat wynosiłby 20tys. zł.
    Ile wtedy byłoby wypadków?

    Ludzie muszą zacząć myśleć i być odpowiedzialni tylko za samych siebie.
    Teraz to Ty odpowiadasz za kogoś innego.
    To jest właśnie demoralizujące i jest przyczyną tego chaosu który przecież
    mamy.

  • 35. Data: 2011-04-08 08:05:26
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    > na każdym kroku, demoralizująca ludzi z gruntu uczciwych, powodująca ogromne
    > zadłużenie. Głupota, korupcja i złodziejstwo pleni się na potęgę. Ot

    Wszystko prawda.

    > Dla mnie to co mówi JKM ale też R.Gwiazdowski Margaret Thatcher, M.
    > Friedmann, R. Reagan, zacni przedstawiciele austriackiej szkoły ekonomii to
    > wizja innego, lepszego, bardziej sprawiedliwego świata.

    No tak. Czyli utopia :) Cos jak komunizm. Ale poczekaj jeszcze z 50lat, chyłkiem
    wejdzie nam nowy ustrój "sytem bankowy" - banki bedą miały w kieszeni kazdego i
    wiekszosc panstw. To moze sie ciekawie rozwinąć..

    b.

  • 36. Data: 2011-04-08 08:12:40
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > No tak. Czyli utopia :) Cos jak komunizm.

    Warto tę utopię głosić. Jestem to winny mojemu synowi, który dopiero co się
    urodził. Ważne są następne pokolenia.

    > Ale poczekaj jeszcze z 50lat, chyłkiem wejdzie nam nowy ustrój "sytem
    > bankowy" - banki bedą miały w kieszeni kazdego i wiekszosc panstw. To moze
    > sie ciekawie rozwinąć..

    Zaczęło się to dziać w Ameryce roku 1913.
    Dziś to już jest norma.
    UE powstała na siłę (referenda jej nie chciały przecież) pod naciskami
    bankierów.

  • 37. Data: 2011-04-08 08:13:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > Teraz to Ty odpowiadasz za kogoś innego.
    > To jest właśnie demoralizujące i jest przyczyną tego chaosu który przecież

    Kiedyś JKM miał pomysł aby kierowca był umieszczony w szklanej bańce przed
    zderzakiem samochodu.

  • 38. Data: 2011-04-08 08:16:45
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Kiedyś JKM miał pomysł aby kierowca był umieszczony w szklanej bańce przed
    > zderzakiem samochodu.

    Takie skrajne przykłady są bardzo dobre. Pozwalają dostrzec łatwiej luki w
    naszym rozumowaniu.

  • 39. Data: 2011-04-08 08:31:42
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    >
    > Takie skrajne przykłady są bardzo dobre. Pozwalają dostrzec łatwiej luki w
    > naszym rozumowaniu.

    takie skrajne przykłady zaciemniają obraz. Czemu nie napiszecie ze najmniej wypadków
    samochodowych byłoby gdyby go po prostu zakazać.
    Ludzie nie jezdza jak wariaci, wiekszosc jezdzi bezpiecznie (co nie znaczy ze zgodnie
    z przepisami bo one nie są od tego zeby było bezpiecznie tylko po to aby urzednikowi
    nie mozna było nic zarzucic, dupochrony znaczy sie) Jezdzą bo takie jest zycie i
    potrzeby biznesu. Gdybym chcial zgodnie z przepisami dojechac do wawy to musialbym
    zanocowac po drodze. A dojezdzam w 5 godzin...
    Moim zdaniem powinno sie znacznie podniesc dopuszczalną prędkosc na drodze (łącznie z
    zakazem stawiania ograniczen do 40) i powaznie karac za jej przekraczanie. Ale nie
    osmiele sie poslom sygnalizowac takich zmian bo skonczyłoby sie tylko na drugiej
    czesci..

    b.

  • 40. Data: 2011-04-08 08:39:38
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > takie skrajne przykłady zaciemniają obraz.
    > Czemu nie napiszecie ze najmniej wypadków samochodowych byłoby gdyby go po
    > prostu zakazać.

    To jest prawda ale sęk w tym, że ja nie chcę właśnie niczego zakazywać.

> [...]
    > przekraczanie.
    > Ale nie osmiele sie poslom sygnalizowac takich zmian bo skonczyłoby sie

    Racja. To bardzo dobre pomysły, łącznie z wysokimi karami za łamanie prawa.
    W sumie nie napisałeś nic z czym bym się nie zgadzał.

    Pozdr.
    www.elipsa.info