  • 111. Data: 2011-04-14 10:42:46
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > Ja np. jak jadę bez dokumentów, bo czasem zapomnę, to jadę o wiele
    > uważniej :-))

    bo starasz sie uniknąć głupich problemów, typu tłumaczenie sie
    policmajstrowi.

    Spowodowanie jednak wypadku powoduje nie tylko skutki finansowe ale także
    często karne, ponadto jest upierdliwe bo traci się mnóstwo czasu.
    Najbardziej jak mi jeden palant wjechał w bok nie wkurwiło że mi wjechał
    tylko to cholerna strata czasu, z winy samego zdarzenia jak późniejszych
    działań (naprawa samochodu).

  • 112. Data: 2011-04-14 11:25:59
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > bo starasz sie uniknąć głupich problemów, typu tłumaczenie sie
    > policmajstrowi.

    Nie ma sensu rozbieranie tego na czynniki pierwsze bo dla każdego przypadku
    będą inne wnioski.
    Chodzi o sam mechanizm - jakiś tam czynnik powoduje, że zachowuję się
    bardziej lub mniej ostrożnie.

    Będąc ubezpieczony od uszkodzenia Maybacha omijam go mniej ostrożnie niż
    gdybym takiego ubezpieczenia nie posiadał.
    To jest normalne, ja tu nic nowego nie mówię.
    Nie wiem dlaczego nie zgadzasz się z tym.... nie tylko Ty zresztą ;-)

  • 113. Data: 2011-04-14 11:27:00
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > Czego nie oceniasz? sędziów?

    Jeśli chciałeś zapytać "kogo" to - ludzi.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 114. Data: 2011-04-14 18:49:52
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

> [...]
    > czynności pod groźbą śmierci z rąk diabła, czy boga, córka nie umiała
    > powiedzieć :-)
    > Wygląda mi to na szantaż emocjonalny jaki ja przechodziłem 40 lat temu.
    > Ale potwierdziła, że matka obstawia jej koleżankę (przypominam niepełne 9
    > lat) obrazkami i zapalonymi świecami i nakazuje niewygodną klęcącą pozycję
    > z głową skierowaną w kierunku nieba i recytowanie wierszy religijnych.
    > Tak wygląda to przekazywanie wiary. Wielu podda się praniu bez bicia i
    > później oglądamy ich na Krakowskim Przedmieściu :-)

    Kiki, uwierz mi, ze pierwszy raz slysze o podobnych praktykach. To raczej
    nadaje sie do wizyty u psychiatry a nie przyklad do dyskutowania. Wybacz,
    nie czuje potrzeby tlumaczenia sie za wszystkich swirow na ziemi. :-)

    Pozdro.. TK

  • 115. Data: 2011-04-14 18:53:19
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Kiki, uwierz mi, ze pierwszy raz slysze o podobnych praktykach. To raczej
    > nadaje sie do wizyty u psychiatry a nie przyklad do dyskutowania. Wybacz,
    > nie czuje potrzeby tlumaczenia sie za wszystkich swirow na ziemi. :-)

    Wszyscy mówicie to samo :-) "Nie nieee ja sam wierzyłem zanim się jeszcze
    urodziłem" i w ogóle :-)
    To jest temat tabu i najciemniejszy sekret rodzin.
    Mam kolegę co też ma ołtarzyk w domu. Raz widziałem przypadkiem :-)
    To się faktycznie kwalifikuje :-)

  • 116. Data: 2011-04-14 19:07:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    >

    > Trudno mi sie odnosić do pojedynczych zdań ale zejdzmy na ziemię:-)
    > W niebie jest kosmos, są galaktyki, grupy galaktyk. W kuli ziemskiej jest
    > jądro ziemi i definitywnie nie ma tam piekła do czego przy pomocy ścierki
    > chciała mnie przekonać babka :-)

    Patrzac w niebo widzisz przeszlosc, rzeczy ktore wydarzyly sie miliardy lat
    temu. Tyle wiemy o tym kosmosie. :-)
    A w ziemi przeciez jest goraco. :-) Nie spodziewasz sie chyba, ze po smierci
    beda nas dotyczyc te same prawa i ograniczenia co w obecnym zyciu? Niby
    czemu skoro cialo zjedza robale?

    > Nie ma żadnego boga, nikt nie odżył po śmierci, nie ma duszy, nie ma
    > dziewic po śmierci męczennika, a obcinanie łechtaczek czy napletków w imie
    > religii to barbarzyństwo.
    > Religia tylko prowadzi do waśni i zastraszania. Pozorne przekazuje
    > wartości ale w rzeczywistości cel jest zupełnie inny.

    Jaki?

    > Nie martw się, księża też w to nie wierzą i śmieją się ze swojego zawodu
    > :-)

    Ja nie wierze w ksiezy tylko w Boga. :-)
    Ty wierzysz w to co widzisz, innymi slowy nie wierzysz a wiesz to co
    wszyscy. Wiara tym sie rozni od wiedzy, ze wierzymy w to czego nie widzimy.
    Oczywiscie, ze wolalbym wiedziec i widziec, ale tak latwo nie jest. Wielu
    rzeczy nie rozumiem i wcale nie jest mi z tym latwo jako wierzacemu, ale
    coz. Mozna wierzyc, ze ma to jakis sens, albo nie wierzyc i nie wiedziec po
    co sie zyje. Nie spodziewam sie nieba w kosmosie ani piekla pod ziemia.
    Uwazam, ze sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Nie wiem co bedzie i
    gdzie. Rownie dobrze na ziemi moga byc dwa rownolegle swiaty, kto to wie?

    Pozdro.. TK

  • 117. Data: 2011-04-14 19:14:02
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > To jest normalne, ja tu nic nowego nie mówię.
    > Nie wiem dlaczego nie zgadzasz się z tym.... nie tylko Ty zresztą ;-)

    Bo czlowiek jest zawodny. Ilu ludziom wydaje sie, ze jest kierowcami
    rajdowymi? Czasem zdarzaja sie gorsze dni i nic z Twoich uwag. Myslisz, ze
    ci ktorzy mieli wypadki chcieli je miec, albo szacowali ryzyko jadac miniej
    ostroznie?
    Nikt nie chce miec wypadku, broni nas przed tym instynkt samozachowawczy
    ktory odczuwasz w postaci strachu. Wypadki to zdarzenia losowe, przypadki
    ktore zdarzaja sie kazdemu. Uwazam wrecz, ze nadmierna ostroznosc w czasie
    jazdy jest wrecz szkodliwa, bo wtedy dopiero robi sie glupie rzeczy.
    Najlepiej jezdzi sie wylaczajac glowe, nie myslenie rzecz jasna, ale bez
    rozgladania sie, nerwowych ruchowi itp. Po prostu siadasz i jedziesz bez
    myslenia co jak zrobic.

    Pozdro.. TK

  • 118. Data: 2011-04-14 19:21:09
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

> [...]
    > Uwazam, ze sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Nie wiem co bedzie
    > i gdzie. Rownie dobrze na ziemi moga byc dwa rownolegle swiaty, kto to

    Teraz już wszystko wiadomo :-)
    Ty a dusza, jesz świnkę czy krówkę, tysiące kurczaków to co z ich dzuszami
    się dzieje ? Ja ostatnio trułem myszy na stychu - co sie stało z duszami
    tych myszy? Odzieliły sie od ich ciał?
    Ale jeśli nie mają duszy tylko ludzie mają to czemu zwierzęta nie mają ?

  • 119. Data: 2011-04-14 20:10:47
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > tych myszy? Odzieliły sie od ich ciał?
    > Ale jeśli nie mają duszy tylko ludzie mają to czemu zwierzęta nie mają ?

    Powiadaja, ze zwierzeta nie maja duszy. Czemu nie wiem, spytaj okolicznego
    proboszcza, ale pewnie tez Ci nie odpowie. :-)
    Jest cos takiego ja pismo swiete, tam sporo jest spisane. Jak zechcesz to
    mozesz poczytac i byc moze znajdziesz odpowiedzi na czesc pytan. Ja nie
    czuje sie na silach tlumaczenia takich zawilosci. Ostatecznie wszystko
    mozesz sprowadzic do absurdu, ale negowanie wszystkiego bez marginesu
    wlasnej nieswiadomosci uprzedza Cie nieslusznie do problemu i pewnie nie
    tylko tego. Roznica miedzy nami jest taka, ze Ty wiesz z gory jak jest bo Ci
    sie wydaje a ja nie. Zachowuje margines wlasnej ograniczonej wiedzy
    praktycznie w kazdej dziedzinie. Mam wrecz pewnosc, ze caly czas w zyciu
    czegos nowego sie ucze, rowniez w dziedzinie jaka sie zajmuje od lat.
    Wiedzac o tym nie moge negowac rzeczy o ktorych wiem bardzo malo lub nic.

    Pozdro.. TK

  • 120. Data: 2011-04-14 20:26:04
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-04-14 21:14, Maniek4 pisze:
    > Nikt nie chce miec wypadku, broni nas przed tym instynkt samozachowawczy
    > ktory odczuwasz w postaci strachu.

    Otóż to.
    Tylko gdzie ten strach w ludziach?
    Wyprzedzanie na 3go a nawet na 4go to norma.
    To co się dzieje na drogach to jest jakiś sen wariata.