  • 131. Data: 2011-04-15 19:22:48
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-04-15 21:09, janusz_kk1 pisze:
    > Maniek, prąd a tak dokładnie to napięcie widać na oscyloskopie :)
    > a gdy dotkniesz 'fazy' to nawet poczujesz :)

    Ale gdy nie dotykasz to go tam przecież nie ma! ;-)

  • 132. Data: 2011-04-15 21:57:33
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > Ilekroć kogoś spotykam i jest bardziej otwarty na mówienie to zeznaje, że
    > go przymuszali w dzieciństwie i szantażowali, grali na emocjach :-)

    No to dziwnych masz znajomych. Dorosli ludzie, praktykujacy mimo tych
    zmuszen, bez wlasnych przemyslen?

    > Ja się uwolniłem z tego terroru religijnego w domu tak gdzieś w drugiej
    > połowie podstawówki.

    Ja uwolnilem sie od innych rzeczy dzieki temu jak piszesz terrorowi. Mysle,
    ze wyszedlem na tym lepiej i to dla mnie ten oscyloskop o ktorym pisze
    Janusz. Ty mozesz wierzyc w co chcesz a mi to nie przeszkadza.

    Pozdro.. TK

  • 133. Data: 2011-04-15 22:02:02
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Ja uwolnilem sie od innych rzeczy dzieki temu jak piszesz terrorowi.
    > Mysle, ze wyszedlem na tym lepiej i to dla mnie ten oscyloskop o ktorym
    > pisze Janusz. Ty mozesz wierzyc w co chcesz a mi to nie przeszkadza.

    Tobie przeszkadza, bo tacy jak ty wprowadzili obowiązkową religię do szkoły.
    W normalnych szkołach to by zjedli za niechodzenie na religię. Tak samo
    mnie nie przeszkadza, że ktoś bierze dragi, pędzi płód czy pije. Niech to
    robią zdala od oczu innych ale bez penalizacji katolickiej większości.

  • 134. Data: 2011-04-15 22:16:02
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ja też jestem przeciwny zmuszaniu czy nakazom.
    >
    > Jak chcesz się ubezpieczyć to to gut, a jak nie to nie.
    > Jak chcesz skręta to pal, a co mnie to

    Tak sie sklada, ze moi sasiedzi bywalo, ze palili po skrecie przed blokiem
    gdzie mieszkalem i powiem szczerze, ze nie jest mi wszystko jedno.
    Podejzewam, ze Tobie jest wszystko jedno bo przed Twoim blokiem nie palili.
    Teraz niech Twoje dzieci stoja z takim towarzystwem i maja o tym takie
    pojecie jak Ty. Nici z pracy w korporacji mimo poprawnej polszczyzny.

    > Jak chcesz skrobanki to twoja sprawa, twoje ciało
    > Jak chcesz wierzyć w bajki to sobie wybierz świątynie i tam chodź

    Masz jakas obsesje z tymi swiatyniami.

    > Ale nie zmuszaj innych żeby byli ustawowo zobligowani do jakiegoś
    > zachowania.

    A na jakim Ty swiecie zyjesz? Nie znasz ustawy ktora Cie obliguje do
    jakiegos zachowania? Prawo o ruchu drogowym jest tego przykladem. Chcialbys
    zeby pijaki chlali po ulicach, palili trawke i szprycowali sie heroina?
    A moze mogliby pod Twoim plotem urzadzac zbiorowe szprycowanie w
    towarzystwie okolicznych dziwek? Przeciez to nic innego jak obligowanie do
    konkretnych zachowan. Jak Ci nie przeszkadza to zwolaj lumpy osiedlowe na
    wlasny trawnik, zyskasz jakze wartosciowych kolegow, ale wybacz ja wole zeby
    prawo gwarantowalo mi nie widzenie takich wolnosci jednostki.

    > Prawo powinno tylko bronić ludzi przed bandytami i złodziejami oraz
    > pobierać podatki i wydawać je dla wspólnego dobra jak drogi, wojsko,
    > infrastruktura ale w żadnym wypadku aby rozdawać uprzywilejowanym.

    Mowa jest o ubezpieczeniach OC a nie jakims rozdawaniu uprzywilejowanym.
    Wlasnie dzieki OC Twoj interes kiedy ktos w wiedzie w Twoj samochod jest
    zabezpieczony. Podobnie ma sie sprawa w budownictwie i ubezpieczeniach dla
    architektow, inspektorow, producentow i kogo tam jeszcze. Nie uwazam, ze ten
    obowiazek o ile jest, jest zly. On zabezpiecza przede wszystkim Twoj interes
    bo podejzewam, ze bedzie Ci wszystko jedno czy delikwenta wsadza za dlugi.

    Pozdro.. TK

  • 135. Data: 2011-04-15 22:23:26
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Tobie przeszkadza, bo tacy jak ty wprowadzili obowiązkową religię do
    > szkoły.

    Obowiazek? Od kiedy religia jest obowiazkowa?
    I moze wez mnie nie szereguj przy okazji.

    > W normalnych szkołach to by zjedli za niechodzenie na religię. Tak samo
    > mnie nie przeszkadza, że ktoś bierze dragi, pędzi płód czy pije. Niech to
    > robią zdala od oczu innych ale bez penalizacji katolickiej większości.

    A czemu z dala od oczu? Chcesz ludziom bronic zachowan na jakie maja ochote?
    Czy to aby nie zakaz jakis?
    A tak przy okazji zdaje sie, ze masz dzieci? Patrzac na nie wyobrazasz
    sobie, ze ktoregos z nich moglbys nie miec bo wygodniej byloby "pedzic
    plod"? Chociaz Ty moze sobie wyobrazasz, ja nie.

    Pozdro.. TK

  • 136. Data: 2011-04-16 15:50:40
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-04-16 00:16, Maniek4 pisze:
    > Nie znasz ustawy ktora Cie obliguje do
    > jakiegos zachowania? Prawo o ruchu drogowym jest tego przykladem.

    Zły przykład. Są nakazy które zwiększają naszą wolność i takie, które ją
    ograniczają. Już o tym pisałem.
    Zastanów się, na prawdę łatwo je od siebie odróżnić

    > wole zeby
    > prawo gwarantowalo mi nie widzenie takich wolnosci jednostki.

    W normalnym świecie lumy żyją w lumpiarskich dzielnicach. Tylko w
    socjalizmie jest jak zwykle inaczej. Choćbyś wymyślił setki podobnych
    bezsensownych praw to tego nie zmienisz.

    > On zabezpiecza przede wszystkim Twoj interes

    Jestem bogaty, mam liczną rodzinę i setki jeszcze innych powodów dla
    których nie potrzebuję żadnego ubezpieczenia.

  • 137. Data: 2011-04-16 18:53:02
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4da9bacb$1@news.home.net.pl...

    > Zły przykład. Są nakazy które zwiększają naszą wolność i takie, które ją
    > ograniczają. Już o tym pisałem.
    > Zastanów się, na prawdę łatwo je od siebie odróżnić

    Z tego powodu trzeba dzieci doprowadzić do końca nauki i dać im kopa żeby
    wyjechały za granicę do normalnego świata :-)
    Gdybym miał 15 lat mniej to bym się nie zastanawiał i wyprowadził się z tego
    kraju.

  • 138. Data: 2011-04-16 20:06:20
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Zły przykład. Są nakazy które zwiększają naszą wolność i takie, które ją
    > ograniczają. Już o tym pisałem.
    > Zastanów się, na prawdę łatwo je od siebie odróżnić

    Nakazy zwiekszajace wolnosc? To jakies pomieszanie z poplataniem.

    > W normalnym świecie lumy żyją w lumpiarskich dzielnicach. Tylko w
    > socjalizmie jest jak zwykle inaczej. Choćbyś wymyślił setki podobnych
    > bezsensownych praw to tego nie zmienisz.

    Dla czego?
    Nie wolno pic na ulicy, w parku, plazy. Nie wolno uzywac, palic gdzie sie
    chce... To prawo gwarantuje mi, ze jak kolesie zrobia sobie pijacka impreze
    pod moim plotem to ja mam na to wplyw.
    I zastanow sie, gdzie sa lumpiarskie dzielnice. Zagadnienie bedace w
    zainteresowaniu takiej dziedziny jak geografia ekonomiczna zwane morfologia
    miast wskazuje, ze przewazajaca wiekszosc lumpiarskich dzielnic to scisle
    obrzeza centrow miast. Dalej sa bogatsze dzielnice, sypialnie dyzych miast i
    tworzace sie subcentrta. Dzieje sie tak dla tego, ze bogate scisle centrum
    zastepuje czesc starego miasta a te graniczne dzielnice to byle granice
    rozbudowujacego sie miasta, gdzie mieszkala biedota. Nie ma szans, zeby
    lumpow w miescie nie widziec gdyby nie prawo. Zreszta to nie musza byc lumpy
    a zwykle miejskie wiesniaki.

    > Jestem bogaty, mam liczną rodzinę i setki jeszcze innych powodów dla
    > których nie potrzebuję żadnego ubezpieczenia.

    Ale ja go potrzebuje zeby nie czekac by sie okazalo, ze jestes bogaty a
    rodzina nie ma Ciebie w d.., tylko ide i zglaszam szkode u Twojego
    ubezpieczyciela i tyle mnie to obchodzi. Za dwa tygodnie najdalej mam
    wyplacona szkode. Ale jest inny problem. Nie ubezpieczaja sie zwykle ludzie
    nie bogaci a Ci ktorym wiecznie na wszystko brakuje. Dzieki ubezpieczeniom
    nigdy nie mialem problemu z odszkodowaniem. O sprawcy slyszalem tylko raz, a
    sprawa byla ogarnieta szybko.

    Pozdro.. TK

  • 139. Data: 2011-04-16 20:09:48
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]

    > wyjechały za granicę do normalnego świata :-)
    > Gdybym miał 15 lat mniej to bym się nie zastanawiał i wyprowadził się

    do Chin na jakas polnocna prowincje i slawil wodza w dobrobycie normalnego
    swiata. O tym juz wiemy nie od dzis. :-))

    Pozdro.. TK

  • 140. Data: 2011-04-17 19:55:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >
    > Powalający argument. Zalegalizujmy rozboje to przestępczość w tym
    > zakresie tez spadnei do zera.

    Analogia z dupy, zdelegalizujmy rozwody i zdradę małżeńską(do 5 lat
    odsiadki, w recydywie do 15)
    bo rozwody i zdrada rujnują rodzinę.

    Cholerni totalitaryści nie potrafią zrozumieć że państwu wara od tego co
    obywatel robi ze swoim życiem. To jest przeżytek dawnego myślenia gdzie
    obywatel był własnością państwa bo to państwo miało tylko prawo decydować o
    jego życiu, wysyłając go np na wojnę.

    Jak kto chce pić niech pije jak chce jeść strychninę co rano to jego
    cholerny problem.

    Jakoś dziwnie państwo nie chce dbać o nasze zdrowie i nic nie robi z
    nafaszerowaną chemią gównianą żywnością którą sie trujemy od dawna.

    > Za to na kazdym rogu szkoły będzie pieknie oklejony sklepik z
    > promocjami itp.

    zupełnie jak teraz z alkoholem.

    > Małolaci sobie z tym poradzą.

    podobnie jak teraz z alkoholem

    > Do ominiecia

    Jak obywatel zaczną też pilnować swojego interesu to nie do ominięcia.

    > Nie wiem co ma zwiększenie dostepności prochów wspólnego ze
    > zwiekszeniem świadomości rodziców. Teraz rodzice wiedza że to
    > szkodliwe i nielegalne, a jak będzie legalne to jeszcze gorzej

    Powiem więcej rodzice gówno wiedzą i mają tak naprawdę w dupie swoje dzieci,
    takie dzieci zostają potem narkomanami i alkoholikami czy bandytami.

    > I co to da?

    Może to że narkotyki będą czyste nie będą zawierały toksycznych domieszek
    które to właśnie zabijają narkomanów. Gdyby jedynym dostępnym alkoholem był
    alkohol produkowany przez gangsterów, ludzie by padali jak muchy.

    > Opadatkujmy tez np rozboje- zwód "rozbójnik"

    Analogia z dupy.