  • 141. Data: 2011-04-17 19:57:14
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > No właśnie owy instynkt został zatracony, m.in. z powodu
    > wszechobecnych przymusowych ubezpieczeń.

    jesteś głupi...

  • 142. Data: 2011-04-17 20:16:50
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Jak kto chce pić niech pije jak chce jeść strychninę co rano to jego
    > cholerny problem.

    Ale przeciez mozesz to robic i dzis. Nic nie stoi na przeszkodzie zebys jadl
    i pil co chcesz we wlasnym domu. Prawo tylko moze nadazac za zyciem i
    chronic tych ktorych da sie ochronic chocby swiadomoscia szkodliwosci
    dzialania. W czasach studenckich modne byl pastowki.

    > Jakoś dziwnie państwo nie chce dbać o nasze zdrowie i nic nie robi z
    > nafaszerowaną chemią gównianą żywnością którą sie trujemy od dawna.

    > zupełnie jak teraz z alkoholem.

    Mam wrazenie, ze o narkotykach to wiesz ale nie za wiele. Zmiany jakie
    dokonuja w organizmie nie da sie porownac ze zmianami jakie powoduje
    alkohol. Nie mowiac juz o tym, ze stopien uzaleznienia to wrecz przepasc.
    Poczytaj moze jakies narkomanskie autobiografie.

    Pozdro.. TK

  • 143. Data: 2011-04-18 00:32:17
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Cholerni totalitaryści nie potrafią zrozumieć że państwu wara od tego co
    > obywatel robi ze swoim życiem. To jest przeżytek dawnego myślenia gdzie
    > obywatel był własnością państwa bo to państwo miało tylko prawo decydować
    > o jego życiu, wysyłając go np na wojnę.

    Zgadza się, cholerni totalitaryści. Wtrącają się we wszystko. Gdyby im
    pozwolić to by i rozwody zdelegalizowali.
    Trzeba dzieci wyekspediować gdzieś jak dorosną, bo tutaj się nic nie zmieni.

  • 144. Data: 2011-04-18 08:57:25
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > alkohol. Nie mowiac juz o tym, ze stopien uzaleznienia to wrecz przepasc.
    > Poczytaj moze jakies narkomanskie autobiografie.

    Sąsiad (niestety) z klatki obok porąbał drzwi siekierą bo go żona nie
    chciała w takim stanie wpuścić do domu, w którym była z dwójką malutkich
    dzieci.
    Bała się co może im zrobić bo akurat mu się tabletki skończyły a jest
    alkoholikiem, lat 26.

    Znasz kogoś kto pali marihuanę albo haszysz i tak się zachowuje?

    Po alkoholu ciągle ktoś kogoś zabija, dźga itp.
    To jest dopiero gówno.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 145. Data: 2011-04-18 09:10:16
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > jesteś głupi...

    Kto Ci dziecko o tej godz. daje dostęp do komputera?
    Rozbawiasz mnie swoją infantylnością :-D

  • 146. Data: 2011-04-18 09:11:53
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Nakazy zwiekszajace wolnosc? To jakies pomieszanie z poplataniem.

    A skąd!
    Problem tylko w tym, że trzeba nauczyć się je od siebie odróżniać.
    Jest cała masa zakazów/nakazów które ułatwiają życie, sprzyjają wolności ale
    niestety są też takie, które są złe dno cna bo tę wolność nam zabierają -
    vide przymus ubezpieczeń właśnie.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 147. Data: 2011-04-18 14:43:54
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message

> [...]
    > dzieci.
    > Bała się co może im zrobić bo akurat mu się tabletki skończyły a jest

    Zakazać siekier :-)
    Kto posiada, nabywa, i tak dalej....
    Czym by nasi forumowicze rąbali drzewo do kominków ? :-)

  • 148. Data: 2011-04-18 17:51:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > za zyciem i chronic tych ktorych da sie ochronic chocby swiadomoscia
    > szkodliwosci dzialania. W czasach studenckich modne byl pastowki.

    nie mogę bo jest to nielegalne, nawet jakbym miał jedną działkę zioła...

    niewygodne do komentowania?

> [...]
    > alkohol. Nie mowiac juz o tym, ze stopien uzaleznienia to wrecz
    > przepasc. Poczytaj moze jakies narkomanskie autobiografie.

    masz rację... poczytaj co powoduje alkohol, i dlaczego wielu naukowców uważa
    że alkohol jest bardzo niebezpiecznym narkotykiem.

  • 149. Data: 2011-04-18 17:51:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "quent" <x...@x...com> wrote in message

    > Zakazać siekier :-)
    > Kto posiada, nabywa, i tak dalej....
    > Czym by nasi forumowicze rąbali drzewo do kominków ? :-)

    zamawiali by porąbane z chin.

  • 150. Data: 2011-04-18 17:53:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Pewnie, że bzdury i propaganda. Tusk jarał (pewnie nie raz) i jakoś
    > jest premierem. Piesiewicz wciągał kokę na filmie i co narkomanem
    > jest? Ilu studentów jedzie do Holandii żeby się najarać i co, przecież nie
    > są narkomanami i nie bedą.

    sprawdzić też trzeba co porabiali i porabiają tuzowie przemysłu
    amerykańskiego...

    większość jarała i wciągała a prawdopodobnie spora część dalej to robi...