  • 151. Data: 2011-04-18 17:55:49
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Kto Ci dziecko o tej godz. daje dostęp do komputera?
    > Rozbawiasz mnie swoją infantylnością :-D

    Masz rację...

    zachowuje dziecinną zdolność to pisania wprost co myślę o głupocie, bez
    owijania w piękne słówka. To bardzo cenna zdolność.

  • 152. Data: 2011-04-18 18:09:15
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-04-18 19:55, Marek Dyjor pisze:
    > zachowuje dziecinną zdolność to pisania wprost co myślę o głupocie, bez
    > owijania w piękne słówka. To bardzo cenna zdolność.

    Ja także piszę wprost o Twoim dziecinnym zachowaniu. Zresztą powtarzasz
    się, nie wiem po co. Wcześniej już mi to pisałeś. Możliwe, że jestem
    głupcem jednak na tyle rozgarniętym, żeby zrozumieć jak mi to powiesz
    raz. Jak będziesz się ciągle powtarzał to zasilisz szeregi Troli w moim
    KF. Zachęcam jednak do konstruktywnej krytyki, wszyscy przecież jesteśmy
    tu po to (mimo oftopa) aby się czegoś nauczyć. No chyba, że Ty tu jesteś
    z innego powodu.

  • 153. Data: 2011-04-18 18:14:02
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Sąsiad (niestety) z klatki obok porąbał drzwi siekierą bo go żona nie
    > chciała w takim stanie wpuścić do domu, w którym była z dwójką malutkich
    > dzieci.
    > Bała się co może im zrobić bo akurat mu się tabletki skończyły a jest
    > alkoholikiem, lat 26.
    >
    > Znasz kogoś kto pali marihuanę albo haszysz i tak się zachowuje?

    Jak popali przez 26 lat to nie wiem co z niego bedzie. Zreszta przewaznie na
    marihuanie sie nie skonczy po tylu latach.

    Pozdro.. TK

  • 154. Data: 2011-04-18 18:14:54
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > A skąd!
    > Problem tylko w tym, że trzeba nauczyć się je od siebie odróżniać.
    > Jest cała masa zakazów/nakazów które ułatwiają życie, sprzyjają wolności
    > ale niestety są też takie, które są złe dno cna bo tę wolność nam
    > zabierają - vide przymus ubezpieczeń właśnie.

    Nie mam pytan. :-)

    Pozdro.. TK

  • 155. Data: 2011-04-18 18:20:52
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-04-18 20:14, Maniek4 pisze:
    > Jak popali przez 26 lat to nie wiem co z niego bedzie. Zreszta przewaznie na
    > marihuanie sie nie skonczy po tylu latach.

    Generalizujesz niepotrzebnie. Narkotyki, alkohol jeden pies...
    Dopóki jednak jest przymus ubezpieczeń nie ma co liczyć na legalizację.
    Tak samo z pasami w aucie i całej masie innych debilnych zakazów z tego
    wynikających.

  • 156. Data: 2011-04-18 18:25:54
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-04-18 20:14, Maniek4 pisze:
    > Nie mam pytan. :-)

    Czyli wszystko jasne, albo NIC ;-)

  • 157. Data: 2011-04-18 18:31:51
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > zamawiali by porąbane z chin.

    Dokładnie :-) A żony by dusili rękami i sznurem od żelazka :-)

  • 158. Data: 2011-04-18 18:42:55
    Od: quent <x...@x...com>

    > Nie mam pytan. :-)

    Dodam tylko, że dokładnie 9 postów wyżej zgodziłeś się tym co pisałem.
    To są argumenty, które podają krytycy Bismarck-a, tęgie głowy, wśród
    nich nobliści. Ja jestem tylko szarakiem, który to kiedyś przeczytał i
    uznał za słuszne.
    Ciebie raczej nie przekonam ale może ktoś to jeszcze czyta. Są tacy co
    czytują tylko.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 159. Data: 2011-04-18 18:47:06
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-04-18 20:31, kiki pisze:
    > Dokładnie :-) A żony by dusili rękami i sznurem od żelazka :-)

    Ale żelazko drogie, można popsuć... może jeden z drugim zastanowiłby się
    zanim zabije ;-))

  • 160. Data: 2011-04-18 19:13:52
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > nie mogę bo jest to nielegalne, nawet jakbym miał jedną działkę zioła...

    Wczesniej pisales o strychninie i picu. W czasach szkolnych moi koledzy
    przed lekcjami jarali trawe i jakos sobie radzili w szkole. Ty w domu tez
    sobie poradzisz. Jak oni po tym jaraniu sie zachowywali... Pozniej wpadli na
    kolejny pomysl - jedzenia paczki pastylek cos przeciwwymiotne lokomocyjnie,
    nie pamietam jak to sie nazywa, cos na a - awiomarin (??). Lazili glaby po
    okolicy i wyczyniali takie cuda, ze ludzkie pojecie przechodzi. Srodek tak
    halucynogenny, ze w ogole tracili kontakt z rzeczywistoscia. Jak chcesz
    porownywac to do alkoholu to mowie Ci, malo wiesz. Fakt, ze dwoch prowadyrow
    zyje dzis normalnie, mieli po prostu chlopaki chwile eksperymentow i na tym
    przedawkowaniu lekow sie skonczylo. Jeden mial kolesi narkomanow w mlodym
    wieku co kompot u niegow w wynajetym domu wazyli. Smrod na cala okolice.
    Widzial co go czeka po dluzszych eksperymentach i dal sobie siana z tym
    g..nem.
    Mozecie sobie pisac, ze to wolnosc, Kiki w swoim krawaciarskim tonie ktoremu
    ą i ę przeszkadza a robi tu za eksperta omijajac na codzien ciemne dzielnice
    w zyciu nie widzac zasranego narkomana. Swiadczy to o Was tyle, ze wiecie co
    Wam sie wydaje i ze to fajne jest po godzinach. Problemu nie ma jak nie
    dotyczy to naszych dzieci, bo nas chyba juz nie. Nam zakazy nie sa
    potrzebne, sa potrzebne dzis tym co po nas beda.

    > niewygodne do komentowania?

    A co tu komentowac?
    Pomysl co zra za oceanem... :-)

    > masz rację... poczytaj co powoduje alkohol, i dlaczego wielu naukowców
    > uważa że alkohol jest bardzo niebezpiecznym narkotykiem.

    No, to zesmy podyskutowali.
    To ja polecam lekture o glodzie narkotykowym, obiawy somatyczne i takie tam.
    Co dzieje sie z gospodarka organizmu a pozniej porownaj to do upojenia
    alkoholowego i kaca skoro to rownoznaczne.

    Pozdro.. TK