  • 171. Data: 2011-04-19 19:04:07
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:ioj2b4$rf6$1@news.onet.pl...

    > A teraz ponieważ narkotyki są nielegalne, wiadomo kultura, młodzież nie
    > pali nie wciągą nie łyka... żyją jako te lilyje niewinne, Dzieki religii
    > w szkołąch zaś są dobrzy i na wyścigi przeprowadzaja staruszki przez ulice
    > w wolnych chwilą klepiąc litanny do MB.

    Jezeli cos jest zakazane to sila rzeczy nie dociera w takich ilosciach tam
    gdzie mogloby dotrzec. Handelem nie zajmuja sie wszyscy a ryzykanci.
    Swiadomosc spoleczna jednak jest wieksza co do skutkow. Jezeli tego nie
    widzisz to nie prowadzisz dyskusji a monolog.

    > Jeszcze trzeba zakazać pornografii, najlepiej wprowadzić szariat, baby
    > niech chodzą w burkach bo tylko rozbudzają w męczyznach niezdrowe rządze.
    > itd...
    >
    > Czy nie było by prościej gdybyś wyemigrował do Iranu czy Afganistanu?

    Ja? A to mi cos przeszkadza czy Wy narzekacie? A to pasy be, ubezpieczenia
    be, narkotykow nie nada. Ja to pisalem?

    > Ja sie pytam dlaczego nic sie z tym nie robi?

    No dobrze ze pytasz, ale czemu mnie?

    > kac to nie jest efekt nałogowego chlania wódy, podobnie jak głód
    > narkotykowy nie jest efektem sporadycznego zapalenia skręta.

    Skret to moze nic strasznego, ale nie dla wszystkich. Widzisz problemem nie
    jest szkodliwosc skreta a jego skutki potem. Terapeuci od narkomani
    wypowiadaja sie na ten temat jednoznacznie, sa dla wielu wstepem do
    narkomani.

    > narkoman to tak jak alkoholik, osoba chora. Uzależnić sie jednak można od
    > wielu rzeczy i zawsze efekty są opłakane dla uzależnionego oraz jego
    > otoczenia.

    Nic tak nie uzaleznia jak narkotyki. Nic nie dziala tak destrukcyjnie jak
    narkotyk w kazdej swerze czlowieka czy to kariery, psychiki czy biologii. To
    nie sa jakies wymysly a czyste fakty. Oczywiste jest, ze nie uzalezniaja
    kazdego tak samo, ale uzalezniaja bardziej niz co kolwiek. By zostac
    alkoholikiem generalnie trzeba miec okreslone predyspozycje psychiczne. Te
    same cechy rzecz jasna dotycza narkomanow, hazardzistow czy palaczy. Jednak
    narkotyki uzalezniaja nie tylko w swerze odczuc psychicznych ale rowniez
    biologicznie. Powoduje to, ze narkomanem zostaja rowniez ci z przypadku
    ktorzy nigdy nie zostali by alkoholikami ale nie radza sobie z glodem
    narkotykowym.

    Pozdro.. TK

  • 172. Data: 2011-04-19 19:08:25
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Widzisz ty nie wciągałeś a masz probemy z logicznym myśleniem i
    > wnioskowaniem.

    Naprawde?
    Co jest logicznego w tym co napisales poza jakimis domyslami i budowaniem
    dziwnych wartosciowych dla swiata teorii? Co to za wiekszosc jarajaca?
    Warren Buffet? Bill Gates? Moze prezesi upadlego niedawno koncernu
    energetycznego? Tym prawde mowiac sie nie dziwie, jaranie wszystko by
    tlumaczylo.

    Pozdro.. TK

  • 173. Data: 2011-04-19 19:09:21
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > a czy murzyni mają duszę? a goryle?
    >
    > daj spokój religia to zbiór sprzecznych wewnętrznie absurdów.

    Jakich?

    Pozdro.. TK

  • 174. Data: 2011-04-19 20:26:27
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    Ty maniek powinieneś faktycznie wyjechać do Iranu albo ustanowić w Toruniu
    republikę katolicką czy jakąś tam wyznaniową. Byle byś nie mógł innym
    nakazywać nauki religii w szkołach.
    Religia to twój zabobon, nie nasz. Jak chcesz wierzyć w boga ognia to sobie
    rozpal ognisko i skacz wokół niego ale innym nie usiłuj wciskać ustawowego
    obowiązku nauki zabobonu w szkołach :-)
    Wierz sobie w co chcesz, w różowe słonie tylko nie zakazuj innym zabiegów
    skrobanek, rozwodów, czy wąchania butaprenu :-)

  • 175. Data: 2011-04-19 20:27:21
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Widzisz ty nie wciągałeś a masz probemy z logicznym myśleniem i
    > wnioskowaniem.

    :-)

  • 176. Data: 2011-04-19 20:32:20
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > a czy murzyni mają duszę? a goryle?

    Murzyni nie mogą mieć duszy :-) No bo jak niby? :-)

    > daj spokój religia to zbiór sprzecznych wewnętrznie absurdów.

    Religia zawsze jest przeciwna nauce i rozwojowi, boi się tego, że wreszcie
    to nakłanianie do wymawiania tych wierszyków w niewogodnych pozach poprzez
    straszenie, bicie się skończy i "ciemny lud" się opamięta.

  • 177. Data: 2011-04-19 20:34:18
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Jakich?

    Ta cała gruba książka to jeden absurd i jedna sprzeczność. Powiedz mi co sie
    stało z epoką dinozaurów ? Gdzie sa neandertalczycy ?
    Do niedawna kłamaliście, że świat został "stworzony" 4000 lat temu :-)

  • 178. Data: 2011-04-19 22:57:59
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wierz sobie w co chcesz, w różowe słonie tylko nie zakazuj innym zabiegów
    > skrobanek, rozwodów, czy wąchania butaprenu :-)

    Ty Kiki masz jakas faze dzisiaj? Chyba w ogole nie czytasz tego co pisze.
    Moze nie wiesz, ale nie wszyscy popieraja republike torunska. Mam wrazenie,
    ze w ogole nie wiesz o czym piszesz, a piszesz zeby pisac bo uwazasz, ze
    Twoje zdanie w ogole kogos w tym temacie obchodzi. Mnie obchodzi o ile
    dyskutujesz. Przestaje obchodzic jak wciskasz mi niepisane slowa, bo nie
    pamietam zebym wypowiedzial sie tu o czym kolwiek co zawarles w swoim
    plytkim elaboracie.
    Jest pewna rzecz ktora wrecz rzuca sie w oczy. Ty i inni Twojego pokroju
    zwolennicy wolnosci ktorym nic nie przeszkadza, tolerancyjni bardziej niz
    jaka kolwiek skrepowana wiara nacja, wysylasz mnie do Iranu chociaz Twojego
    podejscia do zycia w ogole nie probowalem oceniac. Mi nie przeszkadza co kto
    w domu robi, nie przeszkadza mi, ze jedyna Wasza wiara jest mamona. To nie
    ja mam problem z tolerancja tylko Wy jestescie banda hipokrytow. I jeszcze
    jedno skoro o skrobankach. Nie masz za grosz wyobrazni i wrazliwosci piszac
    takie slowa obserwujac na codzien wlasne dzieci, ale tego to ja sie
    spodziewalem.

    Pozdro.. TK

  • 179. Data: 2011-04-19 23:09:18
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > to nakłanianie do wymawiania tych wierszyków w niewogodnych pozach poprzez
    > straszenie, bicie się skończy i "ciemny lud" się opamięta.

    Chlopie jaki Ty ograniczony jestes. Jakim cudem w ogole umiesz pisac?
    Skonczyles jakas szkole czy tylko tak pierdzielisz z nudow myslac, ze reszta
    jest tak samo intelektualnie ograniczona? Wez sie dowiedz moze kim byl np.
    Kopernik zanim kolejny raz palniesz tu taka bzdure. Albo wroc poogladaj
    jeszcze MTV to switopoglad bedziesz mial jeszcze szerszy.

    Pozdro.. TK

  • 180. Data: 2011-04-20 06:16:42
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > rowniez biologicznie. Powoduje to, ze narkomanem zostaja rowniez ci z
    > przypadku ktorzy nigdy nie zostali by alkoholikami ale nie radza sobie z

    To prawda o ile ktoś zacznie wciągać chemię. Dorosły - jego sprawa.
    Dziecko od chemii nie zacznie. Rodzic o ile interesuje się dzieckiem
    spokojnie utnie temat już przy paleniu trawy czy haszu. Tyle, że wiedza
    rodziców o tym tabu jest znikoma dziś bo niby skąd mają cokolwiek o tym
    wiedzieć? Z infolinii? :-DD

    Obejrzałeś film, który zapodałem w którymś poście wcześniej? Widać nie.
    Narkotyki mają się dobrze a będą miały się jeszcze lepiej dopóki będą
    nielegalne. Tak jak było z prohibicją w stanach - jej skutki są tak samo
    opłakane i niezamierzone. To jest ogromny biznes korumpujący policję,
    służby, urzędników. Łapać będą i stawiać pod sąd (dla polepszenia statystyk)
    ludzi z kilkoma działkami w kieszeni.
    Dealer do Twojego dziecka podejdzie OSOBIŚCIE i dam mu darmo co będzie tylko
    chciał. Dziecko aby w środowisku rówieśników nie odstawać pewnie da się
    skusić. Najgorsze jest to, że może dostać jakąś chrzczoną dawkę co może mu
    zrobić prawdziwą krzywdę. Daję głowę, że nie masz pojęcia ile dzieciaków już
    miało z tym styczność. Wydaje Ci się, że jak jest zakazane to mają mniejszy
    dostęp do tego. Ty jako dorosły masz mniejszy dostęp ale młodzież ma to na
    telefon. I o to chodzi byś żył w takim przeświadczeniu, był przeciwny
    legalizacji i tym samym pozwalał temu biznesowi się rozwijać. Bo ten biznes
    dziś wymierzony jest właśnie głównie w dzieciaki.

    Pozdr.
    www.elipsa.info