  • 201. Data: 2011-04-20 14:44:02
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message
    news:iomqcc$n6k$1@inews.gazeta.pl...

    > Pedofilia jest pedofilią właśnie, bo zakłada nierównoważność rozwoju
    > emocjonalnego i fizycznego stron. W skrócie dziecko nie jest w stanie w
    > sposób dojrzały decydować o sobie bo jest dzieckiem, zresztą podobnie jest
    > z umowami. Wiek decyduje o możliwości skutecznego zawierania umowy. Ergo
    > pedofilia jest zaprzeczeniem wolnego wyboru.

    Po pierwsze nie należy doprowadzać do sytuacji gdzie może zaatakować
    pedofil. Nie wolno dziecka pozostawić na pastwę losu i oddawać w ręce
    szemranych ... dalej sobie dopisz listę :-)
    Moich dzieci pedofil nie zaatakuje, bo nie zostawię ich w cudzych rękach
    poza szkołą. Nie ma takiej możliwości.
    Jedynie pedofilem może okazać się nauczyciel ale to jedyne miejsce.
    Pedofil nie jest pedofilem, bo jest bandytą tylko coś mu się źle w mózgu
    połączyło jak homoseksualiście i czuje pociąg seksualny nie w tym kierunku.
    Obowiązkiem rodziców jest przeciwdziałać, a nie lamentowac później, że na
    drodze do szkoły, pieszej i samodzielnej, tego ośmiolatka dopadł pedofil.
    Przecież żadne kary tego nie zmienią, to my rodzice jesteśmy odpowiedzialnui
    za swoje dzieci.
    Równie tak samo nasze dziecko może zostać potrącone i zakopane w rowie przez
    przypadkowego kierowcę.

  • 202. Data: 2011-04-20 14:51:22
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > A może zalegalizujmy pedofilie? Niech to bedzie wolny wybór kazdego. No

    O tu masz Kris - ja mam bliżej niż ty ale to nasze włości :-)
    Zobacz co u nas się dzieje :-)

    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/ksiadz-molestowa-na
    m-dziecko_134042.html?p=2

  • 203. Data: 2011-04-20 15:00:07
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    http://antykler.frix.pl/post/212693/pedofilia

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,358,111114828,1111165
    07,W_Bojano_na_Kaszubach_ksiadz_zostal_zwolniony.htm
    Ten drugi link ciekawy. Wyznawcy tego księdza - bo jak ich nazwać, niebawem
    zastosują relatywizm :-) Do kapłanów się modlą, do Wojtyły to i do tego
    można nie?

  • 204. Data: 2011-04-20 17:31:09
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Bo płód dla mnie to nie człowiek. Gdyby jakaś moja kobieta zaszła w ciążę
    > i miała podobne poglądy to by się wyskrobała. jak nie tutaj to za granicą,
    > a tacy talibowie jak ty niech się tylko do mnie nie wtrącają. Ty nie
    > chcesz nie nie przerywasz ciąży, bo jest to niezgodne z twoimi
    > wartościami, a ja bym bez zastanowienia pojechał na skrobankę.

    Wiesz co, nie ublizam Ci w zadnej dyskusji, za to Tobie puszczaja zawory.
    Moze i bym podyskutowal, ale w tejdyskusji nie jestes dla mnie partnerem.
    Napalonych frustratow z poczuciem misji to ja na co dzien unikam.

    > Wielkorotnie nakłaniałem kobiety do tabletek antykoncepcyjnych, zakładałem
    > prezerwatywy i wypuszczałem nasienie pozaustrojowo :-) Tylko ty gdybyś był
    > posłem to byś wprowadził ustawę do kodeksu karnego zabraniającą walenia
    > konia, bo to niezgodne z twoją świętą księgą. Za takie coś 25 lat
    > pozbawienia wolności.
    > Ty byś tabletki antykoncepcyjne i wczesnoporone wykreślił z listy leków
    > dopuszczonych przez ministerstwo.

    Nie szereguj mnie po raz drugi bo zaczynasz byc zalosny. I przypomnij sobie
    jak tu pouczales dwa lata temu Marka Dyjora za jego zdjecia z modelkami.
    Wielki mi z Ciebie liberal ignorancki hipokryto. Twoj wywod jest tyle wart
    co poprzednie. Ubzdurales sobie jakies niewypowiadane poglady i odnosisz sie
    jak paranoik tylko po to zeby w sieci oglosic co myslisz. O Koperniku juz
    doczytales?

    TK

  • 205. Data: 2011-04-20 17:38:58
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Wiesz co, nie ublizam Ci w zadnej dyskusji, za to Tobie puszczaja zawory.

    Przecież ja tobie nie ubliżam tylko polemizuję z postami :-)
    Ty byś za to zakazał wszystkiego :-)
    Płud dla mnie to nie człowiek. Ty masz odmienne zdaniei super tylko czemu
    chcesz mnie zabraniać usuwania tegoż płodu skoro ja mam inne zdanie?

  • 206. Data: 2011-04-20 17:40:19
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "kiki" <k...@t...fel> wrote in message news:ion5ne$hj8$1@opal.futuro.pl...
    Płód oczywiście :-)

  • 207. Data: 2011-04-20 17:55:13
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > To prawda o ile ktoś zacznie wciągać chemię. Dorosły - jego sprawa.
    > Dziecko od chemii nie zacznie. Rodzic o ile interesuje się dzieckiem
    > spokojnie utnie temat już przy paleniu trawy czy haszu. Tyle, że wiedza
    > rodziców o tym tabu jest znikoma dziś bo niby skąd mają cokolwiek o tym
    > wiedzieć? Z infolinii? :-DD

    A skad maja wiedziec po zalegalizowaniu? Z napisow na paczce? Najpierw
    trzeba chciec wiedziec. Nie ma zadnego problemu zeby wiedziec dzis.
    Legalizacja nie natchnie nagle ludzi telepatycznie wiedza o narkotykach.

    > Obejrzałeś film, który zapodałem w którymś poście wcześniej? Widać nie.

    Nie ogladalem bo nie mam kiedy.

    > dostęp do tego. Ty jako dorosły masz mniejszy dostęp ale młodzież ma to na
    > telefon. I o to chodzi byś żył w takim przeświadczeniu, był przeciwny
    > legalizacji i tym samym pozwalał temu biznesowi się rozwijać. Bo ten
    > biznes dziś wymierzony jest właśnie głównie w dzieciaki.

    Mylisz sie. Bylem mlody i mialem narkotyki na telefon. Nie bralem bo tego
    nie potrzebuje i nie potrzebowalem. Juz w szkole podstawowej wiedzialem ze
    to swinstwo nie dla tego, ze byly legalne ale dla tego, ze byly nielegalne.
    Oczywiste jest, ze narkotyki maja sie dobrze, ale utrudnianie zycia dealerom
    jest jakas metoda. A prawda jest taka, ze nie brania przez dzieci uczy sie
    znacznie wczesniej niz pojda do szkoly. Nie wszystkie corki zostaja dziwkami
    dla tego, ze dobrze placa. Wiekszosc nie zostaje mimo ze dobrze placa. To sa
    fundamenty wychowania. Ograniczanie dostepu jest dla tych ktorzy handluja i
    dla tych co nie maja tych fundamentow. Nie chce mi sie dalej tlumaczyc.
    Pozostaniemy przy swoim a i tak ktos za nas zadecyduje. Gdyby byly legalne
    to i ja jako przeciwnik musialbym z tym zyc i wlosow sobie wyrywac nie mam
    zamiaru. Po prostu takie prawo jak wiele innych. Mimo, ze jestem ograniczony
    jak to Kiki pisze ryzami zabobonow, to nie mam problemu z szanowaniem
    sankcjonowanego prawa. Nie boli mnie jak jest inaczej niz ja bym wolal, ale
    poglad moge miec wlasny niezalezny od prawa.

    Pozdro.. TK

  • 208. Data: 2011-04-20 17:59:02
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Dokładnie identycznie jest z moim sąsiadem z sąsiedniej klatki -
    > alkoholikiem, do tego dochodzi agresja nawet wobec własnej rodziny.
    > Chłopak ma 25 lat bodaj. Alkohol to też narkotyk. Patrzymy na alkohol
    > pobłażliwe bo picie to nasza narodowa tradycja. W Holandii ludzie palą
    > trawkę w centrum miasta bez krępacji, przy porannej kawie ale nie
    > próbowałbym ich nawet porównywać do naszych porannych "literatów".

    No to sie nie dziwie, ze zyja w krowim smrodzie, albo dla tego pala. :-DD
    Widziales kiedys jak zachowuje sie czlowiek napalony trawa? Nie ma szans,
    zeby cos tworczego w pracy zrobic. Ja nie odwazylbym sie jechac po tym
    samochodem.

    Pozdro.. TK

  • 209. Data: 2011-04-20 18:09:36
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > A skad maja wiedziec po zalegalizowaniu? Z napisow na paczce? Najpierw
    > trzeba chciec wiedziec. Nie ma zadnego problemu zeby wiedziec dzis.
    > Legalizacja nie natchnie nagle ludzi telepatycznie wiedza o narkotykach.

    Najlepszym rozwiązaniem jest nie wtrącać się w to co inni robią ze swoim
    ciałem.
    Jak nie chcesz żeby twoje dzieci wyrosły na narkomanów to musisz izolować
    dziecko od problemu.
    Jak palą w kiblach i z dyrektorem nie ma gadki, bo sie zaparł, boi sie o
    stołek, to zabierasz do innej szkoły gdzie problemu nie ma.
    I ci gwarantuję, że nie zostanie narkomanem, złodziejem ani nie wpadnie w
    ręce pedofila :-)

  • 210. Data: 2011-04-20 18:25:32
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, i taka postawa jest ok, chcesz wierzyć, chodzić do kościoła -
    > proszę bardzo - to niezbywalne prawo, jak i niezbywalnym prawem jest
    > odprawianie tych wszystkich obrządków z których tak sobie dworujesz, ale
    > już religia w szkołach albo faworyzowanie religii na uroczystościach
    > państwowych to zamach na moją wolność agnostyka.

    Ja oczywiscie rozumiem Twoje spojzenie na zycie. Pomijajac moze sama wiare
    to nawet Putin zauwazyl, ze ludzie powinni w cos wierzyc i w Rosji zaczeto
    oficjalnie chodzic do kosciola. Francja szczycaca sie laicyzmem chyba sama
    nie wie gdzie jest i lada chwila zjedza ich araby. Osobiscie uwazam, ze
    wiara ta czy tamta o ile nie namawia do zlego jest lepsza niz pustka i niech
    tam sobie celebruja uroczystosci panstwowe chrzescijanskim obrzadkiem. Ale
    zyc nam przyszlo w kraju gdzie wiekszosc nie jest swiecka od czasow krolow i
    stad taki stan. Z jednej strony to dobrze, lekki nonkomformizm i
    przywiazanie do tradycji nie zaszkodzi wizerunkowi panstwa. Wydaje mi sie,
    ze to lepszy obraz niz francuska pustka. Mi wierzacemu to na pewno mniej
    przeszkadza, ale rozumiem, ze niewierzacych moze to draznic. Niestety tak to
    jest, ze ktos nie koniecznie bedzie zadowolony i jak to w demokracji zasady
    ustala wiekszosc. Sam sie wkurzam jak przychodza debilne mistrzostwa pilki
    noznej gdzie nawet nie gra zaden z naszych a musze co chwila sluchac i
    ogladac jak orgazm przezywa wiekszosc narodu. Co na to poradze?

    Pozdro.. TK