  • 31. Data: 2012-08-05 16:12:54
    Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Dawid <x...@n...pl> napisał(a):

    > cieknie
    > est

    > Normalne, je=BFeli kto=B6 ma inne zdanie i o=B6mieli si=EA przedstawi=E6 =
    > sw=F3j=20
    > punkt widzenia, to trzeba go zbluzga=E6 i o=B6mieszy=E6.
    > Typowy polski palant.

    Z tym że on ma rację. I nic na to nie poradzisz. Klimatyzator przenośny
    bardziej służy temu żeby nie ciekło niż żeby obniżał temperaturę z 32 stopni
    do 22.

  • 32. Data: 2012-08-05 17:43:18
    Od: Bożena <newsowe@__gmail.com>

    "Ghost" <> wrote in message

    | (nie)posianie wody biezacej tez do gustow zaliczysz?

    Cóż tak słabo? Można było o dostępie do powietrza wspomnieć ;)
    Słowem - pudło. Nie ta skala zjawiska. Bez wody nie da się żyć (lub trudno
    bardzo, gdyby w mieście do bloku wiadra targać), bez klimatyzatora - bez
    problemu.
    Dlatego powtórzę - w Polsce bez klimatyzatora w domu da się żyć bez
    problemu. Jeśli ktoś go chce mieć i ma, to kwestia gustu, ale nie jest to
    rzecz, którą możnaby porównać do bieżącej wody.

    | Split ma to do siebie, ze nie musi byc wywalany bo nie przeszkadza,
    <...>

    I to właśnie przeszkadza - przez ponad 9 miesięcy w roku na ścianie bądź
    suficie wisi coś brzydkiego (tak, znów kwestia gustu), o co mój zwrok by się
    potykał i to wlaśnie jest irytujące. Jeśli komuś to nie przeszkadza -
    kwestia gustu.

    | Bo jest taniej?

    Pudło.
    W blokach (a spora część ludzi w Polsce jednak mieszka w mieście i to
    właśnie ludność miejska tak naprawdę ma największy problem z upałami czyli
    zgodnie z Twoją teorią najbardziej porzebuje klimatyzatorów)... a więc w
    blokach płaci się za ogrzewanie bez względu na to, czy zakręcisz wszystkie
    kaloryfery i będziesz się podgrzewał klimatyzatorem czy nie.

    | To czy cieknie to nie kwestia temperatury, ale coz, nie wszyscy szkoly
    | koncza.

    Ale to Twój argument, że klimatyzator jest niezbędny by w naszym klimacie
    nie ociekać potem:
    [cytuję]
    "A, ze niby nie potrzebny w naszym klimacie to tez bzdura, niepotrzebny
    bosmy
    przyzwyczajeni, ale jak jest mozliwosc nie chodzenia spoconym..."
    [koniec cytatu]

    B.

    P.S. A wycieczki osobiste... cóż... to kwestia... nie, tym razem nie
    gustu... wychowania...

  • 33. Data: 2012-08-06 13:13:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości

    >Normalne, jeżeli ktoś ma inne zdanie

    Mozesz miec nawet zdanie, ze Ziemia jest plaska, ale musisz sie liczyc z
    obsmianiem, typwy polski palancie.

  • 34. Data: 2012-08-06 13:24:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bożena" <newsowe@__gmail.com> napisał w wiadomości
    > "Ghost" <> wrote in message

    > Cóż tak słabo? Można było o dostępie do powietrza wspomnieć ;)
    > Słowem - pudło. Nie ta skala zjawiska. Bez wody nie da się żyć

    Mowa byla o biezacej wodzie, nie o wodzie.

    > (lub trudno
    > bardzo, gdyby w mieście do bloku wiadra targać),

    acha, a tu delikatnie ukrywamy retorycznie manipulacyjke

    > bez klimatyzatora - bez
    > problemu.

    A, rozumiem, wszystko co realizuje potrzeby ponad te wystarczajace do
    przezycie to kwestia gustu. Coz, mysle, ze nie znajdziemy wspolnego jezyka.

    > Dlatego powtórzę - w Polsce bez klimatyzatora w domu da się żyć bez
    > problemu.

    I sadzisz, ze 200 lat temu ludzkosc nie zyla na terenach, na ktorych obecnie
    uzywa klimatyzatorow. Coraz lepiej.

> [...]
    >
    > I to właśnie przeszkadza - przez ponad 9 miesięcy w roku na ścianie bądź
    > suficie wisi coś brzydkiego (tak, znów kwestia gustu),

    Oczywiscie, i w tym wymiarze stojace gowno przenosnie jest "chyba
    lepsiejsze".

    > się

    > Pudło.

    Widze, ze lubisz to slowo stosowac dla zakrycia wrazenia jakie gluopty
    wypisujesz.

> [...]
    > blokach płaci się za ogrzewanie bez względu na to, czy zakręcisz wszystkie
    > kaloryfery i będziesz się podgrzewał klimatyzatorem czy nie.

    A to bzdura jest.

> [...]
    > bosmy
    > przyzwyczajeni, ale jak jest mozliwosc nie chodzenia spoconym..."

    Tak, i jednak nadal nie kumasz, mimo wycieczki osobostej.

    > P.S. A wycieczki osobiste... cóż... to kwestia... nie, tym razem nie
    > gustu... wychowania...

    Powyzej dowod, ze zsluszna byla. Powiem wiecej. Nie jest niczym zlym mylic
    sie, ale tylko glupiec tkwi w bledzie. Co niniejszym czynisz.

    Zieeew i plonk. Szkoda mojego czasu.

  • 35. Data: 2012-08-06 14:27:40
    Od: Bożena <newsowe@__gmail.com>

    "Ghost" <> wrote in message

    <...>
    | Zieeew i plonk. Szkoda mojego czasu.

    ROTFL.
    Rzeczywiście szkoda mojego czasu.

    B.

  • 36. Data: 2012-08-07 00:04:11
    Od: Fragile <s...@o...pl>

    Dnia Sun, 5 Aug 2012 12:25:09 +0200, Bożena napisał(a):

> [...]
    > chyba, że się u nas zrobi "afryka" w co szczerze wątpię), to poszukiwania
    > zaczęłabym właśnie od przenośnych z powodu, który wymieniłam - możliwość
    > wywalenia go do piwnicy. Byc może po zbadaniu parametrów itp. zmieniłabym
    > zdanie, ale szczęśliwa z tego powodu nie byłabym.
    > Co zaś dotyczy funkcji grzania, to na plaster komu taka funkcja, jak się ma
    > normalne i sprawnie działające ogrzewanie. W różnych hiszpaniach czy
    > afrykach, owszem potrzebna, bo oni nie mają ogrzewania, ale w Polsce?
    >
    > W temacie potrzebności w naszym klimacie. Uważam, że nie jest potrzebny.

    Ciekawe tylko dlaczego, w tym naszym klimacie, większość hoteli, lecznic,
    banków, biur, restauracji, centrów handlowo-usługowych, salonów
    fryzjersko-kosmetycznych itp. itd. zaopatrzona jest w klimatyzację...? :)

    > Kwestia pocenia się jest kwestią bardzo indywidualną - z jednego cieknie
    > strumieniami przy 23C, a inny nie ma problemu i przy 28C. Dla Ciebie jest
    > przydatny, dla mnie nie... de gustibus...

    Tu nie o cieknięcie chodzi, a o zwykły komfort życia. Ja upodobałam sobie
    życie z klimatyzacją. Ale ja to i samochód z klimatyzacją preferuję ;) Taki
    mam dziwny gust ;)

    Pozdrawiam,
    M.

  • 37. Data: 2012-08-07 10:06:34
    Od: Bożena <newsowe@__gmail.com>

  • 38. Data: 2012-08-07 10:37:39
    Od: Bożena <newsowe@__gmail.com>

    "Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

    | Tu nie o cieknięcie chodzi, a o zwykły komfort życia. Ja upodobałam sobie
    | życie z klimatyzacją. Ale ja to i samochód z klimatyzacją preferuję ;)
    Taki
    | mam dziwny gust ;)

    Fragile,
    ależ dokładnie o to mi chodzi, że każdy dobiera sobie ten komfort wedle
    własnego upodobania.
    Ty czujesz się dobrze w mieszkaniu z klimatyzacją, a ja się czuję komfortowo
    w moim mieszkaniu bez klimatyzacji (żeby nie było, wiem, jak się mieszka z
    klimą). W polskim klimacie jest mi dobrze bez klimy, dlatego nie widzę
    powodu, aby się zgodzić z kimś, kto próbuje mi wmówić, że (jak każdy Polak)
    koniecznie muszę mieć klimatyzator. To jest sprawa indywidualna. Po co mi
    klima w domu? Skoro jej nie potrzebuję i uważam, że w Polsce klimatyzator
    nie jest niezbędnym urządzeniem domowym. Jak ktoś chce mieć, to niech ma -
    jego sprawa. Natomiast _nigdzie_ nie napisałam, że z tego powodu ten ktoś
    jest dziwny - tak nie uważam.

    Nie jestem przeciwniczką klimatyzacji jako takiej i nigdzie czegoś takiego
    nie napisałam - w wielu miejscach jest ona niezbędna (miejsca publiczne,
    transport publiczny itp.) i super, że jest. Natomiast uważam, że nie jest to
    sprzęt "must have", który _musi być_ w każdym polskim _domu_.

    Samochody wolę wyłącznie z klimatyzacją - w samochodzie jest ona niezbędna.
    A szkoda - stare samochody są przepiękne...

    Bożena.

  • 39. Data: 2012-08-07 13:08:51
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Bożena <newsowe@__gmail.com> napisał(a):

> [...]
    >transport publiczny itp.) i super, że jest. Natomiast uważam, że nie jest to
    >sprzęt "must have", który _musi być_ w każdym polskim _domu_.

    Ja mam dom bez klimy i nawet jak temp. na zewnatrz jest powyzej
    30stopni chocby i przez 2 tyg. to mam i tak w salonie 23-25, wiec
    jak ktos twierdzi, ze klima to rzecz obowiazkowa to chyba musialo sie mu
    sie od tego upalu cos w glowke stac.

  • 40. Data: 2012-08-07 17:42:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Bożena <newsowe@__gmail.com> napisał(a):
    >
    > jak ktos twierdzi, ze klima to rzecz obowiazkowa to chyba musialo sie mu
    > sie od tego upalu cos w glowke stac.

    Jak ktos twierdzi, ze tu pisza o jakichs obowiazkach "to chyba musialo sie
    mu sie od tego upalu cos w glowke stac".

    BTW z klima mam czasem 26 stopni i jest komfortowo, ale przy wylaczonej 23
    stopnie potrafia byc malo przyjemne - nie, nie bede tlumaczyl dlaczego tak
    jest, bo i tak przeinaczysz jak i powyzsze

    Najciekawsze jet to, ze najwecej o tym, ze klima jest niepotrzebna wiedza
    ci, ktorzy jej nie uzywaja.