  • 11. Data: 2010-02-07 12:35:29
    Temat: Re: wewnętrzna antena TV
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek P." hkmbei$rvv$...@i...gazeta.pl

    > To na te wynalazki też nie licz, szkoda kasy.

    Nie dadzą żadnego efektu czy dadzą, ale słaby? Może dadzą, ale
    obraz nie będzie najczystszy? :) Nie mam w tej chwili wielkich
    wymagań -- oby coś było widać. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-02-07 12:36:08
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hkkrvo$jq0$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy do mieszkania w bloku taka antena TV ma sens? ANTV 64?
    >
    > http://www.emmerson.com.pl/anteny-pokojowe.htm

    Witam,
    Biorąc pod uwagę miejsce Twojego zamieszkania (napisałeś też że parter),
    oraz umiejscowienie nadajnika w Krynicach
    http://emi.emitel.pl/EMITEL/obiekty.aspx?obiekt=DODR
    _E1A to powyższe
    anteny nie specjalnie się nadają. Miasto zasłania kierunek i nieźle
    zakłóca (energetyka, blokowiska). Ale wyjdź na spacer i porozglądaj się po
    okolicy jak są skierowane anteny zewnętrzne, czy są umieszczone na
    wysokich masztach itp. Może akurat zamocowana zewnętrzna antena przy oknie
    mieszkania zda egzamin.

    Qwinto

  • 13. Data: 2010-02-07 12:43:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Qwinto" hkmc40$2ab$...@n...onet.pl

> [...]
    > okolicy jak są skierowane anteny zewnętrzne, czy są umieszczone na
    > wysokich masztach itp. Może akurat zamocowana zewnętrzna antena przy oknie

    W blokach ludzie nie wieszają anten, ale mieszkam na skraju
    blokowiska i tuż obok mam osiedle z domkami. Wybiorę się
    i rozejrzę po okolicy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-02-07 12:57:20
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hkmc2t$101$1@inews.gazeta.pl...

    > "Prawusek" hkmc36$9gk$...@n...news.neostrada.pl

    > Nie wiem tego.
    >
    > Znam swoje położenie -- podaję je w nagłówku.
    > Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", układ 1992

    > Jw.

    > Balkon na parterze.

    > Sąsiedzi zapewne mają kablówkę. Niektórzy mają parabolki.
    > Ja też mam ochotę na parabolkę. Póki co jednak mam ochotę
    > na najprostsze programy TV.
    >
    > Słyszałem, że z parabolki jedynki czy dwójki nie odbiorę.

    A ja mam Łykend. Ale do szukania sygnału nadaje się mała i lekka antena:
    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_wielokier
    unkowa_saturn_1_ze_wzmacniaczem_A5060.htm

  • 15. Data: 2010-02-07 15:18:52
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

    > A ja mam Łykend. Ale do szukania sygnału nadaje się mała i lekka antena:
    > http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_wielokier
    unkowa_saturn_1_ze_wzmacniaczem_A5060.htm

    Antena telewizyjna _wielokierunkowa_ do szukania sygnału :)
    Normalnie ROTFL łykendu :)

    PS. Do szukania to raczej kierunkowa sie nadaje :)

    Qwinto

  • 16. Data: 2010-02-07 17:21:09
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Qwinto" <q...@g...pl> wrote in message news:hkmll9$phs$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Normalnie ROTFL łykendu :)
    >
    > PS. Do szukania to raczej kierunkowa sie nadaje :)

    Owszem - do precyzyjnego. Ta dookólność nie jest rzeczywista. Więć jeżeli na
    tej uzyska się sygnał jakiej takiej jakoci można w tym miejscu zamontować
    dobrą antenę na dany kanał, inne na pozostałe i przy pomocy zwrotnicy mieć
    to co trzeba, lub zadowolić się sygnałem z tej małej, cena niewielka. A
    można sobie na działce lub biwaku telewizor używać.

  • 17. Data: 2010-02-13 21:38:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy do mieszkania w bloku taka antena TV ma sens? ANTV 64?
    >
    > http://www.emmerson.com.pl/anteny-pokojowe.htm

    Kolego, a nie lepiej zainwestować w TNK? Telewizja na kartę - są karty
    startowe na 3 miesiące, ale czytałem, że już są/mają być karty
    załadowane na miesiąc, po minięciu okresu doładowania, ta karta ma
    niższy pakiet bez płacenia i jest wśród nich TVP1 i TVP2.
    http://telewizjanakarte.pl/kanaly.html
    Trzeba tylko w antenę sat się zaopatrzyć i tuner. Jak masz balkon z
    którego widzisz południe, to nie ma problemu, dodatkowo, możesz na
    balkonie umieścić antenę w "kuli"
    http://jackysat.prv.pl/obrazy/max/digitalkugel.gif
    Jak nie ma balkonu, a antena ma być ukryta, to może coś takiego:
    http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=117&id=
    1071
    http://jackysat.prv.pl/obrazy/max/c50cote.jpg
    http://jackysat.prv.pl/obrazy/max/lconbel.jpg

    Antena Sat, musi być skierowana na południe - bo tylko nad równikiem są
    satelity telewizyjne, w tym Hotbird.

  • 18. Data: 2010-02-14 02:28:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BQB" 4b771c8b$...@n...home.net.pl

> [...]
    > załadowane na miesiąc, po minięciu okresu doładowania, ta karta ma
    > niższy pakiet bez płacenia i jest wśród nich TVP1 i TVP2.

    Pomyślę o tym.

> [...]
    > http://jackysat.prv.pl/obrazy/max/lconbel.jpg

    > Antena Sat, musi być skierowana na południe - bo tylko nad równikiem są

    Tyle, że równik jest na południe od nas -- wiem. ;)
    Balkon widzi północ. :)

    Muszę pooglądać ,,linki'' i pomyśleć. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)

  • 19. Data: 2010-02-15 05:25:46
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hkkrvo$jq0$1@inews.gazeta.pl...

    Mam pytanie: nie masz 50-100zł na normalną antenę?

  • 20. Data: 2010-02-15 05:43:00
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    > message news:hkkrvo$jq0$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Mam pytanie: nie masz 50-100zł na normalną antenę?

    Tu antena szerokopasmowa od 6 do 69 kanału mała i lekka polaryzacja pozioma
    przy mocowaniu jak na rysunku:
    http://www.dipol.com.pl/antena_asp-8w_wersja_a_ze_wz
    macniaczem_lna-169_A0029.htm

    Wzmacniacz wzmocni sygnał użyteczny, zasilanie wzmacniacza kablem antenowym
    koncentrycznym w komplecie zasilasz w postaci wtyczki z separacją zasilania
    od sygnału TV.