  • 51. Data: 2009-10-18 09:39:28
    Temat: Re: wiatr z kontaktów
    Od: M <M...@w...pl>

    olob kowalski pisze:
    > tym

    > gościu jesteś albo głupi albo przewrażliwiony
    > wełnę uzyskuje się ze stopionego bazaltu wiesz jaka to temperatura żeby
    > stopić skałę?
    > poza tym ludzie dużo mówia co nie oznacza że rozumieją to o czym mówią

    Koleś, bredzisz jak potłuczony. Coś tam kiedyś się dowiedziałeś -
    niestety twoje wypowiedzi wskazują, że jesteś taki "gawędziarz,
    erotoman". Nie ma znaczenia w jakiej temperaturze robi się wełnę - nie
    przekreśla to możliwości zawilgocenia. Tak więc ROTFL i EOT.

    M.

  • 52. Data: 2009-10-18 09:53:34
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hbemqr$d2m$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > stopić skałę?
    > poza tym ludzie dużo mówia co nie oznacza że rozumieją to o czym mówią

    Ty zweryfikuk slownictwo i zajmij sie uzupelnianiem wiedzy w ktorej to masz
    spore braki.
    Welna Isover nie jest z bazaltu, zreszta nie tylko ona. Zacznij od poznania
    materialow o ktorych raczysz sie wypowiadac, bo pograzyles sie po
    uszy.:-))))

    TK

  • 53. Data: 2009-10-18 09:57:35
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "Wianie" będzie zawsze wtedy, gdy będzie pionowy gradient powietrza.
    > Powietrze będzie łatwiej cyrkulować a przez to skuteczniej transportować
    > ciepło.

    No tak, ale w pewnych granicach. W malych szczelinach ruch powietrza jest co
    najwyzej laminarny, nie pamietam tylko rozmiaru tych szczelin, ale to beda
    chyba jakies male centymetry.

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2009-10-18 12:05:48
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz co, moze i masz racje. Nie chce sie tylko przekonywac po fakcie jak
    > juz GK bedzie poprzykrecane i pomalowane. Wiesz jaki wtedy moze byc koszt
    > naprawy tego. :-)

    Ja am nie wiem. Cena foli niepowala chociaż zawsze to jakiś wydatek.
    Tylko jakos tak nie mogę sobie wyobrazic tej wilgoci z sypialni
    "przeciskajacej" się przez G-K w kierunku wełny. Nawet jak się wilgoć
    "przeciśnie" to bez foli trafi do welny i dalej przeciśnie się do szczeliny
    wentylacyjnej i wywieje ją. Jak bedzie folia pod G-K to coo wtedy z ta
    wilgocią: "przeciskać" sie przez plyty będzie i co dalej? Zostanie w G-K?

  • 55. Data: 2009-10-18 12:15:14
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ja am nie wiem. Cena foli niepowala chociaż zawsze to jakiś wydatek.
    > Tylko jakos tak nie mogę sobie wyobrazic tej wilgoci z sypialni
    > "przeciskajacej" się przez G-K w kierunku wełny.

    To zalezy co i jak czesto bedziesz robil w tej sypialni. :-))

    >Nawet jak się wilgoć "przeciśnie" to bez foli trafi do welny i dalej
    >przeciśnie się do szczeliny wentylacyjnej i wywieje ją.

    Tu sa tacy co w ogole podwazaja sens tej szczeliny, fakt nie bez foli,
    narazie. :-)

    > Jak bedzie folia pod G-K to coo wtedy z ta wilgocią: "przeciskać" sie
    > przez plyty będzie i co dalej? Zostanie w G-K?

    Wilgotnosc plyty bedzie rowna wilgotnosci pomieszczenia. Ale jest inne ale.
    Ponad welna jest punkt rosy. Ta wilgoc sie tam wykropli i dostanie sie, co
    nie trudno sobie wyobrazic do welny. Lepiej chyba jednak dac te folie i
    pozostac przy szczelinie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2009-10-18 16:44:24
    Od: M <M...@w...pl>

    Maniek4 pisze:

> [...]
    > nie trudno sobie wyobrazic do welny. Lepiej chyba jednak dac te folie i

    Mówimy oczywiście o folii paroszczelnej nad płytą GK.
    Punkt rosy może wypaść w warstwie ocieplenia. Wtedy wilgoć z
    pomieszczenia będzie się gromadziła w wełnie.

    A tak przez ciekawość - czy ktoś korzystał z osuszaczy powietrza na
    etapie wykończenia. Wiadomo - wilgoci jest mnóstwo - tynki, wylewki,
    kiedyś ta woda musi odparować.

    M.

  • 57. Data: 2009-10-18 18:14:02
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "M" <M...@w...pl> wrote in message
> [...]

    > wykończenia. Wiadomo - wilgoci jest mnóstwo - tynki, wylewki, kiedyś ta

    Tak ja korzystałem po każdym układaniu kafli chociażby., wylewkach
    samopoziomujących. Wcześniej nie, bo nie było okien długo