  • 1. Data: 2009-12-04 19:50:48
    Temat: wideodomofon z telefonem?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Mam pociągnięty kabel z zewnątrz do głownej centralki w domu i jest to kabel
    12 żyłowy.
    Czy mogę tym samym kablem wprowadzić do domo wideodomofon i telefon?
    Ile żył potrzebuje wideodomofon?

  • 2. Data: 2009-12-06 23:55:29
    Temat: Re: wideodomofon z telefonem?
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pociągnięty kabel z zewnątrz do głownej centralki w domu i jest to
    > kabel 12 żyłowy.
    > Czy mogę tym samym kablem wprowadzić do domo wideodomofon i telefon?
    > Ile żył potrzebuje wideodomofon?

    Abstrahując od ilości żył, może się zdarzyć, że videofon będzie Ci zakłócać
    telefon i nie pogadasz....
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2009-12-07 06:59:19
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale mało prawdopodobne żeby domofon i telefon działał w jednej chwili :) nie
    rozdwoje sie

  • 4. Data: 2009-12-07 09:46:41
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    > ale mało prawdopodobne żeby domofon i telefon działał w jednej chwili :)
    > nie rozdwoje sie

    niektore urzadzenia trnsmituja sygnaly stale, jak zakończenia sieciowe
    różnych urządzeń transmisji cyfrowej, przykładowo terminal NT na linii ISDN
    komunikuje się z centralą cały czas,a napięcie na linii wynosi ok 110V,
    transmisja jest cyfrowa więc na linii przez cały czas będzie obecna
    częstotliwość próbkowania, podobnie może mieć się sytuacja z róznego rodzaju
    DSLami.
    Wideofon też może coś "puszczać" w swoją linie,zwłaszcza jeżeli będzie to
    urządzenie cyfrowe..

    Przykładowo: zakłócenia generowane przez magistralę łączącą centralę
    alarmową z manipulatorem są na tyle duże że choć w kablu mogą być wolne
    pary, puszczenie telefonu lub netu tymi żyłami jest mało możliwe
    --
    Jackare