  • 11. Data: 2012-05-01 19:11:12
    Temat: Re: widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4f9c539f$0$1313$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czy u was tez nie ma pszszczół? Drzewa tak pieknie kwitna a pszczół nie
    > ma. Dzisiaj zwrciłem na to szczególna uwagę. Przszczół nie ma
    > Co to będzie? Nie będzi owoców. To koniec świata?

    Hejka. Dziś, na działce szukając cienia pod obsypaną kwiatami jabłonią
    parasolowatą, mogłem zaobserwować kręcące się pszczoły miodne oraz usłyszeć
    ich brzęk. Są, na szczęście są u mnie. Siedlce City. ;-)
    Pozdrawiam upalnie Ja...cki

  • 12. Data: 2012-05-02 12:24:08
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 28.04.2012 22:32, Krasnal wrote:
> [...]
    > ma. Dzisiaj zwrciłem na to szczególna uwagę. Przszczół nie ma
    > Co to będzie? Nie będzi owoców. To koniec œwiata?

    Oj jest ich cala masa.
    Brzecza i uwijaja sie przy kwiatach.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 13. Data: 2012-05-05 22:00:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    skryba napisał:

    > Ja, tam się nie znam, ale tak mi się zdaje, że w każdym
    > Polski regionie po 22,00 pszczół nie usłyszysz.
    > Czasami w okolicy dobranocki pszczółka Maja się objawia.

    We wtorek zakwitły bzy. Tak dosyć nieśmiało. Ale w środę kwiaty miały
    już pełną gębą. Trzy dni tak kwitły w ciszy. Pszczoły zwiedziały się
    o tym dopiero dzisiaj. Od rana brzęczą aż miło. Z pszczołami nigdy
    nic nie wiadomo.

    Pszczoły pszczołami, a w zeszłym tygodniu przyleciał do mnie trzmiel.
    Jeden. Za to gruby. Ale po co ja takie rzeczy piszę, każdy wie, że
    trzmiele grube. Wleciał przez uchylone okno i bzyczy. Patrzę na niego,
    całkiem zadbany, skrzydełka lśniące, wszystko jak należy. Okno mam
    od północy, a ten leciał ku słońcu, no i wpadł. Biorę go, niosę do
    południowego okna od ogrodu i wypuszczam. Poleciał. Kwadrans późnej
    idę do ogrodu po wytchnienie i natchnienie. Po chwili słyszę basowe
    "bzzz". A tuś mi bratku. Dobra, fajnie żeś jest, ale bierz się do
    roboty i zapylaj. Czy zapylał, tego nie wiem, ale ja musiałem zaraz
    zapylać do furtki, bo tam listonosz z poleconym. Ledwie zdążyłem
    podpisać, a ten znowu przy mnie. Aż się poczciarz zainteresował.
    Mówię mu -- spokojnie, oswojony. Gruby jakby tylko na to czekał
    i siada mu na papiery.

    Ja nic przeciwko temu nie mam, ale dawniej tak nie bywało, że owad
    latał za człowiekiem niby pies jaki. Idzie nowe, czy co?

    Jarek

    --
    Tu biedny Dreptak o ścianę uderzył głową trzy razy...
    Oj, można się, można przywiązać i do najgorszej zarazy!

  • 14. Data: 2012-05-06 01:05:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 5 May 2012 20:00:00 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ja nic przeciwko temu nie mam, ale dawniej tak nie bywało, że owad
    > latał za człowiekiem niby pies jaki. Idzie nowe, czy co?

    Miód jadłeś na śniadanie albo spryskałeś się wodą kolońską o zapachu
    niestosownym dla prawdziwych mężczyzn ;-PPP

  • 15. Data: 2012-05-06 01:26:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ikselka napisała:

    > Miód jadłeś na śniadanie albo spryskałeś się wodą kolońską o zapachu
    > niestosownym dla prawdziwych mężczyzn ;-PPP

    Nic z tego. Miód dopiero wczoraj. I to na kolację. Piłem.

    Jarek

    --
    Bezwonna woda kolońska -- Ren.
    -- Hugo Steinhaus

  • 16. Data: 2012-05-06 05:30:47
    Temat: Odp: widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Ikselka" nie bierze pod uwagę anatomicznych właściwości:

    Albo gęba jak pomidor;-)

    Zdroofka Johnny

  • 17. Data: 2012-05-06 09:57:57
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 4/28/2012 10:32 PM, Krasnal wrote:
    > Czy u was tez nie ma pszszczół? Drzewa tak pieknie kwitna a pszczół nie
    > ma. Dzisiaj zwrciłem na to szczególna uwagę. Przszczół nie ma
    > Co to będzie? Nie będzi owoców. To koniec świata?

    Do wczoraj też ich nie widziałem. Wczoraj zakwitł głóg i teraz mam
    gadające drzewo.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 18. Data: 2012-05-06 11:15:25
    Od: FilipJ <f...@g...pl>

    W dniu 2012-05-06 09:57, Arkadiusz Dymek pisze:

    > Do wczoraj też ich nie widziałem. Wczoraj zakwitł głóg i teraz mam
    > gadające drzewo.
    Oj tam, u mnie była gadająca sosna - cały rój ją obsiadł. Za to
    pszczelarzy nie ma - objechałem całą wieś, żeby ktoś je sobie wziął pod
    opiekę i nie znalazłem. Pod wieczór same gdzieś dalej poleciały.
    Pozdrawiam
    FJ

  • 19. Data: 2012-05-06 16:03:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 May 2012 09:57:57 +0200, Arkadiusz Dymek napisał(a):

    > Do wczoraj też ich nie widziałem. Wczoraj zakwitł głóg i teraz mam
    > gadające drzewo.

    Coś wcześnie zakwitł.

  • 20. Data: 2012-05-06 16:07:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 May 2012 11:15:25 +0200, FilipJ napisał(a):

    > Pod wieczór same gdzieś dalej poleciały.

    Zwiadowczynie znalazły im wolny ul.