  • 1. Data: 2009-06-26 21:01:23
    Temat: wielkość sedesu a wielkość łazienki
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam
    Net podpowiada,że w każdej łazience sedes to niemal najważniejsze urządzenie, więc
    powinien być
    wygodny, ładny etc.
    Remontuję łazienkę (1,5m x 2,65m)i wstawiłbym tam fajny kibel o wym 53x59.
    Do tej pory miałem taki 40x53.Rozmiar mnie trochę przeraża, ale wyglada sedesik super
    (V&B pure stone)
    Co sądzicie?

  • 2. Data: 2009-06-26 22:20:12
    Temat: Re: wielkość sedesu a wielkość łazienki
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Do tej pory miałem taki 40x53.Rozmiar mnie trochę przeraża, ale wyglada

    cytat: w każdej łazience sedes to niemal najważniejsze urządzenie, więc
    powinien być wygodny, ładny etc.
    a rozmiar ? dopasowany do d... usera

  • 3. Data: 2009-06-26 23:05:31
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > cytat: w każdej łazience sedes to niemal najważniejsze urządzenie, więc
    > powinien być wygodny, ładny etc.
    > a rozmiar ? dopasowany do d... usera
    Rozmiar to deska.
    Spokojna, twoja- dopasowany napewno!

  • 4. Data: 2009-06-27 01:34:30
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > Do tej pory miałem taki 40x53.Rozmiar mnie trochę przeraża, ale wyglada

    Mieszkałem w bloku w którym WC było osobno, a nie w łazience. To tez
    półśrodek, Łazienka powinna zawierać wannę, kabinę prysznicową, bidet i
    muszlę klozetową, a WC jako takie powinno być osobno i zawierać muszlę
    klozetową i umywalkę.- to wszystko w podwójnej ilosci - przyległe do
    sypialni (wejście z obu sypialni małżonków. Osobne łazienki i WC w takiej
    samej konfiguracji z wejściem z przedpokoju dla innych mieszkańców tego
    lokalu.

  • 5. Data: 2009-06-27 01:35:56
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Rozmiar to deska.
    > Spokojna, twoja- dopasowany napewno!

    Deska to sedes czyli miejsce do siedzenia. Ludzie nagminnie mylą muszlę
    klozetową z sedesem.

  • 6. Data: 2009-06-27 09:50:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rentier wrote:
> [...]
    > 53x59. Do tej pory miałem taki 40x53.Rozmiar mnie trochę przeraża, ale
    > wyglada sedesik super (V&B pure stone) Co sądzicie?

    no pochwaliłeś sie i co?

    jakbyś kupił balenę to byś miał sie czym chwalić

  • 7. Data: 2009-06-27 09:51:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
> [...]
    > - przyległe do sypialni (wejście z obu sypialni małżonków. Osobne
    > łazienki i WC w takiej samej konfiguracji z wejściem z przedpokoju

    hmmm :)

  • 8. Data: 2009-06-27 14:57:52
    Od: Nux <y...@p...ceti.pl>

    Rentier pisze:
    .Rozmiar mnie trochę przeraża, ale wyglada
    > sedesik super (V&B pure stone)
    > Co sądzicie?

    Mam ten sam model w stosunkowo małej łazience. Komponuje się wszystko
    całkiem nieźle, ale to chyba zasługa też innych rzeczy, typu
    rozmieszczenia sprzętu i dobranych kolorów (głównie biel). Niestety u
    mnie kibel ten jest (jak dla mnie) zamontowany za nisko i "ciężko się
    wstaje" :)(górna krawędź muszli bez klapy jest na 38 cm, teraz już wiem,
    że to za nisko jak dla mnie - a wysoka jestem )
    Co jeszcze można rzec jako użytkownik, dla dziecka kibel jest za duży,
    dla teściowej dobry :) Łatwo się myje dzięki tej specjalnej powłoce, ale
    lepiej mieć szczotkę do kibla nie w kształcie walca, a taką jaki jest
    otwór czyli w kształcie prostopadłościanu- bo inaczej ciężko dotrzeć w
    kąty. Acha jeśli masz jeszcze do tego kompletu umywalkę i kran to
    ostrzegam, że fajną będziesz miał zabawę w ustawieniu tego sprzętu tak
    aby woda nie wylewała się z tego "kamienia". Powodzenia i miłego
    użytkowania :)
    Pozdrawiam
    Yoja

  • 9. Data: 2009-06-27 21:39:20
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > no pochwaliłeś sie i co?
    Całkowicie błędny wniosek.

    > jakbyś kupił balenę to byś miał sie czym chwalić
    Jak wyżej.Nic jeszcze nie kupiłem.
    Jakoś twój post jest absolutnie nie na temat.

  • 10. Data: 2009-06-27 21:42:36
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > ostrzegam, że fajną będziesz miał zabawę w ustawieniu tego sprzętu tak
    > aby woda nie wylewała się z tego "kamienia". Powodzenia i miłego
    Dzięki za recenzję- wiele wnosi do sprawy.
    Generalnie interesowała mnie kompozycja- on jednak jest dość spory.Czy nie będzie
    przytłaczać ogromem???
    Wysokość zawieszenia to min.40cm - do ustalenia.
    Mogę skrobnąć na priva w sprawie umywalki?