  • 21. Data: 2022-07-07 10:19:56
    Temat: Re: wiertnica... jaka?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-06 o 23:10, sirapacz pisze:

    > tak

    No to ja kupiłem najtańszą chińską spalinową ze świdrem chyba 20cm i
    80cm długości co ala ta, taki sam świder i uchwyt
    https://allegro.pl/oferta/wiertnica-spalinowa-nac-sw
    ider-glebowy-wiertla-10175561078

    i nią powierciłem sam, ale do tego trzeba siły, rączkę blokowałem nogą
    bo w rękach ciężko utrzymać no i wierciłem po trochę, bo inaczej jej z
    urobkiem nie wyciągniesz.

    --
    Janusz

  • 22. Data: 2022-07-07 10:22:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-07 o 10:03, Lisciasty pisze:

    > Całość z milłoki. Fakt że teren mam wymagający i chwasty często o
    > grubości uda zapaśnika, ale 2x8Ah do pracy ciągłej to tak na styk bym
    > powiedział. Do wiertarki udarowej czy tam szlifierki mam mniejsze aku i
    > tak szybko się nie kończy, widać to machanie żyłkami jednak
    > energochłonne ;)
    >
    > L.
    Wg mnie to za słabe, wywierci dwie dziurki i trzeba ładować, tylko
    spalinowa da radę dłużej popracować.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2022-07-07 11:33:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jul 2022 10:22:33 +0200, Janusz napisał(a):

    > Wg mnie to za słabe, wywierci dwie dziurki i trzeba ładować, tylko
    > spalinowa da radę dłużej popracować.

    Wyrzucić baterie, podpiąć się bezpośrednio pod agregat.

    Agencja Mienia Wojskowego: "Agregat prądotwórczy 4ZPP-125 100kW (zespół
    spalinowo-elektryczny 100kW, 3x400V, 50Hz na ramie)" cena wywoławcza 6000.

    Powinno wystarczyć ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 24. Data: 2022-07-07 14:49:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-07 o 11:33, Adam pisze:

> [...]
    > spalinowo-elektryczny 100kW, 3x400V, 50Hz na ramie)" cena wywoławcza 6000.

    Ty się śmiejesz ale to poważna zabawa, wierciłemi wiem jak to wygląda i
    wiem ile benzyny mi poszło, chyba że autor będzie wiercił po dwie
    dziurki góra trzy i przerwa to ok, ja za jednym podejściem wierciłem
    całą stronę ogrodzenia czyli ponad 20.

    --
    Janusz

  • 25. Data: 2022-07-07 16:25:19
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W środę, 6.07.2022 o 18:13, sirapacz napisał:

    > ta makita akumulatorowa jest brana przeze mnie pod uwage bo może udałoby
    > się nią wyrywać po kawałku urobek (słabe plecy a jest lżejsza) bo jest
    > dość szybkoobrotowa jak na wiertnicę.
    > Skłaniałem się ku tej akumulatorowej ale 3kpln to ciut sporo jak za tego
    > typu urządzenie...ale z drugiej strony makita swoje musi kosztować...
    > Dowcip polega na tym, że będę robił sam albo max +1 osoba

    Cały dowcip z wiertnicą akumulatorową polega na tym,
    że jest to zabawka nadająca się do wiercenia dziurek
    fi 20 mm w piasku na plaży nad Bałtykiem pod parasol,
    a nie dziur fi 200 mm w glinie pod słupki na Mazowszu.

    --
    Collie

  • 26. Data: 2022-07-07 21:51:56
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    https://youtu.be/6OOp2JIIebE

  • 27. Data: 2022-07-07 21:54:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Cały dowcip z wiertnicą akumulatorową polega na tym,
    > że jest to zabawka nadająca się do wiercenia dziurek
    > fi 20 mm w piasku na plaży nad Bałtykiem pod parasol,
    > a nie dziur fi 200 mm w glinie pod słupki na Mazowszu.

    film z yt w odpowiedzi na post janusza

  • 28. Data: 2022-07-07 21:55:26
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To nie możesz kupić zamiast pytać, a potem najwyżej tak jak LordBluzg
    > sprzedasz i jeszcze zarobisz? :-D

    Na razie skłaniam się ku chinolowi spalinowemu za tysiaka. Jak się
    zawiodę to mi wiertła zostaną :)
    A jak kupie to nie sprzedam:) chomikuję:)

  • 29. Data: 2022-07-07 21:56:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie wiem jak te słupki mają wyglądać, ale jeśli to zwyczajne, rolnicze
    > paliki, to wiercenie otworów nie sprawdza się. Testowałem pracę z
    > wiertnicą - ani to bezpieczne, bo klinuje się przy byle kamieniu, ani
    > skuteczne, bo paliki łatwo potem nabierają luzu.
    będę zalewał betonem a słupki metalowe (ew. drewniane bez niczego do
    siatki leśnej na rok)

  • 30. Data: 2022-07-07 22:16:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 6 lipca 2022 o 22:14:27 UTC+2 sirapacz napisał(a):

    > pincet nie, ale setka już owszem
    To zapewne nie masz pojęcia do czego się przymierzasz.
    Ps
    Szukaj kogoś z wiertnica na traktorze czy tam coś w ten deseń.