  • 11. Data: 2010-07-11 16:47:30
    Temat: Re: wietrzejacy gazobeton !!
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "arti" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4c39e09f$0$19165$65785112@news.neostrada.pl...
    > gazobeton stoi w murze 4 lata , nie wiem jakiej klasy to byly pustaki, w
    > tym roku bede ocieplal ale moze przed ocieplaniem wzmocnic czyms te
    > pustaki jakims gruntem.
    Jezeli sie trzyma kupy to daj sobie spokoj .Miałem podobne spękania ale
    lico trzymało sie,przy niskiej klasie potrafi się łuszczyc.
    Jak bedziesz kleił na ramki jak bozia i kiki przykazują to napewno Ci ten
    styro nie odpadnie.

  • 12. Data: 2010-07-11 22:48:29
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "arti" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > ok juz wiem , czyli przed ociepleniem budynku dodatkowo zagruntuje zeby
    > dodatkowo wzmocnic pustaki, tylko czy grunt potem nie bedzie negatywnie
    > wplywac na styropian, jaki polecacie do tego pewny grunt ???

    Arti, posłuchaj. Gruntuje się zawsze pod styropian. Ci co nie gruntują to
    tylko z powodu, że im się nie chce. A po drugie dzisiaj klei sie styropian
    na klej pianowy, a nie zementowy.

  • 13. Data: 2010-07-11 23:27:44
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    arti napisal:
    > a jak poloze folie w plynie albo unigrunt to bedzie do tych rzeczy trzymal
    > sie potem styropian na klej ???

    Ciężkie kafelki się trzymają, a lekki styropian nie miałby?
    Uwaga: z tą folią to był żart - finansowy. Bo technicznie
    miałbyś perfekcję ;)

    Gdybyś jednak chciał zaszaleć z folią w płynie,
    to kosztuje ona ok. 11 zł/kg a tobie potrzebne
    by było - jak już w sąsiednim poście oszacowano -
    ok. 200 kg, czyli koszt 2200 zł.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2010-07-12 09:11:23
    Od: "jacek_1970" <t...@u...gmail.com>

    | Gdybyś jednak chciał zaszaleć z folią w płynie,
    | to kosztuje ona ok. 11 zł/kg a tobie potrzebne
    | by było - jak już w sąsiednim poście oszacowano -
    | ok. 200 kg, czyli koszt 2200 zł.

    Zawsze mozna folię w płynie rozcienczyć trochę rozpuszczalnikiem a nastepnie
    malować pistoletem:)
    Moze wyjdzie trochę taniej, choć rozpuszczalniki tez kosztują.

  • 15. Data: 2010-07-12 09:47:26
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 12.07.2010 00:48, kiki wrote:
    > to tylko z powodu, że im się nie chce. A po drugie dzisiaj klei sie
    > styropian na klej pianowy, a nie zementowy.

    Sczegolnie jak wieje wiatr, wtedy to klejenie najlepiej wychodzy ;)
    S.