  • 1. Data: 2009-10-14 19:01:46
    Temat: wiśnia ???
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Witam

    podpowiedzcie prosze jak ciąć ??? kiedy ???
    jak ciecie zabezpieczyć ???? wisnie ????
    mam tego 3 szt , drzewka zasadzone przez ojca jakieś
    25 lat temu , wtedy były szczepione , dzisiaj maja
    około 6-8 metrow wysokości ,
    (wspaniałe duże soczyste owoce nie jak większośc spotykanych wiśni a ze
    dwa razy więszke owoce praktycznie wielkości dużej czereśni)
    z czego wiem nigdy ojciec ich nie przycinał ,
    chciałbym je skrócić , i jak to możliwe " zawęzić"

    Jakis łopatologiczny tutorial mile widziany

    pozdrawiam

    Mayky

    p.s. jeśli chodzi o ogrodnictwo to jestem na etapie żłobka
    ;-);-)

  • 2. Data: 2009-10-14 20:03:58
    Temat: Re: wiśnia ???
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > podpowiedzcie prosze jak ciąć ??? kiedy ???
    > jak ciecie zabezpieczyć ???? wisnie ????

    Różne odmiany wiśni tnie się różnie.Np.Łutówkę latem,po owocowaniu,a przed
    puszczeniem nowych pędów.Może lepiej kupić dłuższą drabinę?
    Pozdrawiam.mirzan