  • 11. Data: 2013-07-31 12:16:15
    Temat: Re: witam po przerwie ;-)
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-07-31 11:57, Myjk pisze:
    > BTW ten szczupły biały tekst na czerwonym tle wypala oczy. ;)

    Dzięki za uwagę!
    Mnie akurat nie drażni ale wiem co możesz mieć na myśli. Mam coś takiego
    czytając dpreview.com. Często tam zaglądam od wielu lat ale od jakichś
    2. zwyczajnie nie mogę czytać białych literek na czarnym tle dłużej niż
    przez kilkanaście sek.... świat zaczyna mi wirować ;-))

    Nad nową stroną ciągle pracuję... na pewno będzie bardziej łagodna dla
    oczu ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 12. Data: 2013-07-31 12:58:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 Jul 2013 12:16:15 +0200, quent

> [...]
    > 2. zwyczajnie nie mogę czytać białych literek na czarnym tle dłużej niż
    > przez kilkanaście sek.... świat zaczyna mi wirować ;-))

    Coś w ten deseń właśnie czuję. :) Zresztą z tego samego powodu początkowo
    nie czytałem dpreview (tylko od święta), ale się zmądrzyłem i
    zmodyfikowałem ich stronę lokalnie dzięki stylish. Na szczęście style w
    recenzjach trzymają stałe (choć jest parę styli zagnieżdżonych których nie
    chce mi się modyfikować), to nic się przesadnie nie sypie za to jest
    czytelnie. :)

    > Nad nową stroną ciągle pracuję... na pewno będzie
    > bardziej łagodna dla oczu ;-)

    Myślę, że wystarczyłoby wziąć szczepa z bitmapy na górze, "wydrzeć" z
    czerwonego tła biały placek w formie papieru czerpnaego i na to rzucić
    czerwony/czarny tekst (odnosząc się do opisu "o mnie"). 5 minut roboty a
    może połowa klientów nie ucieknie. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2013-07-31 13:56:57
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-07-31 12:58, Myjk pisze:> Wed, 31 Jul 2013 12:16:15 +0200, quent

> [...]
    których nie
    > chce mi się modyfikować), to nic się przesadnie nie sypie za to jest

    Ja kiedyś... daawno temu pisałem do nich w tej sprawie, żeby pomyśleli
    nad jakimś alternatywnym ostylowaniem swojej arcyciekawej witryny.
    Ciekawe czemu mnie olali ;-DD

    Po Twoim TIPie zainstalowałem w Stylish-u cuś takiego:
    http://userstyles.org/styles/35571/dpreview-com-new-
    2010-design-in-grey
    :-)

> [...]
    > czerwonego tła biały placek w formie papieru czerpnaego i na to rzucić
    > czerwony/czarny tekst (odnosząc się do opisu "o mnie"). 5 minut roboty a

    Słusznie.
    Poprawię to lepiej teraz bo nowa strona będzie się rodzić jeszcze długo

  • 14. Data: 2013-07-31 14:08:56
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-07-31 12:58, Myjk pisze:
    > (odnosząc się do opisu "o mnie")

    Ja tego tekstu nie czytałem od dawna, jednak właśnie, (z ciekawości)
    przeczytałem.
    Pomijam treść, bo chyba wystarczyłoby jedno zdanie + namiary
    ale czytając faktycznie, obraz zaczął mi latać mniej więcej w połowie
    tekstu.
    Starzeję się :/

  • 15. Data: 2013-07-31 14:12:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 Jul 2013 13:56:57 +0200, quent

> [...]
    > Ciekawe czemu mnie olali ;-DD
    > Po Twoim TIPie zainstalowałem w Stylish-u cuś takiego:

    Też może być. Ja poszedłem na szybko po najmniejszej linii oporu, białe na
    czarne, czarne na białe, linki na nieco mniej żarówiaste i tyle:

    @namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);
    @-moz-document domain("dpreview.com") {

    body {
    color: Black !important;
    font-size: 12px !important;
    }

    div.mainContent {
    background: none repeat scroll 0 0 White !important;
    }

    div.mainContent .green {
    color: Maroon !important;
    }

    a, .linkish {
    color: Maroon !important;
    }

    div.chromeMainMiddle {
    background-image: url("none") !important;
    }

    div.mainContent table.table-std6px th {
    background: none repeat scroll 0 0 White !important;
    }

    table.briefReviews tr td.info div.name a {
    color: maroon !important;
    }

    table.briefReviews tr td.badge table tr td {
    background: url("none") !important;
    }

    div.siteNav {
    background-image: url("none") !important;
    }

    div.chromeNav {
    background-image: url("none") !important;
    background-color: black !important;
    }

    }

    > Pomijam treść, bo chyba wystarczyłoby jedno zdanie + namiary

    Dobrze jest jak jest, o sobie nigdy za wiele. :D

    > ale czytając faktycznie, obraz zaczął mi latać mniej
    > więcej w połowie tekstu.

    ;)

    > Starzeję się :/

    Ale co mi Pan tu, proszę Pana, sugeruje?

    ;D

    PS Dobra, chyba kończymy -- bo się Lawa znowu wyleje.

    --
    Pozdor Myjk