  • 71. Data: 2015-10-28 21:51:09
    Temat: Re: witamy w pislandii :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:n0rb16$aef$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-10-28 o 17:45, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Wlazl i dreptal a niechby nawet stal to nic nie zmienia.

    Kłopot w tym, że wlazł... ale na podstawkę przeznaczoną do tego by wchodziły
    nań delegacje (z reguły zagraniczne) celem zrobienia foci. Czyli zachował
    się tak jak delegacja powinna się zachować.

    Czyli nie rozdają, a kradną i nie zegarki a rowery.

    Uległeś histerycznej propagandzie pisowskich "niezależnych" mediów -
    niestety. Dowody są łatwo dostępne w sieci - myślę, że ich wyszukanie nie
    przekracza to twoich możliwości.

    W razie czego daj znać, pomogę.

    >Zwlaszcza w takim kraju jak Japonia. Nie badz drobiazgowy. Zachowal sie jak
    >cep i nic tego nie tlumaczy. Jest sie na reprezentatywnym stanowisktu to
    >sie trzeba zastanawiac co sie robi jak mama nie wychowala.

    Litościwie nie skomentuję.

  • 72. Data: 2015-10-28 22:24:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-28 o 21:51, Ghost pisze:

> [...]
    > wchodziły nań delegacje (z reguły zagraniczne) celem zrobienia foci.
    > Czyli zachował się tak jak delegacja powinna się zachować.

    Czemu zatem dwoch tubylcow wskazuje inny kierunek mimo, ze to faktycznie
    nie bylo krzeslo? Przyznaje, ze ten film uwaznie zobaczylem po Twojej
    interwencji. Ale niesmak pozostaje ciagle ten sam.

    > Czyli nie rozdają, a kradną i nie zegarki a rowery.
    >
    > Uległeś histerycznej propagandzie pisowskich "niezależnych" mediów -
    > niestety.

    Powiem Ci, ze z powodu zenady nie ogladalem tego filmu wnikliwie.
    Widzialem go po lebkach ze dwa razy i bylem pewny, ze to bylo krzeslo. W
    calej tej sytuacji chyba nie ma to i tak wiekszego znaczenia, bo dalszy
    ciag nie jest lepszy. I nie chodzi tu o pisowskie media a o reakcje
    odwrotna. Po prostu nie chce sie patrzec jakie durnoty wyprawia za
    granica przedstawiciel nie tyle kraju co nas. Jak taki obraz o nas
    zostawia prezydent to naprawde nie chce sie tego ogladac.

    > Dowody są łatwo dostępne w sieci - myślę, że ich wyszukanie
    > nie przekracza to twoich możliwości.
    >
    > W razie czego daj znać, pomogę.

    Luzik - dam rade. :-)

    > Litościwie nie skomentuję.

    A po co? Krzeslo, nie krzeslo - calosc jest dramatem. Jakby pierwszy raz
    byli w parlamencie. Juz moje dzieci zachowuja sie z wiekszym szacunkiem.

    Pozdro.. TK

  • 73. Data: 2015-10-28 23:27:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-10-28 o 21:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Czemu zatem dwoch tubylcow wskazuje inny kierunek mimo, ze to faktycznie
    >nie bylo krzeslo?

    Gdyż mieli w zamiarze postawić prezydenta w pierwszym wierszu i tej myśli
    Japończyków (że przewidzieli dwa wiersze mimo skromnej delegacji), bronek
    nie odgadł, taka jego zajebista "wina". Zaiste zajebista.

    >Przyznaje, ze ten film uwaznie zobaczylem po Twojej interwencji. Ale
    >niesmak pozostaje ciagle ten sam.

    Nie przyznawaj się.

    >Powiem Ci, ze z powodu zenady nie ogladalem tego filmu wnikliwie.

    Z powodu żenady propagandy "wolnych mediów" postanowiłeś olać co kancelaria
    prezydenta ma do powiedzenia na ten temat? A gdyby to twoje dzieci tak
    obśmiali, też łyknąłbyś tak gładko?
    Widzę, że jednak trzeba ci pomóc:

    Media "niezależne":
    http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2015/64651902341
    425114325.jpg
    Kancelaria prezydenta:
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wpadka-prez
    ydenta-komorowskiego-w-japonii-msz-i-rzeczniczka-dem
    entuja,521234.html

  • 74. Data: 2015-10-29 00:03:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-10-28 o 23:27, Ghost pisze:

    > Nie przyznawaj się.

    Mam sie zapierac? Co ja dziecko?

    > Z powodu żenady propagandy "wolnych mediów" postanowiłeś olać co

    Nie wciskaj mi mediow. Film widzialem w telewizji pierwszy raz
    przypadkiem w TVN przeskakujac po programach w bloku "Bez Komentarza".
    Jak sama nazwa wskazuje nie bylo zadnego komentarza. Po szogunie rece mi
    opadly i nie drazylem tematu. Nie mam zwyczaju udowadniac sobie pieciu
    promili bardziej przeciw czy bardziej za. Pierdolami sobie glowy nie
    zawracam bo nie mam na to czasu. To co widzialem to jedynie niechlubna
    ciekawostka. Na tej samej zasadzie nie zastanawiam sie czy Duda powinien
    podac reke Kopacz pierwszy czy nie. Wiadomo, ze sie nie lubia, choc
    korona z glowy by mu nie spadla gdyby okazal sie dzentelmenem. W naszym
    interesie jest zeby kazdej ekipie sie udalo. Jak jest kombinatorstwo i
    zaklinanie rzeczywistosci to wpadki glupoty zauwaza sie bardziej.

    > kancelaria prezydenta ma do powiedzenia na ten temat? A gdyby to twoje
    > dzieci tak obśmiali, też łyknąłbyś tak gładko?

    Mam czytac tlumaczenia po "chodz szogunie" ekipy co kopala ziemie
    smolenska na metr w glab? Chcesz to trac czas. Od lat niczego juz sie
    nie spodziewalem po tej ekipie. A jak zycie pokazalo u Sowy nie
    pomylilem sie.

> [...]
    > Kancelaria prezydenta:
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wpadka-prez
    ydenta-komorowskiego-w-japonii-msz-i-rzeczniczka-dem

    Wiesz, krzeslo krzeslem, ale to nie koniec filmu. Skoro forma sweet foci
    made by teens Tobie nie przeszkadza to mi nic do tego. Miales swojego
    konia na ktorego warto postawic w wyborach i dobrze. Ja nie mialem.
    Moze nawet tak samo latwo przychodzi Ci gloryfikowanie jak Michnik
    kilometrowek Sikorskiego i osmiorniczek za publiczne pieniadze. Mnie
    jakos nie.

    Pozdro.. TK

  • 75. Data: 2015-10-29 00:28:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 października 2015 23:27:41 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Gdyż mieli w zamiarze postawić prezydenta w pierwszym wierszu i tej myśli
    > Japończyków (że przewidzieli dwa wiersze mimo skromnej delegacji), bronek
    > nie odgadł, taka jego zajebista "wina". Zaiste zajebista.

    Ghost broni BULa :D
    Przebiles dno.

    --
    Adam Sz.

  • 76. Data: 2015-10-29 07:07:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    >w TVN przeskakujac po programach w bloku "Bez Komentarza". Jak sama nazwa
    >wskazuje nie bylo zadnego komentarza. Po szogunie rece mi opadly i nie

    Klasyka, jak dotąd każdy mi to tak tłumaczy. Gdy się okazuje, że nie było
    skakania po krzesłach, okazuje się, że "szogun" było be - zatem dlaczego
    "szogun" cię tak zbulwersował?

    Gdy się rozprawiam z Szogunem, zwykle jest jeszcze jeden etap, ciekaw jestem
    czy i ty go zaliczysz?

    >Mam czytac tlumaczenia po "chodz szogunie" ekipy co kopala ziemie smolenska
    >na metr w glab?

    Wystarczyło posłuchać, kilkadziesiąt sekund zaledwie. Ale to oczywiście
    wolny kraj i możesz rozpowiadać, że komor skakał po krzesłach.

> [...]

    >Moze nawet tak samo latwo przychodzi Ci gloryfikowanie jak Michnik
    >kilometrowek Sikorskiego i osmiorniczek za publiczne pieniadze. Mnie jakos

    W liczbie imputacji właśnie przebiłeś wioskowego głupka adasia, gratuluje,
    bo to ciężko jest osiągnąć. Pomijam, że oderwałeś się całkowicie od tego do
    czego zgłaszałem wątpliwości. Ta wiem, w Internecie nigdy nie było mody na
    rozsądek - owczy pęd żondzi.

    P.S. Formuła sweet foci jak dotąd wielu ekipom z zagranicy nie
    przeszkadzała, ba są one przez Japończyków nawet calowo organizowane a
    zachęcane - obstawiam, że gdyby bronek sobie jej nie zrobił byłaby okazja do
    komentarzy, że w ten sposób uraził gospodarzy.

  • 77. Data: 2015-10-29 07:12:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Ghost broni BULa :D

    Z rozmowy między dorosłymi i tak nic nie wyniesiesz, więc nie marnuj czasu,
    na pewno jest gdzieś w sieci jakaś okazja do kradzieży - skup się, bo masz
    smykałkę do znajdowania takich "okazji", szkoda byś "stracił" z tak błahego
    powodu.

  • 78. Data: 2015-10-29 07:57:45
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 29 października 2015 00:03:26 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    ydenta-komorowskiego-w-japonii-msz-i-rzeczniczka-dem
    entuja,521234.html

    > Wiesz, krzeslo krzeslem, ale to nie koniec filmu. Skoro forma sweet foci

    ghoscik jest niezły - linkuje informacje ktore przecza jego tezie :-)
    Na stronie tvn jest film ze zdarzenia i widzimy tam:
    sekunda 13 - dwaj japonczycy zapraszaja bula do podejscia dalej na mownice
    sekunda 20 - bul wlazl z butami na owy stolek -japonice leca za nim i proszą o
    zejscie
    sekunda 24 - bul zlazi ze stolka
    potem wola kozieja "chodz szoguniue" i ten tam lezie tez jedna nogą depczac po tym
    krzesle bo tam ciasno - ale nie lezie calkiem po krzesle bo wie ze tam sie nie łazi.

    b.

  • 79. Data: 2015-10-29 08:57:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 października 2015 07:12:15 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    > smykałkę do znajdowania takich "okazji", szkoda byś "stracił" z tak błahego

    Niestety BUL wszystko juz ukradl i zadnych okazji nie ma :D

    --
    Adam Sz.

  • 80. Data: 2015-10-29 10:49:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>