  • 1. Data: 2010-07-11 13:45:12
    Temat: wkład ceramiczny fi 180 gdzie kupic?
    Od: AZ <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    Poszukuję wkładu ceramicznego do komina fi 180. Takiego bez kielicha,
    tylko z "felcem" jak te przykładowe na obrazkach:

    http://www.kominy.zapel.com.pl/index.php?page=produc
    t&details=80&katid=68&parent=0

    Wiem, że takie wkłady robi Schiedel, ale wszyscy pośrednicy upierają sie
    przy sprzedaży kompletnego komina, a Zapel ma 160 i 200 mm. 180 nie robią.

    Może ktoś będzie wiedział gdzie coś takiego kupić (okolice Krakowa, ale
    jak będzie dalej w granicach rozsądku to mogę sobie wycieczke zrobić).

    Sam wkład. Bez pustaków, wełny i reszty klocków systemowych.

    Pozdrawiam,
    AZ

  • 2. Data: 2010-07-11 16:41:00
    Temat: Re: wkład ceramiczny fi 180 gdzie kupic?
    Od: "Przemyslaw Salata" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > przy sprzedaży kompletnego komina, a Zapel ma 160 i 200 mm. 180 nie robią.

    firma CJ Blok http://www.kominy.cjblok.com.pl/pl/8,30/2/caramika.h
    tml
    znajdz sobie lokalnego dealera. Sprawdz, zeby wklady mialy klase A1N1.

    --
    pozdr Z.

  • 3. Data: 2010-07-11 20:27:57
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Sam wkład. Bez pustaków, wełny i reszty klocków systemowych.

    IBF, dokupowałem same pustaki i nie było problemów z dokupieniem
    każdego elementu osobno, zamawiałem w składzie, w którym sprzedają
    kominy, zależało mi na czasie, więc prosto z fabryki przyjechały
    pustaki kurierem :-)

    pozdrawiam
    s_13