  • 11. Data: 2009-08-27 10:45:54
    Temat: Re: włamania - jak zapobiegać?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jakoś musi wyjść z fantami.
    Przez balkon z telewizorem?
    JaC

    -----

    > A to i tak takie teoretyczne gdybanie gdyz tylko na prawde głupi złodziej wchodzi
    przez drzwi jak jest sporo innych możliwości.

  • 12. Data: 2009-08-27 15:03:45
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 12:41:07 +0200, kris napisał(a):

    > Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Gerda czy jakaś inna chinszczyzna- prawie to samo róznica tylko w cenie;))
    >
    > A to i tak takie teoretyczne gdybanie gdyz tylko na prawde głupi złodziej
    > wchodzi przez drzwi jak jest sporo innych możliwości.

    Ale oczywiście. Ludzie sobie np w domach robią superzabezpieczenia, zamki,
    kraty - a na dachu blacha grubości rękawiczki...
    --

    Ikselka.

  • 13. Data: 2009-08-27 16:00:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ale oczywiście. Ludzie sobie np w domach robią superzabezpieczenia, zamki,
    > kraty - a na dachu blacha grubości rękawiczki...

    Co to jest blacha grubosci rekawiczki?

  • 14. Data: 2009-08-27 16:22:55
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 18:00:36 +0200, Ghost napisał(a):

    > Co to jest blacha grubosci rekawiczki?

    Szwedzkie blachy na dachy i tym podobne :-)
    --

    Ikselka.

  • 15. Data: 2009-08-27 22:08:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 12:45:54 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Jakoś musi wyjść z fantami.
    > Przez balkon z telewizorem?

    Telewizor to chyba przy okazji generalnego oczyszczania domu/mieszkania ze
    wszystkiego... złodzieje biorą przede wszystkim gotówkę, biżuterię, drobną
    elektronikę (laptopy, kamery, aparaty), jakieś ozdobne drobiazgi sprawiające
    wrażenie wartościowych, antyki (ale to już raczej gdy wiedzą po co idą).

    Naście lat temu mieliśmy włamanie w domu - złodzieje zostali przepłoszeni,
    ale przygotowali sobie do zabrania komputery, monitory, telefony,
    automatyczną sekretarkę... Gdy parę lat później było kolejne włamanie, nawet
    nie tknęli takich rzeczy mimo że mieli spooro czasu - zabrali dvd, wideo,
    amplituner i parę drobiazgów.

    Wszystko tanieje - zwłaszcza elektronika - więc złodziejom nie bardzo się
    opłaca takie rzeczy kraść. Raz że nieporęczne, dwa że ciężko ocenić czy
    komputer pod biurkiem jest wart 5000 czy 10 razy mniej... Telewizory to już
    w ogóle problem - weź tu pomykaj ukradkiem z 50-calową plazmą ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 16. Data: 2009-08-27 22:13:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 08:24:38 +0200, SJS napisał(a):
    > W Warszawie i najbliższej okolicy dość często mają miejsce włamania podczas
    > obecności domowników
    > Czy tylko Warszawa jest tak wyróżniona?
    > Nie wiem
    > Jak to wygląda i jak zapobiegać?

    Zapobiegać? Zrobić z domu twierdzę, wstawić kraty w okna, szyby pancerne,
    kamery dookoła, zatrudnić strażników z dzikimi kotami na łańcuchach...

    Albo po prostu żyć normalnie i nie zamartwiać się tym co pewnie nigdy nas
    nie spotka. No i oczywiście dla świętego spokoju się ubezpieczyć.
    Trauma po włamaniu będzie niezależnie od zabezpieczeń...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 17. Data: 2009-08-27 22:57:05
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:08:36 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > (...)Telewizory to już
    > w ogóle problem - weź tu pomykaj ukradkiem z 50-calową plazmą ;)

    Czyli fortepian, jedyna cenna (dla nas) rzecz trzymana w domu, jest zatem
    bezpieczny - prawie tona i bez rozebrania nie waz'miosz - a resztę mogę
    wydać ad hoc, łącznie z kopiami obrazów i fałszywymi brylantami ;-D
    --

    Ikselka.

  • 18. Data: 2009-08-28 07:31:59
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie spotka. No i oczywiście dla świętego spokoju się ubezpieczyć.
    > Trauma po włamaniu będzie niezależnie od zabezpieczeń...

    Nic dodać nic ująć.

    Krzysiek

  • 19. Data: 2009-08-28 07:42:25
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    grup dyskusyjnych:h7815g$7gm$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nic dodać nic ująć.

    Po włamaniu jak będziesz poza domem a jak włamanie będzie kiedy śpisz?
    SJS

  • 20. Data: 2009-08-28 08:29:10
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > bezpieczny - prawie tona i bez rozebrania nie waz'miosz - a resztę mogę
    > wydać ad hoc, łącznie z kopiami obrazów i fałszywymi brylantami ;-D

    Masz rację. To co jest cokolwiek warte w życiu nie ma nic wspólnego z wartością
    materialną. Nich mi ktoś ukradnie wspomnienia z młodości. Bardzo to będzie
    trudne, chociaż nie niemożliwe. Obserwuję ludzi i widzę że stają się
    niewolnikami u siebie. I robią to wszystko żeby być najbogatszymi na cmentarzu.
    Według mnie życie jest za bardzo porąbane żeby można w oparciu o nie robić
    jakieś plany. Zwłaszcza że jutro nie istnieje. Z moich obserwacji wynika że im
    społeczeństwo jest bardziej złodziejskie tym więcej jest zabezpieczeń. Są kraje
    gdzie na przykład nie zamyka się domów i mieszkań. A jeśli już się to robi to
    zostawia się otwarte okna na parterze. Wychodzi ze w Polsce wszyscy są
    złodziejami. Super zamki, alarmy w samochodach, psy potrafiące rozerwać
    człowieka na kawałki są normą. Tak zabezpiecza się złodziej przed innymi
    złodziejami a nie normalny człowiek. W Polsce złodziejstwo jest tak powszechne
    ze stało się normą. Kradną wszyscy i wszystko. Zgodnie z przysłowiem że co
    więcej warte jak wesz to w kieszeń bierz. Uczciwość jest za to postrzegana jako
    patologia.