  • 21. Data: 2009-08-28 08:43:33
    Temat: Re: włamania - jak zapobiegać?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ciekawa sprawa, ale na własciwie kazdym amerykański firmie drzwi do mieszkań mają po
    4 zamki i jeszcze ze dwie zasuwki.
    Coś jak w polskim bloku za Gierka.
    Zamki głównie rodzaju 'hakowego' (blokada przesuwa się z góry do dołu, typu Abus czy
    Multilock), trudniejsze do rzołączenia od zaczepu przy wkłądaniu "łomu"..
    Przy czym same drzwi generalnie wygladają na drzwi do rozwalenia kopniakiem.
    A w domkach anglosaskim zwyczajem jeden zameczek - do trego oczywiście czujni
    sąsiedzi, alarm i uzbrojona policja odbierająca telefony odmiennie niż u nas.

    Niemcy, Austriacy i Skandynawowie też bardzo dbają o drzwi i zamki na poziomie
    drobnych szczegółów technicznych, które czynia taką różnicę, że u nich są zamki,
    szyldy, zaczepy, zawiasy i gałki, a u nas "prawie" zamki, "prawie" szyldy, "prawie"
    zaczepy, "prawie" zawiasy i klamki.
    Co kraj to obyczaj.
    JaC

    -----

  • 22. Data: 2009-08-28 08:57:02
    Od: Panslavista <p...@w...pl>

    On Fri, 28 Aug 2009 10:29:10 +0200, kogutek wrote:

    Najlepszy alarm i jednocześnie zabezpieczenie to suka ze świnskim
    ryjkiem...

  • 23. Data: 2009-08-28 15:42:03
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 10:29:10 +0200, kogutek napisał(a):

> [...]
    > gdzie na przykład nie zamyka się domów i mieszkań. A jeśli już się to robi to
    > zostawia się otwarte okna na parterze. Wychodzi ze w Polsce wszyscy są
    > złodziejami. Super zamki, alarmy w samochodach, psy potrafiące rozerwać
    > człowieka na kawałki są normą. Tak zabezpiecza się złodziej przed innymi
    > złodziejami a nie normalny człowiek. W Polsce złodziejstwo jest tak powszechne
    > ze stało się normą. Kradną wszyscy i wszystko. Zgodnie z przysłowiem że co
    > więcej warte jak wesz to w kieszeń bierz. Uczciwość jest za to postrzegana jako

    HOWGH :-)
    --

    Ikselka.

  • 24. Data: 2009-08-28 16:45:27
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ąćęłńóśźż napisal(a):

    > Ciekawa sprawa, ale na własciwie kazdym amerykański firmie drzwi do mieszkań mają
    po 4 zamki i jeszcze ze dwie zasuwki.

    wierzysz filmom, tym bardziej amerykańskim?

    skąd taka wiedza?

    Pojedź w w/w miejsca i zobacz.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 25. Data: 2009-08-28 22:43:21
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

> [...]
    > nich są zamki, szyldy, zaczepy, zawiasy i gałki, a u nas "prawie" zamki,
    > "prawie" szyldy, "prawie" zaczepy, "prawie" zawiasy i klamki.

    błąd
    od kilku lat obowiązują u nas normy unijne na zabezpieczenia mechaniczne
    czyli zamki, drzwi, szyby, okna itd
    SJS

  • 26. Data: 2009-08-29 04:02:12
    Temat: Re: Re: włamania - jak zapobiegać?
    Od: Panslavista <p...@w...pl>

    On Sat, 29 Aug 2009 00:43:21 +0200, SJS wrote:

    > błąd
    > od kilku lat obowiązują u nas normy unijne na zabezpieczenia mechaniczne
    > czyli zamki, drzwi, szyby, okna itd
    > SJS

    Wymuszenie przez ubezpieczycieli.

  • 27. Data: 2009-08-29 09:20:02
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2009 00:43:21 +0200, SJS napisał(a):

    > błąd
    > od kilku lat obowiązują u nas normy unijne na zabezpieczenia mechaniczne
    > czyli zamki, drzwi, szyby, okna itd
    > SJS

    Na obyczaje też są normy unijne?
    :-)))
    --

    Ikselka.

  • 28. Data: 2009-08-29 11:08:23
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    > Na obyczaje też są normy unijne?
    > :-)))
    > --
    >
    > Ikselka.

    Na opłaty dla żyda - DOLA ZA "UBEZPIECZENIE".
    Taki rodzaj rekietierstwa jak to dowcipnie nazwali Słowianie ze Wschodu.
    Obejmuje to wszelkie rodzaje ubezpieczeń.
    A jednocześnie nie wolno ci miec broni, abyś złodzieja zastrzelił.
    A bo to może być "naszy", tyle, że na kolejnym etacie...
    Nie darmo grypsera to szydowska gwara.

  • 29. Data: 2009-08-29 13:30:11
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2009 13:08:23 +0200, Slavinka napisał(a):

    > A jednocześnie nie wolno ci miec broni, abyś złodzieja zastrzelił.
    > A bo to może być "naszy", tyle, że na kolejnym etacie...

    Wolno-nie-wolno, ale co dom, to obyczaj - dobrze jest mieć jakiś praktyczny
    "zastępnik" nie działającego prawa do świętego spokoju ;-PPP

    --

    Ikselka.

  • 30. Data: 2009-08-29 19:52:59
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    SJS pisze:
    > Po włamaniu jak będziesz poza domem a jak włamanie będzie kiedy śpisz?

    Zakupić sobie czarnoprochową replikę rewolweru, która w myśl polskiego prawa
    jest legalną bronią.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?