  • 31. Data: 2009-08-29 21:11:54
    Temat: Re: włamania - jak zapobiegać?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 09:42:25 +0200, SJS napisał(a):
    > Po włamaniu jak będziesz poza domem a jak włamanie będzie kiedy śpisz?

    A jak włamanie będzie kiedy śpisz, to żadne ciche alarmy nic nie zmienią -
    już prędzej zwykły alarm na wejście da więcej, bo ewentualnie przepłoszy
    włamywaczy. To że alarm uruchomi się kilkanaście sekund wcześniej nie
    zrekompensuje tego, że po 20 fałszywym alarmie spowodowanym latającymi koło
    domu liśćmi wyłączysz w ogóle ten system...

    Z dwojga złego to lepiej zostać okradzionym, niż zostać obudzonym przez
    cichy alarm i wdać się w konfrontację z włamywaczami. Pieniądze odzyska się
    z ubezpieczenia, życia już nie bardzo...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 32. Data: 2009-09-02 06:53:53
    Od: "Marek" <b...@o...pl>

    >Zakupić sobie czarnoprochową replikę rewolweru, która w myśl polskiego
    >prawa
    jest legalną bronią.

    No niby tak, ale...
    - wychodzi na to, że tylko jedne model colta (bodajże colt navy) wchodzi w
    grę (wymyślony w 1848 roku), późniejsze już wymagaja pozwolenia.
    - używanie broni w ogóle, a czarnoprochowca w szczególności, wymaga sporo
    umiejętności, żeby nasz colt nie stał się nagle bronią wymierzona przeciwko
    nam w rękach włamywacza
    Ale generalnie też o tym myślałem :-)

    Pozdrawiam
    Marek

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?