  • 11. Data: 2013-11-07 13:13:42
    Temat: Re: worki ze smieciami - zwierzeta
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 07.11.2013 09:20, quent pisze:

    > Wstawić worek w pojemnik?
    > To chyba najprostsze i najbardziej oczywiste z rozwiązań :-/

    U mnie nie chcą zabierać worków z pojemnika.
    Tzn. jak im się chce jak akurat pierwsi przyjadą od segregowanych, a te
    są na górze pojemnika, to jet szansa, że zabiorą i to wyraźnie musi być
    widać, że coś jest w pojemniku. Jeżeli piersi przyjadą od zmieszanych, a
    te będą na dnie, to nie ma mowy by podnieśli żółty worek by zobaczyć czy
    coś na dnie nie zalega. Muszę chyba kupić kila pojemników i
    przetestować, czy będą zabierać. No i w gminie lobbować by podpisali
    umowę na worki wystawione w pojemnikach.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 12. Data: 2013-11-07 13:18:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 13:13:42 UTC+1 użytkownik Ariusz napisał:
    > Muszę chyba kupić kila pojemników i
    > przetestować, czy będą zabierać.
    Przeciez nikt nie proponuje Tobie abys worki z platykami wkładał do pojemnika z
    niesortem.Jeśli tak robisz to nie dziwne że nie zabieraja.
    Kupic trzeba osobny pojemnik na plastyk, osobny na szkło i tyle jak jest problem z
    rozrywaniem worków.

  • 13. Data: 2013-11-07 14:28:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ariusz wrote:

> [...]
    > pojemników i przetestować, czy będą zabierać. No i w gminie lobbować
    > by podpisali umowę na worki wystawione w pojemnikach.

    ty serio piszesz?

    chcesz ładować wszystko do jednego pojemnika?

    nie chyba jednak albo trolujesz albo masz żółte papiery.

  • 14. Data: 2013-11-07 14:29:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > zabieraja.
    > Kupic trzeba osobny pojemnik na plastyk, osobny na szkło i tyle jak

    właśnie słucham o ocenianiu nepełnosprawnosci...

    :)

    kolega Ariusz am szanse na jakąś zapomogę :)

  • 15. Data: 2013-11-10 09:38:24
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy macie jakies patenty na zabezpieczenie workow przed zwierzetami?
    > Przez miesiac czasu trzymym worki w zamykanej beczce.
    >
    > Wieczorem przed dniem wywozu wystawiam worki wieczorem przed brame.
    > Wtedy zwierzaki ucztuja i robia porzadny bajzel. - dotyczy workow z
    > puszami i plastikami.

    Dwa dni temu musiałem samochodem wykonać "test łosia". Auto ciężkie,
    dość mocno zapakowane walizkami z narzędziami. Przejeżdżając wieczorem
    przez jedną z miejscowości, w ostatnim momencie zauważyłem czarny lub
    brązowy worek na środku jezdni. Nie sądzę, żeby go wystawił na jezdnię
    właściciel posesji. Zatrzymałem się aby go usunąć. Na szczęśie była w
    nim chyba tylko trawa i liście.
    Co by było gdybym przywalił w worek ze szkłem lub jakimś żelastwem?

  • 16. Data: 2013-11-10 10:26:04
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-11-06 15:06, Marek pisze:
> [...]
    >
    > Wieczorem przed dniem wywozu wystawiam worki wieczorem przed brame.
    > Wtedy zwierzaki ucztuja i robia porzadny bajzel. - dotyczy workow z

    Nie ma żadnego problemu. Zielone kompostuję, mieszane wystawiam w
    pojemniku, plastyków, butelek i papierów zwierzęta nie ruszają. Liście i
    trawa (bywa, że i kilkanaście worków za jednym rzutem) są oddzielnie ale
    też zwierzęta się nimi nie interesują.

    A jak mi kiedyś nie odebrali z pojemnika w altanie to zgłosiłem
    reklamacje i zabrali oddzielnie. Firma ma w umowie z gminą wpisaną karę
    za nieodbieranie śmieci.

    M.

  • 17. Data: 2013-11-12 08:20:28
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 07.11.2013 14:28, Marek Dyjor pisze:

    > ty serio piszesz?
    >
    > chcesz ładować wszystko do jednego pojemnika?
    >
    > nie chyba jednak albo trolujesz albo masz żółte papiery.

    No tak poprzednia sytuacja sprzed reformy śmieciowej nieco mnie
    rozpieściła. Miałem umowę z prywatną firmą i ta zabierała ode mnie
    sortowane śmieci, które zawsze wystawiałem im w jednym pojemniku,
    oczywiście w odpowiednich workach. Nie było sensu kupować osobnych
    pojemników bo śmieci aż tyle nie miałem. Teraz również śmieci nie mam
    sporo, a nawet mniej bo założyłem nowy kompostownik. Kupowanie osobnych
    pojemników uważam za zbędne.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com